Gå til innhold

Alle stjernetegn - velkommen til astrologisk lesning! Alle henvendelser innen midnatt søn 28.sept får et svar.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål: skal jeg bli i jobben, eller prøve noe nytt nå? Ascendant: skorpion. Soltegn: skorpion. Månetegn: skorpion.

Anonymkode: ed28a...81a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmål: skal jeg bli i jobben, eller prøve noe nytt nå? Ascendant: skorpion. Soltegn: skorpion. Månetegn: skorpion.

Glemte årstall! Født i 1991.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glemte årstall! Født i 1991.

Hei kjære deg🌹

Tusen takk for henvendelsen din, denne tråden er dessverre avsluttet for nye henvendelser. De som får svar her inne nå, er de som henvendte seg innen 28. sept.

Jeg kommer til å starte opp en ny tråd om ikke lenge 🤩 -håper å se deg igjen der! I tillegg vil jeg starte en egen "bursdags-tråd" for alle som er født i Skorpionen omkring den 24. oktober, slik jeg har gjort for Vekten nylig. Da har du flere muligheter i de kommende ukene til å få en lesning

Ha en fortsatt fin dag

Ts 🤍💫

Anonymkode: c15dc...846

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei alle sammen!

Det ble dessverre ikke tid til en bursdags-tråd for Skorpionen, beklager det for dere som eventuelt ventet på dette.

Nå har jeg startet en ny tråd for astrologisk lesning -alle er velkommen til å delta der. 

Håper å se dere der

Ts🤍💫

Anonymkode: c15dc...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...