Gå til innhold

Svoger som sender snap når han drikker, veldig ubehagelig… hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen til søsteren min sender meg snap når de drikker alkohol. Aldri ellers. 
Vi har ikke hatt verdens beste forhold, var veldig uvenner rett og slett i begynnelsen. Avtalte å være «venner» for min søsters skyld. 

(lang historie, men han har ikke vært veldig grei mot søsteren min, og hun er av typen som lar seg bli behandlet dårlig, hjelper ikke å prøve å hjelpe henne, tro meg)

Alltid når de drikker, så er han rett og slett for pågående. De bor langt unna oss, så vi ser de ikke så ofte. Men da sendes det snap, og det er alltid på samme måte. Begynner liksom med å sende bilde av søsteren min med et vinglass f.eks., etterfulgt av høyere promille, og ender med at han enten inviterer meg med på tur sammen med de, eller hjem til de, eller lignende. Alltid det samme! Og så kommer det til slutt; jeg er glad i deg! 

Jeg blir kvalm av dette! Vi er ikke venner, vi har godtatt hverandre for søsteren sin skyld. Jeg er gift og hadde ikke tatt i han der med en ildtang engang om jeg var singel. 

ekstra ille er det at han sa til søsteren min for mange år siden at han syns jeg var peneste av søskenflokken. Æsj! Og for en mangel på respekt ovenfor søsteren min. 

Jeg har sluttet å svare, for det eskalerer. Men da sender søsteren min meldinger om at jeg må svare han 🤯 

Jævlig slitsomt. Hva ville dere gjort? Vi er godt voksne, mellom 40-50 hele gjengen. 

Anonymkode: 290f2...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde slettet ham på snap

Anonymkode: d8b14...cf3

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Som nevnt, slett han fra snap. Hvorfor har du ikke alt gjort det? Er det litt spennende med oppmerksomheten? 

Anonymkode: 3e3a3...8f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde slettet ham på snap

Anonymkode: d8b14...cf3

Ja, jeg har lyst. Men da vil søsteren min spørre hvorfor. Skal jeg si det som det er? Mitt siste ønske er å såre henne, for hun har vært gjennom mer enn de fleste. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som nevnt, slett han fra snap. Hvorfor har du ikke alt gjort det? Er det litt spennende med oppmerksomheten? 

Anonymkode: 3e3a3...8f4

Nei, æsj. 

• Liker 1
Skrevet

Da dropper du å svare søsteren din også.

Hva er du redd for? At han skal bli sur på henne? Da får han bli det da, så får hun se. 

Anonymkode: b81fc...a7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg har lyst. Men da vil søsteren min spørre hvorfor. Skal jeg si det som det er? Mitt siste ønske er å såre henne, for hun har vært gjennom mer enn de fleste. 

Ja, si det som det er til henne. Men jeg skjønner at du kvier deg, fordi det fort kan bli en ripe i lakken i deres forhold. Spesielt når du forteller hvordan forholdet deres er, kan hun fort ta det personlig og føle det som et angrep på henne og hennes forhold. Så jeg ville heller ha tydeliggjort at det blir litt mye for deg, og at du fortsatt er der for henne. 

Anonymkode: 50a85...aae

Skrevet

Skru av varsler på begge to, da får du ikke beskjed om at de har sendt og de kan stå uåpnet leeeeenge!

Anonymkode: 1462b...aa9

Skrevet

Ikke åpne snap fra ham da. Hvis søsteren din spør er det jo bare å si at du er lei gørrkjedelige snaps.

Anonymkode: 657d2...228

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skru av varsler på begge to, da får du ikke beskjed om at de har sendt og de kan stå uåpnet leeeeenge!

Anonymkode: 1462b...aa9

Lurt! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...