AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:37 #1 Skrevet fredag kl. 19:37 Inspirert av kjerringtråden her inne, hva er typisk gubbe? Tenker på stil og oppførsel etc. Anonymkode: edbe5...734
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:20 #2 Skrevet fredag kl. 20:20 Truser på menn. Samt knytt genser rundt halsen som henger bak på ryggen. Anonymkode: 4c332...431 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:22 #3 Skrevet fredag kl. 20:22 Gubbe er en mann over 40. Anonymkode: 7cd7e...4dd
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:22 #4 Skrevet fredag kl. 20:22 Jakt klær når det ikke er jakt, eller sykkel tights når han ikke sykler. Anonymkode: ba2e3...d4d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:23 #5 Skrevet fredag kl. 20:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jakt klær når det ikke er jakt, eller sykkel tights når han ikke sykler. Anonymkode: ba2e3...d4d Hva er jaktklær? Anonymkode: 7cd7e...4dd
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 20:25 #7 Skrevet fredag kl. 20:25 Gubbete er et uttrykk jeg har lært på KG og jeg aner ikke hva som er gubbete. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:26 #8 Skrevet fredag kl. 20:26 Er gubbete å lage lyder når man setter seg ned og reiser seg opp. Å gå med høy lue med 15 centimeter til rådighet på toppen av hodet. Å bruke helsetrøye. Å tro at man er sunn og flink fordi man spiser kokte poteter hver dag. Anonymkode: 4e0b0...f21 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:27 #9 Skrevet fredag kl. 20:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gubbe er en mann over 40. Anonymkode: 7cd7e...4dd Du må være tenåring! 😂😂😂 Anonymkode: 4e0b0...f21 1
Mardina Skrevet fredag kl. 20:30 #10 Skrevet fredag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gubbe er en mann over 40. Anonymkode: 7cd7e...4dd Hvem har bestemt det? Du?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:40 #11 Skrevet fredag kl. 20:40 Alkoholvomb, rødt fjes og blodskutte øyne. Enda verre… kombinert med gullsmykker og enda rødere fjes for han har vært i syden. Anonymkode: 14ab4...adf 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:59 #12 Skrevet fredag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er gubbete å lage lyder når man setter seg ned og reiser seg opp. Hehe ja... Å lage sånn "offff" lyd når man rører på seg er veldig gubbe. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): gullsmykker Gullkjede rundt halsen, eventuelt håndledded er harry-gubbe ja. Anonymkode: edbe5...734
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:59 #13 Skrevet fredag kl. 20:59 Istedenfor å ta av seg lue på butikken...dytte den oppover på hodet så den sitter på, men bare så vidt. Anonymkode: cfbaa...cc9 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:01 #14 Skrevet fredag kl. 21:01 Gubbete er når de sitter på det faste bordet, på stamkafeen, til den faste tiden og slarver og drikker kaffi, og flørter med den 20 år yngre serveringsdama. Eller når de plutselig ikke får bilen over 60 km i timen i 80 sonen, og ikke ser att det danner seg kø bak de. Trenger ikke kjøre ut og slippe folk forbi, for det går mer en fort nok på den drittveien. Eller når de begynner å kose med magen sin, sånn bevegelse med flat hand. Eller når de begynner å klage på alt og alle rundt en og sier "når jeg var ung" "var ikke slik i min ungdom" "no til dags" eller favoritten "må nå få lov til å kalle en spade for en spade!" ååå den er gubbete den! Dette kan faktisk starte alt i 37 års alderen har jeg oppdaget. Fremfor alt, alle som starter ei setning med "ho Sylvi.. " er gubber Anonymkode: b6efe...7a7 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:07 #15 Skrevet fredag kl. 21:07 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva er jaktklær? Anonymkode: 7cd7e...4dd Camouflage klær. Anonymkode: ba2e3...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du må være tenåring! 😂😂😂 Anonymkode: 4e0b0...f21 Langt i fra! Jeg er ei kjerring som er i et forhold med en gubbe. Slike er alle middelaldrende par. Mardina skrev (10 timer siden): Hvem har bestemt det? Du? Nei,det er et faktum. Anonymkode: 7cd7e...4dd
Mardina Skrevet 19 timer siden #17 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Langt i fra! Jeg er ei kjerring som er i et forhold med en gubbe. Slike er alle middelaldrende par. Nei,det er et faktum. Anonymkode: 7cd7e...4dd Det er ikke et faktum nei.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden Sixpence, det finnes lite mer turnoff enn det 😅 Anonymkode: 51b0f...4c6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden Menn over 40 med ølvom, hettegenser, joggebukse, caps bak-frem og snus. Da har du liksom gitt opp helt å se ordentlig ut, og skjønner ikke din egen alder 🙃. Tenåringsklær ser ikke bra ut på sånne menn. Anonymkode: 48655...ca6 3
Elle Melle Skrevet 19 timer siden #20 Skrevet 19 timer siden (endret) Å bare like samme musikk som man likte for 30 år siden Å bruke ord som alle andre har sluttet å bruke for lengst, ikke for å være ekkel men fordi man ikke gidder å følge med Buskete øyenbryn Lesebriller. Eller å ikke se fordi man nekter å bruke lesebriller. Endret 19 timer siden av Elle Melle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå