AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:12 #1 Skrevet fredag kl. 23:12 Som overskriften sier, jeg tåler samboer på nytt å på nytt. Han selv sier det, jeg klarer ikke å la han være. Han vet det å lever av det, han behandler meg som dritt på nytt og på nytt, og jeg tåler det. Vil han når jeg ikke tåler det se det, eller vil han bare se det som vi lever nå?jeg vil få det som jeg ikke sammarbeider. Anonymkode: f6ff8...f56 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:27 #2 Skrevet fredag kl. 23:27 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som overskriften sier, jeg tåler samboer på nytt å på nytt. Han selv sier det, jeg klarer ikke å la han være. Han vet det å lever av det, han behandler meg som dritt på nytt og på nytt, og jeg tåler det. Vil han når jeg ikke tåler det se det, eller vil han bare se det som vi lever nå?jeg vil få det som jeg ikke sammarbeider. Anonymkode: f6ff8...f56 Du må sette ned foten hardt og brutalt. Enten så skjerper han seg eller så gjør han det ikke, men så lenge du godtar å bli behandla som dritt så vil det fortsette. Anonymkode: 2d794...be5 1 2
Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 23:49 #3 Skrevet fredag kl. 23:49 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Som overskriften sier, jeg tåler samboer på nytt å på nytt. Han selv sier det, jeg klarer ikke å la han være. Han vet det å lever av det, han behandler meg som dritt på nytt og på nytt, og jeg tåler det. Vil han når jeg ikke tåler det se det, eller vil han bare se det som vi lever nå? jeg vil få det som jeg ikke sammarbeider. Anonymkode: f6ff8...f56 Gå. Punktum. 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 00:05 #4 Skrevet lørdag kl. 00:05 Når man elsker er det lett å tro at man ikke kan leve uten noen, og ikke kan elske andre slik, men dem du ikke kan leve uten er deg, og du vil ikke bare kunne elske like høyt igjen, men elske en mann du har det bedre med høyere. Gå. Du vil takke deg selv senere. Anonymkode: 80993...e56 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:02 #5 Skrevet lørdag kl. 03:02 Du sier "nå er det nok", men det er jo ikke det når du faktisk ikke går. Anonymkode: 72c15...b25 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:08 #6 Skrevet lørdag kl. 04:08 Ja, som du selv sier, dette er noe du aktivt velger selv. Ingen andre enn du kan få slutt på det, men du vil jo ikke. Anonymkode: 5ccf9...10e 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:14 #7 Skrevet lørdag kl. 15:14 når du faktisk velger å oppføre deg som en forbanna dørmatte, så må du selvfølgelig regne med at folk bruker deg som en liten dørmatte. du legger jo opp til dette selv, når du aksepterer sånn oppførsel igjen og igjen og igjen... Anonymkode: 931a7...3e2 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:28 #8 Skrevet lørdag kl. 15:28 Jada jada, det er så synd på deg og alt det der. Sees neste gang han behandler deg dårlig 🥱 Anonymkode: 5c48b...a53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå