Gå til innhold

Alle stjernetegn - velkommen til astrologisk lesning! Alle henvendelser innen midnatt søn 28.sept får et svar.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er forelsket i en mann i en veldig vanskelige livssituasjon, han har følelser for meg også, men sier han ikke har hastverk, at han setter stor pris på relasjonen vår og at han er glad i meg.

Blir det oss?

Jeg er Steinbukk, kreps og løve.

Han er vekt og har løve som månetegn, jeg vet ikke tidspunkt han var født!

Anonymkode: 87d5c...0d8

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Litt redusert hjernekapasitet på meg her, beklager 😆

Jeg er født 83

Hei, takk for spørsmålet ditt🌹

Til å begynne med må jeg understreke at denne lesningen er basert på et tynt grunnlag, fordi det kun er oppgitt sol og månetegn for partneren din. Dermed er det umulig å si noe om måten han uttrykker seg på, hva hans syn på en eventuell relasjon er, så det kan hende at du synes svaret blir litt i tynneste laget og da vet du hvorfor😉

Det ser ut som at dere har et gjensidig forhold til hverandres emosjonelle oppfatninger. Og begge to kan synes å sette verdien av et forhold ganske høyt her i livet. Det ligger til rette for lojalitet og gjensidig støtte, men dette må du ta med en klype salt, fordi det mangler såpass mye av hans horoskop at det er vanskelig å si noe nærmere.

Mulige utfordringer for dere kan være ulikt verdisyn generelt og kontrollbehov.

Du skriver at han er i en vanskelig situasjon, da er det kanskje også en utfordring å opptre på en god måte og være den beste utgaven av seg selv. Dere har mye å hente dersom dere klarer å være emosjonelt modne, er villig til å forstå hverandres ulikheter og at dere kommuniserer godt.

Trå varsomt er vel et generelt godt råd uavhengig av astrologi. Spesielt når noen står i en vanskelig situasjon og hvis ting generelt er uklart💞

Kommer du på hans fødselsår så kan jeg se over og gi deg en kort lesning i et oppfølgingsspørsmål.

Ts🤍💫

Anonymkode: c15dc...846

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viktig spørsmål, midnatt søndag betyr det midnatt mellom lørdag og søndag, eller midnatt mellom søndag og mandag. For jeg tolker midnatt søndag til å være mellom søndag og mandag, men jeg er usikker på hva TS har ment. 

Anonymkode: 12e55...716

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vekt, født i 1973. Ascendant skorpion, månetegn tvillingene. 

Jeg har egentlig to spørsmål:

Det ene gjelder bosituasjonen min. Jeg lurer på om du ser noen endringer her i nærmeste framtid? Jeg ønsker å flytte, men forstår ikke hvordan jeg skal få det til, og da gir jeg litt opp. 

Det andre gjelder kjærlighet. Kommer jeg til å finne noen som er glad i meg noengang? 

Takk 🧡

L.

Anonymkode: 60380...b23

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fiskene. Accedant libra, månetegn leon Barns helse og min jobb framover. 

Anonymkode: 64e1f...4d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Steinbukk

Født 1981 

Aquarius

Ascendant Libra

Vil jeg finne en mann å dele livet med.? Eller vil jeg bli forevig singel.Kan du se noe tidspunkt for når det vil bli en endring i min sivilstatus? 

Anonymkode: 12256...43f

Hei, tusen takk spørsmålet -du går en spennende periode i møte🌹

Fra 13 oktober til 6. november kommer du til å bli lagt merke til av andre, her er det bare å vise seg fra din beste side 🤩 Og ta imot positiv oppmerksomhet og komplimenter. Hvis du har tenkt på en hårklipp eller andre skjønnhets-relaterte ting, er dette en fin periode å gjøre det. (De beste datoene for å farge eller klippe håret på er 4. og 5. november, basert på månens syklus). 

I perioden 1. juli 2026 til og med 25 juli 2027 kan det være svært gode sjanser for å treffe noen i forbindelse med grupper du deltar i, foreninger, ulike samlinger eller generelt via nettverket ditt. Dette er perioden for å være sosial og uansett vil du ha det generelt gøy og hyggelig sosialt🥰

21. april 2026 kan være starten på en realitetsorientering når det kommer til identiteten din og hvordan du setter grenser i relasjoner. Hvis du fortsatt er singel på dette tidspunktet og føler på ensomhet eller blir utålmodig og vil treffe den rette, ta litt tid for deg selv.

Her er det nok lurt å unngå å hoppe inn i et forhold bare for å slippe å være singel. Det kan være lurt å utvise en viss kritisk sans overfor andre, fordi det kan være en periode frem til 2039 hvor du opplever andre personer på en litt forvirrende måte. Andre mennesker kan rett og slett fremstå som noen de ikke er. Det høres drastisk ut, men det er ikke det. Det betyr ikke at du skal sky unna mennesker du har i livet ditt eller være engstelig når du treffer nye. Det betyr egentlig at det er en tid i livet ditt hvor du vil begynne å se annerledes på mennesker du har i livet og de du nå treffer på din vei. Du går igjennom en endring som tillater deg å se nye perspektiver på kjente temaer i livet ditt. Og da spesifikt relasjoner og gjerne en- til en-relasjoner. Husk at dette er langvarig og vil ikke komme som noe sjokk på deg.

Nå er det jo en stund frem mot april og juli neste år. Da kan det være smart å være litt forberedt på hva dine emosjonelle behov er, på den måten vil du lettere kunne kjenne igjen hva som er en god partner for deg og hvordan du selv kan bli en god partner💞

For deg kan det være viktig å bli klar over ditt behov for frihet og autonomi i forhold til andre, mental stimulering (utveksle ideer, dype samtaler), hva er en autentisk og genuin forbindelse for deg (når føler du deg respektert og møtt uten fordommer). Dette er bare noen få eksempler som kan få deg til å komme nærmere hva som er viktig for at du skal føle deg emosjonelt trygg💓

Håper noe resonnerer for deg og dersom du har lyst kan du stille et oppfølgingsspørsmål til dette, som jeg kan svare kort på.

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Viktig spørsmål, midnatt søndag betyr det midnatt mellom lørdag og søndag, eller midnatt mellom søndag og mandag. For jeg tolker midnatt søndag til å være mellom søndag og mandag, men jeg er usikker på hva TS har ment. 

Anonymkode: 12e55...716

Hei, takk for at du tok opp dette 🙂 Det er kanskje flere som lurer på det samme!

Alle som henvender seg her innen midnatt den 28. september får svar. Altså natt til mandag🌙

Ts🤍💫

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du trenger å vite alt du trenger? Kaller du deg spåkone?

Jeg er K32, alt annet bør være irrelevant…

Anonymkode: bdcbf...4f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Spennende. Født i 1986, Tyr, både måne og acedant er skorpionen. 

jeg er en tydelig person, men opplever ofte at jeg blir misforstått, og til dels dårlig/urettferdig behandlet. Det gjør at jeg innimellom tviler på meg selv, mine holdninger og fremtoning. Er det noen justeringer jeg bør foreta meg i møte med andre mennesker? 

Anonymkode: 0fc07...ef6

Måtte bare kommentere, jeg er også tyr og opplever det samme! Har inntrykk av at mange tyrer strever med akkurat dette! Skulle gjerne ha kjent noen selv, av en eller annen grunn er det ingen andre som er som meg, som kommer inn i livet mitt :( 

Anonymkode: 5ccdf...eb7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vannmann,73.

Acsendant og månetegn: kreps.

Føler at alt i livet har stanset helt opp. Vil det løsne noen gang?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 20.04):

Velkommen til deg 💞

Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og vær så spesifikk du kan.

Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop, danner grunnlaget for svaret du får. 

Tidligere har jeg fått spørsmål slik som "hvordan blir økonomien min?" og "hvordan kommer det til å gå med kjærligheten". Dette er interessante temaer! Men dessverre vil disse spørsmålene besvares altfor generelt. Bruk derfor litt ekstra tid til å formulere spørsmålet ditt, da får du mye mer tilbake🥰

Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser og det er viktig å vektlegge at jeg tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som skriver inn før midnatt søndag 28. september får et svar. 

-Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn og månetegn for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også).

-Adgang for ett oppfølgingsspørsmål til hovedspørsmålet ditt. (Svaret blir noe kortere enn lesningen på grunn av tidsbegrensning).

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant og månetegn:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

(For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du skrive dette i innlegget ditt. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får).

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, økonomiske avgjørelser, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

1983, vannmannen, skytten i månen og fiskene i acedanten. Hvordan blir samarbeidet med ungene fremover med faren dems? Narrcistiske jævel, ikke sammen lenger. Kommer han til å ta ungene fra meg eller roer han seg ned snart? 

Anonymkode: 9a0bc...6db

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Til å begynne med må jeg understreke at denne lesningen er basert på et tynt grunnlag, fordi det kun er oppgitt sol og månetegn for partneren din. Dermed er det umulig å si noe om måten han uttrykker seg på, hva hans syn på en eventuell relasjon er, så det kan hende at du synes svaret blir litt i tynneste laget og da vet du hvorfor😉

Det ser ut som at dere har et gjensidig forhold til hverandres emosjonelle oppfatninger. Og begge to kan synes å sette verdien av et forhold ganske høyt her i livet. Det ligger til rette for lojalitet og gjensidig støtte, men dette må du ta med en klype salt, fordi det mangler såpass mye av hans horoskop at det er vanskelig å si noe nærmere.

Mulige utfordringer for dere kan være ulikt verdisyn generelt og kontrollbehov.

Du skriver at han er i en vanskelig situasjon, da er det kanskje også en utfordring å opptre på en god måte og være den beste utgaven av seg selv. Dere har mye å hente dersom dere klarer å være emosjonelt modne, er villig til å forstå hverandres ulikheter og at dere kommuniserer godt.

Trå varsomt er vel et generelt godt råd uavhengig av astrologi. Spesielt når noen står i en vanskelig situasjon og hvis ting generelt er uklart💞

Kommer du på hans fødselsår så kan jeg se over og gi deg en kort lesning i et oppfølgingsspørsmål.

Ts🤍💫

Takk! Mye som kan stemme her!

Han er født 84 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

-Ditt fødselsår: 1994

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant: vannmann, steinbukken, krepsen

-Ditt spørsmål: jeg står ved et slags veiskille og lurer på om jeg og kjæresten min ment å være sammen. Skal vi ta det neste steget i forholdet? Kjæresten min er skorpion, vekt, skytten

Anonymkode: 92265...440

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 22.10):

Født 1975

jomfru

Ascendant Virgo

moon sign Libra

Har møtt en mann som virker så utrolig bra for meg.Endelig etter mange år alene.

Passer vi sammen?Er han til å stole på?

Kan du se om vi har en fremtid sammen?

Anonymkode: e18a5...1f3

Hei, så koselig at du har møtt en god person🌹

Jeg kan gjerne se på det for deg, dersom du oppgir stjernetegn, månetegn og fødselsår for partneren din. Dersom du har ascendanten også vil det gi en ekstra dimensjon til lesningen.

Dersom du siterer ditt eget innlegg og legger til informasjonen jeg skrev over her, så finner jeg deg igjen i tråden.

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 22.18):

Spennende. Født i 1986, Tyr, både måne og acedant er skorpionen. 

jeg er en tydelig person, men opplever ofte at jeg blir misforstått, og til dels dårlig/urettferdig behandlet. Det gjør at jeg innimellom tviler på meg selv, mine holdninger og fremtoning. Er det noen justeringer jeg bør foreta meg i møte med andre mennesker? 

Anonymkode: 0fc07...ef6

Hei, takk for et interessant spørsmål🌹 Vekst og selvutvikling er tematikk jeg er svært interessert i, så gøy at du vil se nærmere på hvordan du kan få det bedre i ditt liv😍

Min erfaring er at personer med vesentlige plasseringer, i ditt tilfelle måne og ascendant, i Skorpionens tegn, kan oppfattes som at de har en hemmelighet eller at de skjuler noe. Dette «noe» som skjules er ikke nødvendigvis noe skamfullt eller tabu. Men rett og slett en sårbarhet som personen verner om med stor omhu. Du beskytter en vesentlig del av deg selv.

Det er kanskje litt tørt sagt, og slett ingen trøst for deg. Men dersom vi overfører dette til ditt horoskop og lesningen, så ser jeg at det du verner om er først og fremst dine emosjonelle behov, instinkter, underbevisstheten, din identitet og måten du fremstår på. Dette peker du på selv og har lagt merke til at du ønsker endringer i disse områdene. Det er kjempefint å lese🥰

Følelsene dine kan være relativt intense og du bruker kanskje mye energi på å beherske deg. Samtidig er du i stand til å føle så dypt når du kommer i kontakt med deg selv. Og du har et stort potensiale til å gjennomføre fullstendige transformasjoner på de fleste arenaer i livet, tenk fugl føniks-type endringer!

Det er vel og bra å være orientert rundt andre og hvordan andre kan oppfatte deg. Men det er vel så viktig og bra å komme i kontakt med det i deg selv, som du går rundt og beskytter. Her er et par punkter du kan reflektere over for å komme nærmere dine emosjonelle behov.

Hvis du er redd for å være sårbar, kan det være en løsning å vise følelser for å unngå å skape en indre konflikt. Å vise følelser (alle følelser) kan være en påkjenning, derfor bør du finne noen du har tillit til som kan ta deg imot.

Om du kjenner på frykt for å bli misforstått, forlatt, sveket eller at noen spiller på din samvittighet, kan du forsøke å finne bevis for at dette faktisk foregår. Noen ganger vil du finne at din egen frykt setter deg i en offensiv rolle, som kanskje provoserer andre på et underbevisst plan. Andre ganger vil du finne at personer bruker deg som en slags syndebukk. Dersom det siste er tilfelle må du jobbe med å sette grenser og da aller mest for deg selv. En kan ikke kontrollere andre mennesker, men mye i en selv kan kontrolleres på gode måter dersom de rette verktøyene finnes tilgjengelig.

Når du kjenner deg selv og aksepterer deg selv, så vil ditt syn på hvordan andre oppfatter deg endres💞

Var det noe her som resonnerte, så tar jeg gjerne imot et oppfølgingsspørsmål fra deg!

Ts🤍💫

Skrevet (endret)

Stjernetegn Jomfru

Månetegn Skorpion

ascedent Skytten

Blir familiens økonomi bedre fremover? Kommer vi til å kjøpe hytte på fjellet?

Kommer barna mine til å klare seg bra i livet?

Endret av LaBomba
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 22.26):

1988, vannmann, ascendant  er løve. Månetegn fiskene. 

Jeg lurer på hva du ser for meg i kjærlighet, kommer jeg til å møte noen, ever? Takk. 

Anonymkode: 0a135...afd

Etter 13. oktober kan du følge med på om du føler at det blir lettere å uttrykke deg til andre og at livet beveger seg litt raskere fremover. Frem til da er det en periode for refleksjon og en pause, som du kanskje har kjent på siden våren og sommeren i år.

Fra 7. desember og frem til 11. januar 2026 kan det være at du møter en person gjennom hobby eller andre ting du driver med for glede, gøy eller kreativitet. Tenk fester, selskaper, konfirmasjoner, brylluper og andre sosiale sammenkomster. Det kan også være aktuelt at du treffer noen på en arena der du er sammen med barna, hvis du har barn.

Mellom 26. februar og 26. mars 2026 bør du også ha øynene åpne for de som kommer inn i livet ditt, eller en allerede etablert kontakt. Vet om personer som har møtt hverandre via felles eiendeler og interesser slik som aksjer, eiendom og bedrifter.

Fra og med 7. november 2025, og spesielt fra 25. april og utover mot 2033, vil det være gode sjanser for deg å treffe en passende partner gjennom foreninger, grupper, generelt nettverk, lokale grupper, frivillighetsarbeid, online forum, festivaler eller retreats. Ofte bærer disse møteplassene et utradisjonelt preg. Kanskje starter møtet som noe platonisk og dere finner ut at dere deler syn på verdier og fremtiden. Jobb litt for å unngå å havne i venne-fella hvis du treffer en du virkelig liker💞

Fortsett å ha et åpent sinn, og hør gjerne fra deg igjen dersom det skjer noe spennende😍

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet

1993

Tvilling

Ascedant: Jomfruen

Månetegn: Skytten

Spørsmål: Hva må jeg gjøre for å få den vonde klumpen i magen til å gå vekk? Og hva er best mtp jobben, skal jeg bli der jeg er eller prøve noe nytt? Og vil det bli noe bra om jeg tar den utdanningen?

Anonymkode: 7a40a...da3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Etter 13. oktober kan du følge med på om du føler at det blir lettere å uttrykke deg til andre og at livet beveger seg litt raskere fremover. Frem til da er det en periode for refleksjon og en pause, som du kanskje har kjent på siden våren og sommeren i år.

Fra 7. desember og frem til 11. januar 2026 kan det være at du møter en person gjennom hobby eller andre ting du driver med for glede, gøy eller kreativitet. Tenk fester, selskaper, konfirmasjoner, brylluper og andre sosiale sammenkomster. Det kan også være aktuelt at du treffer noen på en arena der du er sammen med barna, hvis du har barn.

Mellom 26. februar og 26. mars 2026 bør du også ha øynene åpne for de som kommer inn i livet ditt, eller en allerede etablert kontakt. Vet om personer som har møtt hverandre via felles eiendeler og interesser slik som aksjer, eiendom og bedrifter.

Fra og med 7. november 2025, og spesielt fra 25. april og utover mot 2033, vil det være gode sjanser for deg å treffe en passende partner gjennom foreninger, grupper, generelt nettverk, lokale grupper, frivillighetsarbeid, online forum, festivaler eller retreats. Ofte bærer disse møteplassene et utradisjonelt preg. Kanskje starter møtet som noe platonisk og dere finner ut at dere deler syn på verdier og fremtiden. Jobb litt for å unngå å havne i venne-fella hvis du treffer en du virkelig liker💞

Fortsett å ha et åpent sinn, og hør gjerne fra deg igjen dersom det skjer noe spennende😍

Ts🤍💫

Takk, jeg skal oppdatere deg hvis jeg finner noen, håper litt det blir før 2033 da men 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Isnih skrev (På 26.9.2025 den 22.27):

Født 1978.

Stjernetegn Væren.

Ascendant Skytten.

Månetegn Krepsen.

Jeg lurer på veien fremover - studier, jobb og bosted. Er det lurt å fortsette der jeg er nå, ta permisjon, eller gå en helt annen vei? Hva vil være mest meningsfullt, for meg, som vil gi best livskvalitet, på sikt? Føler jeg må ta store valg - uten at hverken magefølelse, fornuft, følelser eller logikk gjør meg noe klokere.

Takk ❤️

Hei, takk for en fint og interessant spørsmål🌹 Håper jeg kan bidra med litt klarhet🥰

Den korte versjonen kan være noe sånt som at du er lidenskapelig opptatt av det individuelle ved deg selv, med evnen til å føle dypt og du trives i omgivelser som bidrar til at du føler deg fri og kan vokse som person.

På et dypere plan peker pilen på et liv som er mer balansert, basert på samarbeid og hvor du omfavner holdninger som går mer i retning av «vi», snarere enn «jeg».

For å komme i nærmere kontakt med en mer meningsfull livsstil, kan du reflektere over hvordan du sammenstiller et spennende og aktivt liv, uten at det går på bekostning av tiden med andre mennesker. Tenk over hvordan du kan skape et hjemmemiljø hvor du henter emosjonell støtte. Fordi du har månen i Krepsens tegn kan det hende at det betyr at du trenger å bo i nærhet til vann/hav/gjord/tjern. Eller at det handler mer om å bevare nære familiebånd, til tross for en hektisk hverdag. Forsøk å se på hvordan du er bevisst på dine relasjoner; sett pris på andres perspektiver, ta deg tid til å bygge sterke bånd.

I praksis kan du gjøre en del for å komme nærmere en slik livsstil som nevnt over. Vær en aktiv lytter i dine relasjoner. Bygg opp eller videre for karrieren din, slik at den gir deg uavhengighet i den grad det er mulig, og forsøk samtidig å spisse dine evner for samarbeid. Dyrk nettverk som du kan støtte deg på og bli godt kjent med deg selv på et emosjonelt plan. Si ja eventyr og muligheter, samtidig som du forsøker å innlemme andre i dette. Kanskje du kan danne en gruppe som gjør gøyale ting sammen.

Tatt alt dette i betraktning kan det hende du vil endre yrkesvei. Hvis så, vil disse yrkene kanskje gi mer mening for deg: Jus, mekling, sosialt arbeid, konsulterende virksomhet, eller yrker hvor det krever samarbeid. Konsulterende arbeid passer godt for deg som er en god leder, i stand til å opprette forbindelse til andre og ivareta deres behov, samt at du kanskje vil trives i en pedagogisk rolle.

Om du ikke allerede driver egen bedrift, kan det være veien å gå. Fordi du er i stand til å holde det gående og liker at ting skjer rundt deg! Si ja til samarbeid selv om det kanskje går litt trådt i starten. Fremhev følelse og mening bak ditt arbeid og vær aktiv enten fysisk eller mentalt, da vil du nok ikke kjede deg så lett. Bruk stemmen din enten det er som en slags lærer, foredragsholder, skriftlig eller ved presentasjoner.

Trivsel og bosted er ofte knyttet tett opp til hverandre. Tenk over om du trives nær vann eller kyst. Kanskje det er viktig for deg å bo et sted med internasjonalt preg eller et område som har en spesiell etnisitet knyttet til seg. Det viktigste vil være å finne et sted hvor du føler at du kan sette røtter og dyrke sterke emosjonelle bånd💞

Husk at valget er ditt alene, og ansvaret hviler på deg. Når det er sagt så er det så mye gøy man kan drive med, jeg er sikker på at du finner din vei!

Blir glad for å høre om det er noe her som resonnerer eller om du har lyst til å stille oppfølgingsspørsmål🤩

Ts🤍💫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk, jeg skal oppdatere deg hvis jeg finner noen, håper litt det blir før 2033 da men 😅

Bare hyggelig! Ja, det må vi håpe og tro😉🥰

Ts🤍💫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...