Gå til innhold

Rødlysbehandling- flex beam

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg flexbeam- for har en vond skulder med artrose. I tillegg har jeg IBS. 

Er det noen som har erfaring med denne type "behandling "? Hører mye bra om flexbeam- og jeg hørt en del podkaster om dette, fra leger og andre helsepersonell og bio-hacking. 

Men er interessert i å høre om noen her har erfaring med dette? 

Anonymkode: bd433...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den, har ikke merket noen som helst endring.

Anonymkode: 05ee7...9c7

Skrevet

Uff da! Hadde et lite håp at denne kunne virke... 🙈 Men takk for ærlig svar ❤️

Hi

Anonymkode: bd433...f60

Skrevet

Har hatt min i to uker og jeg fikk instant nesten doblet min dype søvn! Fascinerende! Har ikke prøvd den på smerter, men har en venninne som bruker den på det og hun elsker den. Det må selvsagt gjøres regelmessig over tid, du blir ikke bra på to uker, liksom.

Anonymkode: d411a...c6a

Skrevet

Hvis du først skal kjøpe noe såpsss dyrt, ville jeg heller lagt inn bittelitt til for å ha et slikt brett som gir deg mer rødlys over større del av kroppen. Disse er bevist å ha en effekt på humør, hud, sårheling, søvn. Jeg vet dog ikke med de problemene du nevner, fordi jeg ikke har slitt med det selv og derfor ikke letet etter den informasjonen.

Anonymkode: 85bc4...5c6

Skrevet

Jeg måtte til slutt bare prøve… og det er hvert fall deilig med varmen .. så jeg bruker min bare pga av «velvære»

Anonymkode: 56361...d7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 9.14):

Hvis du først skal kjøpe noe såpsss dyrt, ville jeg heller lagt inn bittelitt til for å ha et slikt brett som gir deg mer rødlys over større del av kroppen. Disse er bevist å ha en effekt på humør, hud, sårheling, søvn. Jeg vet dog ikke med de problemene du nevner, fordi jeg ikke har slitt med det selv og derfor ikke letet etter den informasjonen.

Anonymkode: 85bc4...5c6

Men et sånt brett er det mye lettere å droppe og bruke, du må kle av deg og sette deg foran, mens flexbeam kan du bare legge på magen mens du holder på med noe annet. Flexbeam er ikke svakere selv om den er mindre og den har tre forskjellige innstillinger, til hud, vev eller skjelett.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har både flexbeam og rødlys-saunateppe. Jeg er usikker om det gjør noe for meg (mannen synes det hjelper veldig på skader ifm trening osv), men det jeg kan si er at jeg craver å bruke apparatene, så bruker dem så og si daglig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...