AnonymBruker Skrevet 13. oktober #81 Skrevet 13. oktober Spørsmål: skal jeg bli i jobben, eller prøve noe nytt nå? Ascendant: skorpion. Soltegn: skorpion. Månetegn: skorpion. Anonymkode: ed28a...81a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #82 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørsmål: skal jeg bli i jobben, eller prøve noe nytt nå? Ascendant: skorpion. Soltegn: skorpion. Månetegn: skorpion. Anonymkode: ed28a...81a Glemte årstall! Født i 1991. Anonymkode: ed28a...81a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #83 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmål: skal jeg bli i jobben, eller prøve noe nytt nå? Ascendant: skorpion. Soltegn: skorpion. Månetegn: skorpion. Anonymkode: ed28a...81a AnonymBruker skrev (2 timer siden): Glemte årstall! Født i 1991. Anonymkode: ed28a...81a Hei kjære deg🌹 Tusen takk for henvendelsen din, denne tråden er dessverre avsluttet for nye henvendelser. De som får svar her inne nå, er de som henvendte seg innen 28. sept. Jeg kommer til å starte opp en ny tråd om ikke lenge 🤩 -håper å se deg igjen der! I tillegg vil jeg starte en egen "bursdags-tråd" for alle som er født i Skorpionen omkring den 24. oktober, slik jeg har gjort for Vekten nylig. Da har du flere muligheter i de kommende ukene til å få en lesning✨ Ha en fortsatt fin dag Ts 🤍💫 Anonymkode: c15dc...846
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:11 #84 Skrevet torsdag kl. 10:11 Hei alle sammen! Det ble dessverre ikke tid til en bursdags-tråd for Skorpionen, beklager det for dere som eventuelt ventet på dette. Nå har jeg startet en ny tråd for astrologisk lesning -alle er velkommen til å delta der. Håper å se dere der✨ Ts🤍💫 Anonymkode: c15dc...846
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå