Gå til innhold

Alle stjernetegn - velkommen til astrologisk lesning! Alle henvendelser innen midnatt søn 28.sept får et svar.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 13.31):

1993

Tvilling

Ascedant: Jomfruen

Månetegn: Skytten

Spørsmål: Hva må jeg gjøre for å få den vonde klumpen i magen til å gå vekk? Og hva er best mtp jobben, skal jeg bli der jeg er eller prøve noe nytt? Og vil det bli noe bra om jeg tar den utdanningen?

Anonymkode: 7a40a...da3

Hei, takk for henvendelsen🌹 siden du har flere spørsmål svarer jeg kortere på hver av dem, slik at du får svar på alle.

Du skriver at du har en vond klump i magen og vil ha den vekk. Hva dette innebærer i en mer konkret form for deg, om noe har skjedd eller det bare er en følelse som kommer og går. Uansett -det overordnede temaet for deg er balanse mellom kunnskap og klokskap, det kjente og ukjente. Du trekkes mot utvikling, læring og helbredelse. Det kan være at du føler deg sterkt knyttet til søken mot dypere innsikter og å lære å stole på intuisjonen din. For deg er frihet og reiser (både mentale og fysiske) helbredende og gir deg påfyll. Det kan være at du kjenner på konflikten mellom hodet og hjertet. Jeg håper dette gir deg noen punkter for refleksjon over hvordan du kan ha det bedre🥰

I arbeidslivet trenger du å få utløp for din skarpe hjerne og da helst i et arbeid som du opplever er meningsfylt og medfører ganske stor grad av frihet. Du har behov for å være til nytte og du trives når du opplever å gjøre en forskjell i det feltet på arbeider i. Yrker som pedagog, foredragsholder eller veileder, journalist, skribent eller forfatter er kanskje retninger du kan trekkes i. Men det kan også hende at du ønsker å bruke egenskapene dine i retning av å hjelpe andre på en måte hvor du møter folk med varme og omsorg. Dersom du tenker på å utdanne deg inne helse og omsorgsyrker, så er det lurt å reflektere over din egen personlige sårbarhet. Med riktig fagkompetanse og livserfaringen din, kan du bli en riktig så god støtte for andre mennesker.

Masse lykke til💞  du kan gjerne stille meg ett oppfølgingsspørsmål, dersom du vil jeg skal utdype et av disse tre spørsmålene i etterkant.

Ts🤍💫

Anonymkode: c15dc...846

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 14.03):

Hei, snilt av deg å gi oss et forsøk 🌟

Meg : 1987, Steinbukk, jomfru som månetegn og ascendtant i «stigende tvilling»? (Gemini).

Sammen med : Kreps og månetegn kreps og ascendant i vekten.

Føler meg alene i forholdet, ulike verdier, holdninger, oppdragelse osv. Vi har også mye bra. Krangler lite, har god sex, har mye generelt tilfelles. Men mye av det som en gang ikke var tema, er nå store ulikheter. Er vi egentlig meant to be? 

Anonymkode: 752f2...d74

Hei, takk for spørsmålet ditt det var trist at du føler deg alene i forholdet🌹 Om det er ment å være dere to for alltid, kan jeg ikke svare på -det er opp til deg og dere hvilke valg dere tar. Jeg kan gi deg noen punkter å reflektere over, slik at du kanskje får noen nye impulser og perspektiver på hvordan du kan gå fremover i livet og med forholdet🥰

Du er en person som har god bakkekontakt og er strukturert. Partneren din er kanskje den som er mer fokusert på det emosjonelle og omsorgsfulle aspektet ved forholdet deres. Dere har begge behov for trygghet og lojalitet, men det kommer til uttrykk på to ganske forskjellige måter. Du viser kanskje kjærligheten din gjennom å ta ansvar, mens partneren din viser det gjennom emosjonell nærhet.

Kanskje er det også slik at du er mer reservert, mens partneren din har lettere for å gi uttrykk for følelser. Der du søker mer eventyr og frihet, leter partneren din etter en dyp emosjonell forbindelse. Det er kanskje her dere har noen utfordringer og at misforståelser rundt hva kjærlighet og forpliktelser betyr for dere kan oppstå.

Kanskje tok det en stund før du slapp partneren din helt inn💞 det kan ha vært avgjørende for å bygge den lojaliteten dere kjenner på overfor hverandre nå. Reflekter gjerne over hvor du kanskje holder tilbake ditt uttrykk for kjærlighet. Stemmer det at du holder litt tilbake, er det stor sjanse for at partneren din opplever det som følelsesmessig distanse eller avvisning. Dersom det er vanlig for deg å undertrykke følelser eller intellektualiserer emosjoner, er det smart å finne en måte å formidle dette til partneren din på. Kanskje kan dere sammen finne ut av en balanse som passer dere.

Bruk kommunikasjonsevnene dine ved å uttrykke deg klart. Dersom partneren din er mer diplomatisk anlagt, kan det være at du må utfordre litt i samtalene og partneren din holder balansen💓

Ønsker deg masse lykke til 💞 du kan gjerne stille meg et oppfølgingsspørsmål dersom du har lyst til det.

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 14.17):

Hei, takk for at du bruker tid på dette-

Jeg er født i 1971 Stjernetegn Vekten, Måne i Løven og Accendant i tvillingene.

Jeg har en jobb jeg trives greit i men har vel hele karrieren min opplevd å få lite uttelling for det jeg mener at jeg har kapasitet til.

Jeg har en god utdanning og har svært gode eksamensresultater.

Nå jobber jeg med undervisning i skole og enkeltelever og jeg trives godt med elevene mine. Men det er og en jobb som er "grei" lange ferier og alt det der. Samtidig så har jeg en veldig grunnleggende følelse av å ikke bruke meg selv godt nok og at livet på en måte går fra meg. Hva skal jeg gjøre for å realisere eget potensiale. Jeg er nå over 50, mange år igjen av livet men er heller ikke ung lenger.

Anonymkode: 1328f...b67

Hei! Det er bare hyggelig å gjøre lesninger og tusen takk for at du deltar🌹 Og ikke minst, gratulerer med dagen som har vært eller kommer🎈🎉

Du har rett det er mange år igjen av livet, og dermed er det viktig å gjøre noe meningsfylt med den tiden! Du vil realisere ditt potensiale -det er så gledelig å lese🤩

I ditt horoskop peker alle retninger mot å leve et liv som bryter med konvensjoner og fører den sosiale progresjonen fremover. Karrieremessig kan du trives innen arbeid som er innovativt og i fremtidsrettede områder (tech, vitenskap, aktivisme, sosial reform, humanitært arbeid eller nyskapende oppgaver innen kreative felt).

Du har driven som skal til, du er modig og har leder-egenskaper som kan komme til sitt fulle potensiale under omstendighetene nevnt over. Dersom du føler på frykt for å være annerledes, kan det hende du må reflektere over det, slik at du kan nytte av det å eie din egen, unike væremåte i karriereveien din videre.

Reflekter over eventuelle tendenser til å «people please» eller skjule din individualitet. Da kommer du ut av komfortsonen. Unngå å bli hengende fast ved ubesluttsomhet eller behovet for å bli sett på en spesiell måte. Bruk motet ditt når du må gå mot strømmen i enkelte situasjoner. Forsøk å forsone deg med at det er greit å ikke alltid bli likt, for deg vil det gi mer mening å fremme endring heller enn å motta bekreftelse. Det siste over her kan jo tenkes at du har kommet ganske greit over, ettersom du jobber som pedagog og sikkert er vant med å ta lederskap🙂

Ønsker deg masse lykke til og håper du vil finne en retning som gir deg mer på alle plan i livet💓 Still meg gjerne ett oppfølgingsspørsmål dersom det er noe i lesningen du vil vite mer om!

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 22.18):

Takk! Mye som kan stemme her!

Han er født 84 

Anonymkode: 87d5c...0d8

Hei igjen🤩

Da har jeg gjennomført en ny lesning av horoskopet deres. Og det kan se ut som dere ser litt forskjellig på livet i det lange løp. Du ønsker nok trygghet og han setter kanskje mer pris på det sosial aspektet ved et forhold. Dere opplever sikkert en spenning og har god attraksjon til hverandre på det fysiske plan. Men dere har også potensiale for følelsesmessige krangler -med stor lidenskap er det også risiko for sårbarhet. Du er nok følsom og kanskje litt beskyttende overfor følelsene dine. Han er mer uttrykksfull og behøver en god del beundring for å føle seg sett.

Selv om det er friksjon så føler dere på lykke når dere er sammen. Du uttrykker nok kjærlighet forsiktig og kanskje med en slags struktur. Mens han er romantikeren av dere. Det er litt skjæring i uttrykket mellom dere rett og slett.

Måten dere kommuniserer på kan føre til dype og seriøse samtaler. Dere kan forstå hverandre på et dypt mentalt plan. Samtidig kan det hende at det er du som må ta styringen og være den modne i dette forholdet. Det kan være enten stabiliserende eller kvelende, alt ettersom omstendighetene deres ellers.

Det er ekte potensial for dybde og glede mellom dere, men det krever som sagt modenhet og vilje til å samarbeide. Dersom dere bevisst møter utfordringene, så kan dette være et godt og langt forhold.

Ønsker deg masse lykke til med kjærligheten💞

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
Helene Louise skrev (På 2.10.2025 den 2.01):

Hei! Tusen takk så mye for svar! Det betyr så mye for meg. Det var veldig interessant lesning, det var mye som passet og noe som ikke gjorde det, men som vant leser av astrologi vet jeg at horoskop bare skal brukes til veiledning, ikke som fasit. Jeg er selv vokst opp i et åpent hjem med en mor som er medium og delvis buddhist som hun sier, så jeg kjenner godt til alternative metoder. Men jeg hadde lyst til å høre om dette fra noen utestående, siden hun kjenner venninnen min.

Det store problemet jeg kanskje glemte å fortelle er at venninnen min er veldig avhengig av moren sin men selvstendig på andre praktiske områder, mens jeg har en veldig avstand til å være avhengig av moren min fordi vi krangler så mye (hun er løve hvis det gir mening), men må ha henne nær meg hele tiden fordi jeg sliter med psykisk og kronisk helse. Så ja jeg beundrer venninnen min fordi hun klarer å unnvike psykisk helse og livets utfordringer, og bare gå videre. Samtidig tar hun lett på ting og har ikke så mange mål som meg. Moren hennes er danselærer i byen min og veldig ambisiøs, men venninnen min bestemte seg for aldri å skulle bli danser men bare gjøre det for gøy. Hun har ikke konkurranseinnstikt og er aldri sjalu, noe jeg alltid har likt med henne så godt. Hun har en lillesøster på 13, som derimot er dønn ambisiøs og er kommet inn på danseskole på operaen, men hun bare støtter henne hele veien. Jeg har aldri sett noe ego på henne, selvom jeg kanskje føler hun litt ubevisst har det nå.

Det er klart at hun er beundret over min intuitive væremåte og emosjonelle innsikt, for det jar hun sagt på en annen måte, og bare for noen uker siden sa hun "nå må jeg høre mer på intuisjonen min" og jeg har oppmuntret henne til å åpne seg mer spirituelt og lytte til seg selv og ikke hva alle andre rundt henne sier hun skal gjøre. Hun prøver alltid å gjøre det som er moralsk riktig og lovlig, selvom det kanskje ikke alltid er rettferdig.

Jeg er vanligvis den som sier ting rett ut. Den som er interessert i politikk og kan krangle med andre dersom jeg føler noe ikke er rettferdig. Hun er ikke interessert i politikk i det hele tatt. Men uansett, jeg har aldri sagt i fra om noe til henne fordi jeg ikke har trengt det, så jeg aner ikke hvordan jeg skal reagere. Vi har aldri kranglet eller diskutert, og jeg har bare sett henne sint to ganger og lei seg ingen ganger tror jeg ennå vi har kjent hverandre i 10 år. Og jeg har åpnet hele følelses spektrumet mitt til henne. Så jeg føler meg kanskje litt sårbar. Jeg er sikkert litt redd for hvordan hun skal reagere, og hvordan jeg skal si i fra om ting. For jeg vil egentlig bare si, "hvorfor forteller du meg aldri noen ting om privatlivet ditt og hvordan du har det, når du sier jeg er din bestevenninne?". For hun er den som egentlig går rundt grøten, og er enormt kjempe konfliktssky. Skikkelig people pleaser, og sier aldri ting sånn som det er. Hun er som en politiker ironisk nok som sier ting uten å si hva hun egentlig mener, og unngår å svare. Og jeg er redd hun blir for styrt av moren sin i vår situsjon hvis jeg sier noe. Hun sier nemlig at hun vil bli som moren sin. Det var til og med et avissinnslag om det, rart nok. De er på en måte en litt lokalkjent familie som du sikkert skjønner, mens jeg nesten ikke kjenner noen viktige for meg i mitt liv. Hun er liksom en av mine topp fem viktigste for meg. Og jeg elsker henne. ❤️

Joda vi er begge praktiske, ingen av oss er impulsive og vi liker ikke å gjøre ting som plutselig kan bli dumme valg eller unødvendige. Vi liker ikke å bli fulle på byen f.eks., men jeg liker å feste og ta meg en drink ansvarlig, mens hun ikke liker fest i det hele tatt og er avholdsmenneske. Jeg er nok drømmeren av oss to, fordi jeg har store ambisjoner, mens hun er fornøyd med det meste i livet så lenge hun får en enkel og meningsfull for andre jobb (jeg vil studere teater og arkeologi og bli dyrepasser, mens hun vil bli sykepleier). Likevel er jeg den som er mest realistisk og down to earth av oss to. Jeg har høye karakterer, mens hun har mer midt på treet og bryr seg ikke så mye da blant annet. Da vi ble venner ble bi det fordi jeg beundret henne for hennes glede til livet og mennesker og dyr, og hennes måte til å overse uhyggelige folk med egen lykke. Hun var glad i barnslige ting i stor alder som fantasy og my little pony, og leker og bamser, mens jeg mer likte voksen ting. (Da var vi sånn 10-12). Hun snakket til trær og ga ting navn, og mange så henne kanskje på som autistisk eller tilbakestående, men jeg behundret henne og forsvarte henne. Jeg tror ikke helt hun skjønte elker brydde seg med at folk syntes det, for hun forstår ikke sarkasme eller ironi så godt eller synes sånne ting er snilt og hyggelig. 

Vi støtter begge hverandres ambisjoner og mål. Og samarbeider begge så godt, og jeg har aldri likt å samarbeide med noen andre. Jeg tar kanskje ofte styringen fordi jeg er en ledertype, men jeg er livredd for å være egoistisk eller diktatorisk så jeg spør alltid først om alle er enige med meg. Hun har veldig lavt mot og stolhet, og har lite selvtillitt, og gjemmer seg ofte fysisk også, så jeg må alltid støtte henne frem. Hun skal alltid sette andre fremfor seg selv.

Så lojal synes jeg ikke hun er nå lenger da. Men det er godt å vite at vi har holdt sammen så lenge. Og deilig å vite at hun også vil vi skal være i lag så jeg ikke ofrer det.

Jeg får prøve å si ting mer ut til henne når vi en gang har tid til å kunne møtes. Hun leser ikke alltid meldingene mine. Og det høres rart ut, men vi møtes i gjennomsnitt 2 ganger i året. Vi har aldri overnattet. Og jeg har spurt henne sånn 4 år på rad om hun ville bli med meg på hytta, men det har hun aldri hatt tid til selvom hun har fått lov til det av foreldrene sine. Jeg aner ikke hva jeg skal si da. Jeg er bare så redd for å såre henne, eller at moren hennes som også er så glad i meg skal holde henne i fra meg. Ikke en gang hun sier alt til henne. Moren henne tekstet meg nemlig en gang venninnen min var i London for å si at hun var bekymret for henne slik at hun fikk angst, og at jeg ikke måtte si det til henne.

Takk for at du tok deg tid til å lese dette!! Og beklager for at det ble så utrolig langt! Jeg har ikke noe spesifikt spørsmål. Bare kom med tips. Jeg har aldri snakket med noen om dette. Og jeg har aldri skrevet en så her lang melding. Jeg hadde bare virkelig behov for det. Tusen takk for at du gjør dette gratis! Jeg føler jeg skulle ha betalt deg eller noe.

Jeg er som sagt oppvokst med astrologi og alternative metoder. Jeg har en del bøker om astrologi. Men tips meg gjerne! 😍 Jeg har noen ganger vært med på moren min sitt alternativ forum som faktisk har 25 års jubileum i neste uke, men jeg bruker ikke å være der så ofte for det er mest damer på 50 til 80 der. Så hvis du vet om noen andre plattform for alternatv bevegelsen for unge hadde det vært flott. Har du en nettside eller noe sjekker jeg gjerne ut den. Jeg har vært medlem av holistisk forbund en stund, men det var ikke så mye for meg det heller. Nå er jeg medlem av humanetisk forbund.

Tusen takk igjen for at du gjør dette! Jeg setter virkelig pris på det. Klem fra Helene Louise. 🥰😍💖

Hei igjen 🤩Tusen takk for tilbakemeldingen din -det setter jeg stor pris på at du tok deg tiden til🌹

Det var gledelig at du fant noe som resonnerte med deg i lesningen, og det er som du sier; noe som passer og noe som ikke passer.

Alle mennesker er i stadig utvikling og det ville vært vanskelig å stå i ulike situasjoner gjennom livet, uten å være fleksibel eller endre seg gjennom livserfaringer. Slik som du kanskje opplever med venninnen din nå. Kanskje er det slik at venner går inn og ut av hverandres liv gjennom et langvarig vennskap, ikke fordi det er noe ondt blod. Men snarere at hver enkelt behøver forskjellige erfaringer i livet for å nå sitt ideelle «jeg». Noen kommer aldri dit, enten fordi de ikke tar ansvar for eget liv og valg. Andre fordi de rett og slett ikke er så opptatt av selvrealisering og utvikling, slik som nok du og andre i denne tråden er 

Vennskap er sammensatt og det kan være lurt å gi hverandre rom, forsøke å forstå den andre og være nysgjerrig på hvordan andre løser sine utfordringer. Personlig har jeg erfart at det er smart å gi andre rom til å være slik de er, ikke forsøke å forandre på noen. Da kan en heller bruke energien på å endre seg selv eller holdninger, sette grenser og fokusere mer på egne prosjekter.

Det var veldig interessant å høre fra deg ettersom du har erfaring fra astrologi i ung alder. Det er tross alt et svært gammelt verktøy! Og på grunn av nettopp det kan det hende du ligger noen hestehoder for andre når det gjelder innsikt i dine egenskaper og talenter. Dessverre har jeg ingen plattform eller nettside, dette er en fritidsinteresse for meg. Og «betalingen» ligger i tilbakemeldinger som dine, at jeg får se så mange fine og interessante horoskoper, samt interaksjonen med dere som er i trådene💞

Takk igjen for din fine tilbakemelding🥰

Ts🤍💫

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Marleah skrev (På 3.10.2025 den 0.25):

Tusen takk, kjære deg🌺❤️ Du har helt rett i at jeg føler på ensomhet.  Jeg klarer ikke å føle at jeg hører til noe sted og at jeg ikke betyr noe for noen. Tidligere erfaringer gjør at jeg har vanskelig for å stole på noen og jeg synes det er vanskelig å åpne opp og vise hvem jeg er. Et langt forhold tok slutt fordi min mann og en mangeårig venninne gikk bak ryggen på meg og jeg sliter fortsatt med følelsen av det sviket, selvom det ikke finnes følelser for min eks. Barna mine har jeg heldigvis et godt forhold til, men de begynner å bli voksne og lever sine egne liv. ( som de skal) Jeg har et søsken og en forelder som jeg føler alltid har holdt meg utenfor og dette begynner å ta veldig på.  Jeg vurderer å bryte kontrakten helt. Du traff på mye jeg kjenner meg igjen på. Jeg klarer ikke helt å finne et spørsmål å stille deg, men setter utrolig stor pris på at du svarte meg❤️

Hei igjen🌹

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din og takk for at du deler din historie💞

Det var sørgelig å lese at du har opplevd et grovt svik på den måten. Slike erfaringer setter dype spor og kan gjøre at en føler på utenforskap. Det er viktig å tenke på at selv om en er alene, så behøver det ikke lede til ensomhet. Opprettholder du et nært forhold til barna dine, har du fortsatt noen å bry deg om og vise omsorg, selv om de er voksne og trenger deg på en annen måte nå. Du kan med god samvittighet fokusere på deg selv, interesser du kanskje satt på vent da du ble gift og fikk barn. Mitt råd til deg er å tenke over om du husker en periode i livet, før mann og barn, hvor du virkelig gledet deg over livet ditt -uten at det handlet om andre mennesker.

Poenget med en slik øvelse er å vinne tilbake en styrke og tro på deg selv, uansett hvem som er i livet ditt. For å komme i gang kan du se om du finner bilder av deg selv fra denne perioden, det vil vekke følelser og tanker. Det er også smart å engasjere sansene; finn frem musikk du hørte på i denne gode perioden, bøker eller magasiner du leste, til og med parfymer eller andre lukter du forbinder med gode minner. Hørsel, smak og luktesansen er virkelig de beste tidsmaskinene vi mennesker har🥰

Rundt 18.-22 oktober kan være noen veldig fine dager å komme i kontakt med deg selv på🤩

Ønsker deg gode dager i møte og takk igjen for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding🥰

Ts🤍💫

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 20.02):

Takk kære deg :papirfly:Mye jobb og stress i det siste, beklager sen tilbakemelding ❤️

Dette var nesten skummelt. Stemte veldig bra! 

Jeg utdanner meg nå for å få en bedre jobb i samme bransje som han. Du sier at han er litt overfladisk, tror du den nye jobben er en del av det? At han prøver å få meg til å være i hans "liga"? Fordi han ble mye mer interessert i oss på grunn av det. Jeg har en tendens til å overtenke, men jeg har vert inne på tanken. 

Anonymkode: 92886...1fa

Hei igjen🤩 tusen takk for tilbakemeldingen, så gøy at det resonnerte! Da har jeg vært inne på noe gjenkjennbart for deg i den lesningen

Dette kan være et forhold som forandrer dere begge, dersom dere fortsetter sammen. Han føler seg nok dypt tiltrukket av deg, på en sånn måte at det kan få frem mørkere sider dersom han er en umoden type. Slikt som sjalusi, kontroll og psykologisk avhengighet. Ser du tegn til dette, bør du tenke deg godt om. Dere har en sterk effekt på hverandre💞

Du skriver at du opplevde mer interesse fra ham i forhold til dine ambisjoner. Det kan være at han vekker noen indre konflikter i deg. Dette skjer indirekte og kan oppleves som at han utløser emosjonelle reaksjoner i deg som føles overveldende. For deg kan det dypest sett oppleves som en indre kamp mellom behovet for trygghet og kjærlighet versus trangen til emosjonell distanse og selvkontroll. Det kan være at du har utviklet noen mestringsmekanismer som; at du trekker deg unna, eller gir for mye etter for deretter å føle deg utmattet. Det er ikke sikkert det stemmer for deg, men verdt å reflektere over, når du føler at du overtenker😉

Ønsker deg masse lykke til med utdanning og med kjærligheten videre🌹

Ts🤍💫

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 2.50):

Oioi dette var suuper snillt av deg å komme med så mye tips! Jeg setter super stor pris på det :D Jeg vil definitivt ønske av å forbedre og ta valg mot positiv rettnig om jeg har mulighet for det. Ønsker virkelig å endelig slippe litt tak og gå litt i dybden. Så jeg kommer definitivt til å sjekke ut å lese litt mer innenfor de forskjellige tingene du sier. ❤️🌸🍀

Oppfølgingspørsmål hadde vært om du har tilfeldigvis noen linker ang (inner-child tematikk, måne ritual, ("lærer deg å følge transiter"/om det er et engelsk ord for dette ,så jeg kan søke på det :D) Eller andre linker du tror kanskje er bra for meg å lese på innenfor det du skrev. (Bare øm du ønsker da) .

😄Super takk, kjempe mye interresant!🍀🌸❤️

Beste ønsker sendt din vei! 🤗🌱🌟❤️

Anonymkode: 4ea19...648

Hei igjen🤩 tusen takk for tilbakemeldingen og glad for at du synes det var nyttig🌹

Jeg tror du vil finne mye interessant med ordinære nettsøk og youtube med søkeord som inner-child work og shadow work, astrology for beginners. Det kan ta litt tid å finne videoer og artikler som resonnerer med deg. Det er litt av jobben å ta når du skal komme i kontakt med det som resonnerer for deg spirituelt og i utviklingen din på veien videre.

Personlig tror jeg det beste for en som ønsker vekst og selvrealisering, er å gå i den retningen som ditt indre veileder deg til. Nå har jeg gitt deg noen tips å fokusere på, noen søkeord du kan starte med. Når du får reflektert over det du tar til deg, vil det dukke opp andre spørsmål i deg, som gjør at du søker deg dit hvor ditt indre vil. Og det er såpass personlig at jeg aller helst vil unngå å påvirke deg i for stor grad😇

Men som du vet kommer jeg hit fra tid til annen og tilbyr lesninger. Da er du hjertelig velkommen til å henvende deg, følger mer enn gjerne med deg videre på din vei i personlig vekst og svarer på det som måtte dukke opp for deg, fra et astrologisk perspektiv🌸

Masse lykke til på veien videre💞

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! Det er bare hyggelig å gjøre lesninger og tusen takk for at du deltar🌹 Og ikke minst, gratulerer med dagen som har vært eller kommer🎈🎉

Du har rett det er mange år igjen av livet, og dermed er det viktig å gjøre noe meningsfylt med den tiden! Du vil realisere ditt potensiale -det er så gledelig å lese🤩

I ditt horoskop peker alle retninger mot å leve et liv som bryter med konvensjoner og fører den sosiale progresjonen fremover. Karrieremessig kan du trives innen arbeid som er innovativt og i fremtidsrettede områder (tech, vitenskap, aktivisme, sosial reform, humanitært arbeid eller nyskapende oppgaver innen kreative felt).

Du har driven som skal til, du er modig og har leder-egenskaper som kan komme til sitt fulle potensiale under omstendighetene nevnt over. Dersom du føler på frykt for å være annerledes, kan det hende du må reflektere over det, slik at du kan nytte av det å eie din egen, unike væremåte i karriereveien din videre.

Reflekter over eventuelle tendenser til å «people please» eller skjule din individualitet. Da kommer du ut av komfortsonen. Unngå å bli hengende fast ved ubesluttsomhet eller behovet for å bli sett på en spesiell måte. Bruk motet ditt når du må gå mot strømmen i enkelte situasjoner. Forsøk å forsone deg med at det er greit å ikke alltid bli likt, for deg vil det gi mer mening å fremme endring heller enn å motta bekreftelse. Det siste over her kan jo tenkes at du har kommet ganske greit over, ettersom du jobber som pedagog og sikkert er vant med å ta lederskap🙂

Ønsker deg masse lykke til og håper du vil finne en retning som gir deg mer på alle plan i livet💓 Still meg gjerne ett oppfølgingsspørsmål dersom det er noe i lesningen du vil vite mer om!

Ts🤍💫

Takk for svar!

Jeg har nok ikke realisert potensialet mitt nettopp fordi jeg ikke har turt å by nok på meg selv, det er lettere å se i ettertid. Det er ikke det at jeg har vært så opptatt av andres meninger men jeg har likevel vært opptatt av å passe inn og å være grei og "lett"

Hvordan tenker du at nye muligheter åpner seg, jeg synes jo ikke det er så lett å kaste seg ut i noe nytt og egentlig vet jeg veldig godt hva jeg innerst inne vil men det er ikke lett å realisere for det er et så trangt nåløye. Og jeg har allerede forsøkt dette i mange år.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei igjen🤩 tusen takk for tilbakemeldingen, så gøy at det resonnerte! Da har jeg vært inne på noe gjenkjennbart for deg i den lesningen

Dette kan være et forhold som forandrer dere begge, dersom dere fortsetter sammen. Han føler seg nok dypt tiltrukket av deg, på en sånn måte at det kan få frem mørkere sider dersom han er en umoden type. Slikt som sjalusi, kontroll og psykologisk avhengighet. Ser du tegn til dette, bør du tenke deg godt om. Dere har en sterk effekt på hverandre💞

Du skriver at du opplevde mer interesse fra ham i forhold til dine ambisjoner. Det kan være at han vekker noen indre konflikter i deg. Dette skjer indirekte og kan oppleves som at han utløser emosjonelle reaksjoner i deg som føles overveldende. For deg kan det dypest sett oppleves som en indre kamp mellom behovet for trygghet og kjærlighet versus trangen til emosjonell distanse og selvkontroll. Det kan være at du har utviklet noen mestringsmekanismer som; at du trekker deg unna, eller gir for mye etter for deretter å føle deg utmattet. Det er ikke sikkert det stemmer for deg, men verdt å reflektere over, når du føler at du overtenker😉

Ønsker deg masse lykke til med utdanning og med kjærligheten videre🌹

Ts🤍💫

Tusen takk! Fikk nye perspektiver her. Setter virkelig stor pris på dette :klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei igjen 🤩Tusen takk for tilbakemeldingen din -det setter jeg stor pris på at du tok deg tiden til🌹

Det var gledelig at du fant noe som resonnerte med deg i lesningen, og det er som du sier; noe som passer og noe som ikke passer.

Alle mennesker er i stadig utvikling og det ville vært vanskelig å stå i ulike situasjoner gjennom livet, uten å være fleksibel eller endre seg gjennom livserfaringer. Slik som du kanskje opplever med venninnen din nå. Kanskje er det slik at venner går inn og ut av hverandres liv gjennom et langvarig vennskap, ikke fordi det er noe ondt blod. Men snarere at hver enkelt behøver forskjellige erfaringer i livet for å nå sitt ideelle «jeg». Noen kommer aldri dit, enten fordi de ikke tar ansvar for eget liv og valg. Andre fordi de rett og slett ikke er så opptatt av selvrealisering og utvikling, slik som nok du og andre i denne tråden er 

Vennskap er sammensatt og det kan være lurt å gi hverandre rom, forsøke å forstå den andre og være nysgjerrig på hvordan andre løser sine utfordringer. Personlig har jeg erfart at det er smart å gi andre rom til å være slik de er, ikke forsøke å forandre på noen. Da kan en heller bruke energien på å endre seg selv eller holdninger, sette grenser og fokusere mer på egne prosjekter.

Det var veldig interessant å høre fra deg ettersom du har erfaring fra astrologi i ung alder. Det er tross alt et svært gammelt verktøy! Og på grunn av nettopp det kan det hende du ligger noen hestehoder for andre når det gjelder innsikt i dine egenskaper og talenter. Dessverre har jeg ingen plattform eller nettside, dette er en fritidsinteresse for meg. Og «betalingen» ligger i tilbakemeldinger som dine, at jeg får se så mange fine og interessante horoskoper, samt interaksjonen med dere som er i trådene💞

Takk igjen for din fine tilbakemelding🥰

Ts🤍💫

Tusen takk for tilbakemeldingen igjen! Jeg blir så rørt! 😍 Du har virkelig mye kunnskap å dele som fikk meg til å tenke på en ny måte. Og det med at du ikke skulle ha betaling, det viser virkelig hvor mye du legger i personlig vekst og i å hjelpe andre.

Det er mye å tenke på når det kommer til venninnen min. Jeg tror bare jeg ikke helt klarer å forstå henne, fordi hun smiler og er glad når ting har skjedd eller har en livstil jeg ikke føler er så positiv. Jeg trir bare vi er på litt ulike stadier av livet. At hun har litt ekstra behov for moren sin akkurat nå. Når hun flytter for seg selv blir hun kanskje litt mer selvstendig fra moren og faren og småsøsknene. Og som du sier, vi er begge unge ennå og trenger å finne ut av mye i livet av hvordan vi vil ha det. Vårt vennskap kommer til å endre seg. Men jeg tror kanskje kontakten vår og måten å kommunisere på også kommer til det.

I moren har jeg spurt vennninnen min om å bli med på kino. I dag kunne hun ikke, fordi hun skulle rydde med moren sin og ha tid med henne. Hun bruker å avlyse i siste liten men jeg håper vi kan møtes. Hun sa det ikke var nøye hva vi gjorde, hun ville bare være med meg. Så kanskje hun kan bli med meg hjem etterpå vi kan prate litt. I oktober skal jeg og mamma starte et alternativ forum for ungdom på alternativ forumet i byen! Så jeg håper jeg kan tipse og få så mange unge som mulig til å bli med. Må bare finne ut hvor jeg kan nå de. Kanskje jeg kan spørre om venninnen min og noen fler vil komme.

Tusen takk igjen! Og fortsett det gode arbeidet! 😍 Du har faktisk vært bedre enn noen psykolog jeg noen gang har snakket med. Du har god innsikt. Klem fra Helene. 😍🥰💖

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2025 den 14.04):

Hei, takk for spørsmålet ditt💓

Ut ifra ditt horoskop kan jeg peke ut noen områder som du kan dra veksel på i samarbeid og kommunikasjon. Jeg har ingen opplysninger om den andre parten og kan derfor kun svare ut i fra ditt horoskop med dine opplysninger.

Du har en evne til å være veldig empatisk og tilpasningsdyktig, samtidig som du kanskje er noe vag med dine egne grenser. Det kan hende du føler inn stemningen sterkt, men trekker deg unna hvis det blir for intenst.

Ideelt sett er du ute etter å dyrke felleskap og individualitet. Du setter uavhengighet høyt og det kan i enkelte tilfeller gjøre at du fremstår som emosjonelt distansert. Det betyr ikke at du er det 💞 Du samarbeider best når du og partneren er likeverdige, og deler de samme idealene.  Slik du skriver kan det virke som det er høyt konfliktnivå. Og det passer deg dårlig når individuell frihet og likhet ikke blir respektert.

Dersom du kjenner på indre konflikter når det kommer til å si ifra og ikke skape bølger, kan du prøve å jobbe med realitet versus ideell situasjon. Du trenger trygge rammer, frihet og åpenhet for å kunne samarbeide på en god måte. Det er kanskje ikke slik du blir møtt og det er synd. Søk støtte i noen du har tillit til, og som kanskje kan være både rasjonell og en alliert for deg.

Jeg synes det blir i grenseland for meg å si noe om hvorvidt en omsorgsovertakelse kan finne sted, og mitt råd er å fokusere på hvordan du kan skape et så godt samarbeid som det er mulig med eks-partneren din. Og ikke minst hvordan du kan opprettholde sterke bånd til barna dine og beskytte dem. Hvis du ønsker det kan jeg svare på hvilke egenskaper du kan reflektere over, hvis du stiller et kort oppfølgingsspørsmål.

Alt godt til deg i denne vanskelige situasjonen💞

Ts🤍💫

Taper han bedrageri rettsaken han skal i? Og vil det hjelpe meg i forhold til barna at han er anmeldt fra det offentlige ang det? Han vannmann i sol, månen i sol og skytten i ascedanten, 1984

Anonymkode: 9a0bc...6db

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 22.03):

Takk for svar!

Jeg har nok ikke realisert potensialet mitt nettopp fordi jeg ikke har turt å by nok på meg selv, det er lettere å se i ettertid. Det er ikke det at jeg har vært så opptatt av andres meninger men jeg har likevel vært opptatt av å passe inn og å være grei og "lett"

Hvordan tenker du at nye muligheter åpner seg, jeg synes jo ikke det er så lett å kaste seg ut i noe nytt og egentlig vet jeg veldig godt hva jeg innerst inne vil men det er ikke lett å realisere for det er et så trangt nåløye. Og jeg har allerede forsøkt dette i mange år.

SVAR:

Hei igjen, tusen takk for tilbakemeldingen din🌹 Godt spørsmål!

Allerede nå merker du kanskje at «noe» ønsker endring. Nei, det er ikke bare å kaste seg ut i noe, det har du rett i. Det er viktig å tenke på konsekvenser og mulige utfall før man hopper.

Etter hvert vil behovet for en annen vei bli så stort at det blir veldig vanskelig å motsette seg forandringen som vil frem. Jeg tror på fri vilje og samtidig tror jeg at mennesket er i stand til å stå imot egen intuisjon i stor grad, for å forsikre status quo eller at endringene blir minimale.

Det ser ut til at du kan få plutselige innsikter og aha-øyeblikk i perioden rundt mars-april i 2026 og omkring september 2026 til og med 8. februar 2027. Dette er en lengre periode som er kommende, og dermed har du nå muligheten til å bruke god tid på å reflektere. Tenk over hvilke begrensninger du legger på deg selv og hvilke rammer og betingelser du har satt for ditt liv. Det vil kanskje gi deg innsikt i hva som stopper deg fra å gjøre det du har lyst til.

Når det er sagt, så er dette en periode nå som gjør deg frustrert fordi virkelighet og drømmer kræsjer litt. Kanskje skal du gi slipp på noe for å vinne noe større. Det er uansett klokt å reflektere over frykten for hva du kan tape eller feilslått satsing. Nye muligheter åpner seg gjennom samfunnsorienterte eller fremtidsrettede prosjekter. Dette kommer nok ikke av seg. Du sier det er et trangt nåløye; det ser ut til at du har det som skal til for entreprenørskap -du kan skape denne endringen selv, men det krever at du ofrer «noe» som kanskje føles trygt og komfortabelt.

Strukturer, rammer og begrensninger vi setter for oss selv er der for en grunn. Forsøk å finne hva som er din grunn. Kanskje skal du omstrukturere, bryte ut og begynne på et nytt kapittel. Kanskje skal du gjøre mindre endringer, som gjør det mulig å få det bedre og mer meningsfylt med det du allerede driver med. Bare du kan bestemme dette😉

Ønsker deg all hell og lykke! Kom gjerne tilbake og fortell hvordan det går🤩

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 2.17):

Tusen takk! Fikk nye perspektiver her. Setter virkelig stor pris på dette :klem3:

Tusen takk for tilbakemeldingen din -det var veldig hyggelig å høre!

Ønsker deg masse lykke til🌹

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
Helene Louise skrev (På 5.10.2025 den 2.20):

Tusen takk for tilbakemeldingen igjen! Jeg blir så rørt! 😍 Du har virkelig mye kunnskap å dele som fikk meg til å tenke på en ny måte. Og det med at du ikke skulle ha betaling, det viser virkelig hvor mye du legger i personlig vekst og i å hjelpe andre.

Det er mye å tenke på når det kommer til venninnen min. Jeg tror bare jeg ikke helt klarer å forstå henne, fordi hun smiler og er glad når ting har skjedd eller har en livstil jeg ikke føler er så positiv. Jeg trir bare vi er på litt ulike stadier av livet. At hun har litt ekstra behov for moren sin akkurat nå. Når hun flytter for seg selv blir hun kanskje litt mer selvstendig fra moren og faren og småsøsknene. Og som du sier, vi er begge unge ennå og trenger å finne ut av mye i livet av hvordan vi vil ha det. Vårt vennskap kommer til å endre seg. Men jeg tror kanskje kontakten vår og måten å kommunisere på også kommer til det.

I moren har jeg spurt vennninnen min om å bli med på kino. I dag kunne hun ikke, fordi hun skulle rydde med moren sin og ha tid med henne. Hun bruker å avlyse i siste liten men jeg håper vi kan møtes. Hun sa det ikke var nøye hva vi gjorde, hun ville bare være med meg. Så kanskje hun kan bli med meg hjem etterpå vi kan prate litt. I oktober skal jeg og mamma starte et alternativ forum for ungdom på alternativ forumet i byen! Så jeg håper jeg kan tipse og få så mange unge som mulig til å bli med. Må bare finne ut hvor jeg kan nå de. Kanskje jeg kan spørre om venninnen min og noen fler vil komme.

Tusen takk igjen! Og fortsett det gode arbeidet! 😍 Du har faktisk vært bedre enn noen psykolog jeg noen gang har snakket med. Du har god innsikt. Klem fra Helene. 😍🥰💖

Hei igjen, Helene🤩

Tusen takk for fine ord -det gleder meg å lese at du har fått slik nytte av svarene💞

Ønsker dere lykke til med oppstart av forum og håper det blir en god oppslutning med mange interesserte unge mennesker!

Alt godt til deg, håper å se deg igjen i en ny tråd

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 7.14):

Taper han bedrageri rettsaken han skal i? Og vil det hjelpe meg i forhold til barna at han er anmeldt fra det offentlige ang det? Han vannmann i sol, månen i sol og skytten i ascedanten, 1984

Hei igjen💓

Dette høres ut som en ganske kompleks situasjon. Han er nok en person som kan oppfatte at det han føler er sannheten. Det kan bli vanskelig å se andre sine perspektiver og spesielt i konflikter, når dette er disposisjonen.

Før konfliktene startet opp kan det være at dere opplevde å speile hverandre på de dypeste plan, men som nå oppleves som å «slåss med seg selv», hvis det gir noen mening. Det som er mellom dere i både krig og fred for å si det sånn, blir ekstremt polarisert.

Han trigger deg og din ansvarsfølelse, dine frykter og ditt behov for kontroll. Og havner i et spill av makt og forsvar. Samtidig har han kanskje tidligere vært avhengig av deg på den måten at du har styrt hverdagen og at han i perioder lente seg på dine råd. Det kan hende at denne støtten han har hatt i deg trigger en barnslig reaksjon eller at det gjør at han setter opp motstand i konflikter.

Når jeg ser på horoskopet deres sammen, så har han nok en gang i tiden representert noe vakkert og en dyp forbindelse, for deg. Og på grunn av dette kan det ha vært vanskelig å gi slipp. Så gi deg selv ekstra kred for å ha gitt slipp på eller når du gir slipp på denne relasjonen. Dette er sammensatt, med barn i bildet blir det også ekstra komplekst💔

Ved hjelp av hans ekstreme atferd, kan du reflektere over viktige livstemaer for deg: Hvor går grensene dine, hvordan håndterer du kontroll og intensitet. Hvis han trigger frykt eller kontrollbehov i deg, kan du øve på å få en indre trygghet som ikke krever at du må fikse eller forklare alt mulig.

Det kan bli en overraskende utvikling i rettsprosessen (uventet allianse, en løsning eller konflikt). Det kan også være indikasjon på avsløringer. Det kan oppstå misforståelser, forvirring og stress eller overdrevne løfter som ikke kan overholdes. Det er stor aktivitet omkring kommunikasjon, rettferdighet og personlige verdier. Kanskje blir det tatt valg som gjør at ønske om å unngå økonomisk tap, vil gå på bekostningen av fred og ro.

Din rolle i det som skal skje fremover kan kanskje beskrives som å bære frem klarhet. Ikke synke ned på nivå av skyggespill, skyld og gjentatte konflikter. Du kan sette grenser på en rolig og bestemt måte, uten å gå inn i rollene som din eks-partner vil ha deg i.

Når roen kommer til deg og rettsaker og usikkerhet rundt barna er forbi, kan du finne nye drømmer og håp for fremtiden, som er fri for drama, manipulasjon og skyld.

Frem til midten av 2028 er det vesentlig at du tar tilbake eierskapet over din egen kropp, sin stemme og dine grenser. Du vil fortsette å konfronteres med dine gamle handlingsmønstre og beskyttelsesmekanismer. Dette er en slags krise som kan gi deg helt rå styrke, hvis du tør å stå i det. Du får styrke til å beskytte både deg selv og barna.

Frem mot slutten av 2026 kan det være lettere å reflektere over din indre «regelbok». Hvordan skal ting gjøres heretter. Du vil finne styrke til å si «nå er det nok, dette finner jeg meg ikke i lenger». Dette er også en periode som innebærer juridiske eller formelle brudd, der du setter klare rammer.

Perioden du står i akkurat nå fører med seg forvirring og maktesløshet. Ikke glem hva som er sannheten. Hev deg over skyggespill og drama. Oppretthold klare grenser.

Alt godt til deg nå og i fremtiden💞

Ts🤍💫

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 13.14):

Hei kjære deg💓🌹Tusen takk for at du delte dette med meg og oss i tråden, jeg ser at flere her har vist støtte til deg. Håper at lesningen kan gi deg inspirasjon i livet ditt

Først vil jeg si at jeg kjenner på en veldig medfølelse for deg og det du forteller om din situasjon. Dette kan ikke være lett verken å stå i eller se tilbake på. Du skal ikke skamme deg over at du har blitt negativ, det legger bare sten til byrden. En slik situasjon som du står i påvirker alle områder av livet og det at du er negativ nå er en helt naturlig reaksjon på en trist og vanskelig situasjon. Den selvinnsikten du viser i din henvendelse betyr at du har gode sjanser for å takle dette fremover, selv om du er fortvilet nå.

Du spør hva som har skjedd og hva du skal gjøre for å snu. Det kan godt hende at det vil være godt for å deg å gå igjennom vonde hendelser fra fortiden, og da synes jeg du skal snakke med noen face-to-face, som har kunnskap og evne til å møte deg på en varm og medmenneskelig måte, slik du fortjener💞

Som du vet skriver jeg i HI at jeg ikke kan kommentere sykdom. Det kan være mange grunner til tannproblemer uten at det er direkte sykdom, det forstår jeg. Den måten jeg jobber på er å se hva tenner kan representere. Fra et symbolsk perspektiv er tenner personlig styrke og kraft (vi tygger, biter, snakker) og på denne måten er tenner med på å uttrykke atferd. I noen tilfeller er tap av tenner også knyttet opp mot å miste sin egen stemme eller selvtillit. Og dermed blir det et viktig tema for deg: Du kan reflektere over hvordan du tar tilbake din egen styrke, kraft og stemme. Tap av tenner og trekking er noe som for mange oppleves som drastisk, det er viktig at du søker og tar imot støtte på dette området, dersom du føler at du trenger det.

I denne lesningen tror jeg mine evner er best brukt til å se fremover og på hvilke egenskaper som ligger i ditt horoskop, som du kan ta i bruk og forsøke å påvirke livet ditt i en positiv retning.

Dersom du kommer til å flytte nå vil det være en gunstig periode. Det kan hende du opplever å flytte til et sted hvor du kan bli over tid og føle deg hjemme. Et eventuelt nytt bosted kan også være med på å forandre hvordan du definerer et hjem og hva det betyr for deg. I løpet av mars 2026 kan du forvente endringer, og fra oktober i år kan du forberede deg praktisk.

Til neste år kan det være lurt å fokusere på å gi slipp på rigid logisk tenkning og bli god på å kjenne etter hva intuisjonen din forteller deg. Omfavne kreativitet og tro på at ting endrer seg for deg. Det er kanskje lett for deg å over-analysere eller drive med konstant problemløsning. Føler du på dette er det på tide å løsne grepet.

Det kan være bra for deg å reflektere over hvordan du kan bygge deg opp «emosjonelle røtter» og hvordan du gir deg selv omsorg. Dyrk frem en indre fred og ro, et sted i deg selv hvor du alltid kan trekke deg tilbake til når du har behov for det. Den beste investeringen er å ha empati med deg selv🥰

Økonomisk er det mulig at du kan få uventede penger via andre, slik som arv, gaver eller annen økonomisk bistand. Det er generelt ikke en gunstig tid for å ta opp nye banklån, forbrukslån eller privat-lån for deg frem til april 2026. Dersom du ikke kan unngå lån, så vær svært nøye med betingelsene før du inngår kontrakt.

Når det gjelder sosiale forbindelser er det viktig å ha kontakt med andre mennesker, som du selv sier. Fra nå og frem til 2033 er du under en slags forvandling av identiteten din og det er store sjanser for at du kommer deg forbi begrensninger som ligger i deg. Det kan være lurt å reflektere over "hvem du vil være" når du får tann-implantat eller proteser. Du kvitter deg bokstavelig talt med en forankret del av deg selv, og kanskje du finner at du vil gjøre hele livet ditt annerledes.

Store endringer du gjør i deg selv vil igjen dra inn andre typer mennesker og sosiale relasjoner, når du er klar for det. Den siste halvdelen av 2027 og frem til slutten av 2028 vil være en god periode for deg å oppsøke foreninger, grupper og andre sosiale arenaer. Da har du kanskje fått noe av det du står i nå på en passelig avstand og er klar for å rette blikket mot sosial hygge og kanskje nye vennskap.

Dersom du skulle ønske å gjenoppta en form for kontakt med familie, vil det være en gunstig periode i hele november i år. Spesielt pluss/minus noen dager rundt den 14. november kan være gode dager for å ta en samtale med et kvinnelig familiemedlem eller en som har vist deg mye omsorg💞

Det var veldig trist at du mistet kattene dine. Det er vanskelig å ta ansvar for levende vesener når en selv trenger hjelp og støtte. Samtidig er jo kjæledyr en stor støtte. Har du muligheter for å ha andre dyr, slik som marsvin, hamster eller fugl. Det blir jo noe annet enn katter, men det er utrolig godt å ha noe å ta vare på, vise omsorg for og dele gleden med når du har fått på plass bosted og økonomi.

Om to år, når du fyller 57 vil mye snu for deg. Det betyr at det er svært viktig å henge i stroppen nå og gjør det som kreves av deg for å få mest mulig ut av livet når du nærmer deg 60 år. Jeg heier på deg🤩

Husk at det er viktig å søke støtte og du har et ansvar overfor deg selv ved å ta vare på kropp og sjel. Noen ganger kan det være støtte i samtaler med andre medmennesker, og andre ganger kan det være riktig å søke støtte i et større apparat, slik som fastlege.

Håper noe her ga deg inspirasjon, ta gjerne kontakt i et oppfølgingsspørsmål 🌹

Ts🤍💫

Hvordan kan du oppfordre til å få dyr ut fra det som står? 

Dyr uansett dyr trenger stabilitet og noen som evner å ta vare på. 

Anonymkode: de9ed...d7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan kan du oppfordre til å få dyr ut fra det som står? 

Dyr uansett dyr trenger stabilitet og noen som evner å ta vare på. 

Anonymkode: de9ed...d7d

Hei, du har rett i at dyrehold krever stabilitet og trygghet.

I den lesningen du viser til har jeg ordlagt meg på en slik måte at dyrehold krever at enkelte betingelser er på plass. Slik som økonomi og bosted.

Men jeg burde nok ordlagt meg på en annen måte. Beklager dette!

Dersom du leser HI står det noen forbehold der, som oppfordrer alle som henvender seg i denne tråden til å ta i betraktning.

En astrologisk lesning er ment som et supplement og ikke en fasit. Alle som får lesning er selv ansvarlige for sine personlige valg. 

God kveld🌷

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 20.07):

Hei igjen💓

Dette høres ut som en ganske kompleks situasjon. Han er nok en person som kan oppfatte at det han føler er sannheten. Det kan bli vanskelig å se andre sine perspektiver og spesielt i konflikter, når dette er disposisjonen.

Før konfliktene startet opp kan det være at dere opplevde å speile hverandre på de dypeste plan, men som nå oppleves som å «slåss med seg selv», hvis det gir noen mening. Det som er mellom dere i både krig og fred for å si det sånn, blir ekstremt polarisert.

Han trigger deg og din ansvarsfølelse, dine frykter og ditt behov for kontroll. Og havner i et spill av makt og forsvar. Samtidig har han kanskje tidligere vært avhengig av deg på den måten at du har styrt hverdagen og at han i perioder lente seg på dine råd. Det kan hende at denne støtten han har hatt i deg trigger en barnslig reaksjon eller at det gjør at han setter opp motstand i konflikter.

Når jeg ser på horoskopet deres sammen, så har han nok en gang i tiden representert noe vakkert og en dyp forbindelse, for deg. Og på grunn av dette kan det ha vært vanskelig å gi slipp. Så gi deg selv ekstra kred for å ha gitt slipp på eller når du gir slipp på denne relasjonen. Dette er sammensatt, med barn i bildet blir det også ekstra komplekst💔

Ved hjelp av hans ekstreme atferd, kan du reflektere over viktige livstemaer for deg: Hvor går grensene dine, hvordan håndterer du kontroll og intensitet. Hvis han trigger frykt eller kontrollbehov i deg, kan du øve på å få en indre trygghet som ikke krever at du må fikse eller forklare alt mulig.

Det kan bli en overraskende utvikling i rettsprosessen (uventet allianse, en løsning eller konflikt). Det kan også være indikasjon på avsløringer. Det kan oppstå misforståelser, forvirring og stress eller overdrevne løfter som ikke kan overholdes. Det er stor aktivitet omkring kommunikasjon, rettferdighet og personlige verdier. Kanskje blir det tatt valg som gjør at ønske om å unngå økonomisk tap, vil gå på bekostningen av fred og ro.

Din rolle i det som skal skje fremover kan kanskje beskrives som å bære frem klarhet. Ikke synke ned på nivå av skyggespill, skyld og gjentatte konflikter. Du kan sette grenser på en rolig og bestemt måte, uten å gå inn i rollene som din eks-partner vil ha deg i.

Når roen kommer til deg og rettsaker og usikkerhet rundt barna er forbi, kan du finne nye drømmer og håp for fremtiden, som er fri for drama, manipulasjon og skyld.

Frem til midten av 2028 er det vesentlig at du tar tilbake eierskapet over din egen kropp, sin stemme og dine grenser. Du vil fortsette å konfronteres med dine gamle handlingsmønstre og beskyttelsesmekanismer. Dette er en slags krise som kan gi deg helt rå styrke, hvis du tør å stå i det. Du får styrke til å beskytte både deg selv og barna.

Frem mot slutten av 2026 kan det være lettere å reflektere over din indre «regelbok». Hvordan skal ting gjøres heretter. Du vil finne styrke til å si «nå er det nok, dette finner jeg meg ikke i lenger». Dette er også en periode som innebærer juridiske eller formelle brudd, der du setter klare rammer.

Perioden du står i akkurat nå fører med seg forvirring og maktesløshet. Ikke glem hva som er sannheten. Hev deg over skyggespill og drama. Oppretthold klare grenser.

Alt godt til deg nå og i fremtiden💞

Ts🤍💫

Tusen hjertelig takk! Du er helt rå!!

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2025 den 20.39):

Tusen hjertelig takk! Du er helt rå!!

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter jeg pris på!

Ts🤍💫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...