Gå til innhold

Alle stjernetegn - velkommen til astrologisk lesning! Alle henvendelser innen midnatt søn 28.sept får et svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til deg 💞

Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og vær så spesifikk du kan.

Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop, danner grunnlaget for svaret du får. 

Tidligere har jeg fått spørsmål slik som "hvordan blir økonomien min?" og "hvordan kommer det til å gå med kjærligheten". Dette er interessante temaer! Men dessverre vil disse spørsmålene besvares altfor generelt. Bruk derfor litt ekstra tid til å formulere spørsmålet ditt, da får du mye mer tilbake🥰

Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser og det er viktig å vektlegge at jeg tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som skriver inn før midnatt søndag 28. september får et svar. 

-Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn og månetegn for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også).

-Adgang for ett oppfølgingsspørsmål til hovedspørsmålet ditt. (Svaret blir noe kortere enn lesningen på grunn av tidsbegrensning).

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant og månetegn:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

(For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du skrive dette i innlegget ditt. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får).

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, økonomiske avgjørelser, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

Anonymkode: c15dc...846

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :strix: Så spennende! 

Jeg har taurus i ascendant og capricorn i månetegn, første gang jeg hører om det! Men det er spennende.

Jeg er kreps, 8 juli 1987.

Jeg lurer på kjærligheten da, passer vi sammen eller er det bare forelskelse? Han er scorpio 5 november 1985, månetegn er Leo. 

Anonymkode: 92886...1fa

• Hjerte 1
Skrevet

Hva er månetegn og ascendant? Jeg er født 28 august 1988 …kan du lese meg da?  operer du med slagebærer som det 13. stjernetegnet ? 

Anonymkode: 18e75...de1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er månetegn og ascendant? Jeg er født 28 august 1988 …kan du lese meg da?  operer du med slagebærer som det 13. stjernetegnet ? 

Anonymkode: 18e75...de1

Hei, så fint at du spør🙂

Månetegnet ditt er det tegnet i dyrekretsen som månen stod i på det tidspunktet du ble født.

Ascendanten (også kalt Rising sign) er det tegnet i dyrekretsen som var over horisonten i øst på tidspunktet du ble født.

Dersom du leser HI finner du lenker du kan bruke for å kalkulere disse to tegnene. Når du har informasjonen kan du lage et nytt innlegg i denne tråden, så finner jeg deg🤩

Jeg kan dessverre ikke kalkulere for deg på grunn av tidsbegrensning 😉

Jeg benytter den tradisjonelle dyrekretsen med 12 tegn

Ts🤍💫

Skrevet

Jeg er forelsket i en mann i en veldig vanskelige livssituasjon, han har følelser for meg også, men sier han ikke har hastverk, at han setter stor pris på relasjonen vår og at han er glad i meg.

Blir det oss?

Jeg er Steinbukk, kreps og løve.

Han er vekt og har løve som månetegn, jeg vet ikke tidspunkt han var født!

Anonymkode: 87d5c...0d8

• Hjerte 1
Skrevet

Steinbukk

Født 1981 

Aquarius

Ascendant Libra

Vil jeg finne en mann å dele livet med.? Eller vil jeg bli forevig singel.Kan du se noe tidspunkt for når det vil bli en endring i min sivilstatus? 

Anonymkode: 12256...43f

• Hjerte 1
Skrevet

Født 1975

jomfru

Ascendant Virgo

moon sign Libra

Har møtt en mann som virker så utrolig bra for meg.Endelig etter mange år alene.

Passer vi sammen?Er han til å stole på?

Kan du se om vi har en fremtid sammen?

Anonymkode: e18a5...1f3

• Hjerte 1
Skrevet

Spennende. Født i 1986, Tyr, både måne og acedant er skorpionen. 

jeg er en tydelig person, men opplever ofte at jeg blir misforstått, og til dels dårlig/urettferdig behandlet. Det gjør at jeg innimellom tviler på meg selv, mine holdninger og fremtoning. Er det noen justeringer jeg bør foreta meg i møte med andre mennesker? 

Anonymkode: 0fc07...ef6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Velkommen til deg 💞

Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og vær så spesifikk du kan.

Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop, danner grunnlaget for svaret du får. 

Tidligere har jeg fått spørsmål slik som "hvordan blir økonomien min?" og "hvordan kommer det til å gå med kjærligheten". Dette er interessante temaer! Men dessverre vil disse spørsmålene besvares altfor generelt. Bruk derfor litt ekstra tid til å formulere spørsmålet ditt, da får du mye mer tilbake🥰

Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser og det er viktig å vektlegge at jeg tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som skriver inn før midnatt søndag 28. september får et svar. 

-Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn og månetegn for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også).

-Adgang for ett oppfølgingsspørsmål til hovedspørsmålet ditt. (Svaret blir noe kortere enn lesningen på grunn av tidsbegrensning).

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant og månetegn:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

(For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du skrive dette i innlegget ditt. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får).

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, økonomiske avgjørelser, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

1988, vannmann, ascendant  er løve. Månetegn fiskene. 

Jeg lurer på hva du ser for meg i kjærlighet, kommer jeg til å møte noen, ever? Takk. 

Anonymkode: 0a135...afd

• Hjerte 1
Skrevet

Født 1978.

Stjernetegn Væren.

Ascendant Skytten.

Månetegn Krepsen.

Jeg lurer på veien fremover - studier, jobb og bosted. Er det lurt å fortsette der jeg er nå, ta permisjon, eller gå en helt annen vei? Hva vil være mest meningsfullt, for meg, som vil gi best livskvalitet, på sikt? Føler jeg må ta store valg - uten at hverken magefølelse, fornuft, følelser eller logikk gjør meg noe klokere.

Takk ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Født 1970
Sternetegn: Tvilling,
Månetegn: Skytte,
Ascendant: Vekt 24° 27´

I fjor høst mistet jeg kattene mine fordi jeg var utmattet over tid pga tannbehandling.
Jeg føler jeg mistet meg selv da jeg mistet dem, er helt tom innvendig.
Tennene mine ble ikke bedre av behandlingen, bare mye verre, og nå kommer jeg til å trekke alt, jeg vet bare ikke om jeg kommer til å "overleve" det. Har slitt med tennene i lang tid.
Jeg må antagelig flytte (igjen) pga en røyksituasjon som akkurat nå ikke ser ut til å bli bedre. Jeg har bodd i "syke" hus siden 2002 og helsetilstanden min har gått nedover.
Økonomien er dårlig, noe som gjør alt det andre mer utfordrende.
Jeg har ingen omgangsvenner lenger, og ingen familie som jeg har kontakt med. Jeg orker ikke, men trenger jo mennesker likevel.
Jeg er forvirret, og vet aldri hva jeg skal gjøre.
Jeg er bare så sliten, og alt føles håpløst akkurat nå.
Virker som alt begynte tilbake i 2000/2002, etter det har livet mitt blitt mer og mer utfordrende, og de siste årene har jeg blitt skikkelig negativ også. Særlig siden i fjor høst, etter jeg var så syk har folk trukket seg unna meg, jeg er rett og slett for negativ men ser ingen lysning eller mulighet til å snu det.
Hva har skjedd, og hva skal jeg gjøre for å snu alt dette?

På forhånd tusen takk for svar.

Anonymkode: 737ae...829

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er forelsket i en mann i en veldig vanskelige livssituasjon, han har følelser for meg også, men sier han ikke har hastverk, at han setter stor pris på relasjonen vår og at han er glad i meg.

Blir det oss?

Jeg er Steinbukk, kreps og løve.

Han er vekt og har løve som månetegn, jeg vet ikke tidspunkt han var født!

Litt redusert hjernekapasitet på meg her, beklager 😆

Jeg er født 83

Skrevet (endret)

Hei. Jeg er ei jente født i fiskene, mars i 2005. Ascendant er vekten. Mitt månetegn er vekten.

Jeg har ei venninne jeg har vært venn med veldig lenge. Hun er min bestevenninne og det har vi vært i over ti år. Vi er veldig like og har så mange felless interesser. Men vi har forskjellige prioriteringer og holdninger til verden. Jeg er mye lei meg, men åpen om hvordan jeg har det. Hun er glad hele tiden virker det, men hun deler aldri nesten noen ting. Det er alltid jeg som tar kontakt, og jeg som deler om innsiden min. Hun melder meg aldri nesten, og forteller aldri om hvordan hun egentlig har det. Jeg bryr meg om familie og venner like mye, og hadde gjerne droppet skole og jobb for å stilt opp for henne. For henne virker det som familie kommer først, og så alt i mellom, og så venner. Jeg har ofret så mye for henne og sier alltid ja. Hun avgår fra avtaler hele tiden, og kan avlyse avtaler i siste liten. Og da kan jeg høre moren hennes hviske til henne hva hun skal si i bakgrunnen til meg. Hun kaller meg for søsteren hennes. Og alle sier hun er så snill. Vi har aldri kranglet før. Og jeg tør liksom ikke si i fra.

Skal jeg fortsette å være den som er frempå og tar kontakt? Eller skal jeg la henne få litt tid. Er vennskapet vårt like viktig for henne som hun sier?

Hun er født i steinbukken, i januar i 2006. Hennes ascendant er krepsen. Hennes månetegn er fiskene. Men jeg hadde ikke klokkeslett på henne, bare på meg.

Takk for svar på forhånd. Astrologi og spiritualitet betyr mye for meg. Klem. ❤️💗💖

Endret av Helene Louise
  • Hjerte 1
Skrevet

Fødselsår: 1984

Stjernetegn: Tyr

Månetegn: Krepsen

Ascendant: Vannmannen 13° 26'32

Har vært gift i snart 20 år, har to tenåringer som snart skal ut av redet. Mannen min vil egentlig skifte jobb, noe han aldri ser ut til å få fingeren ut til å gjøre, og jeg er i prosessen hvor jeg holder på å bli/søke ufør. Samtidig har vi lagt ut huset vårt for salg, for plutselig virket det lurt å rive opp absolutt alt av trygghet med rota.. Vi er altså i en prosess hvor mye skal snus på hodet, og i mitt stille sinn lurer jeg på oppi alt sammen om jeg egentlig er lesbisk? Jeg vet ikke hva det er som skjer med meg nå, men mine tidligere bifile tendenser har bikket helt over til lesbiske lengsler. Og da er spørsmålet mitt: hva gjør jeg videre i livet?

Anonymkode: 9aeb3...7ad

Skrevet

(Oi leste her nå forresten at man ikke burde regne med daylight saving time. Kan det stemme? så om man er født i august kl 3, så er det egwntlig kl 2 man skal velge?

(Sto og at man må passe på når man var født, da daylight saving time ble introdusert på et spesifikt tidspunkt, husker ikke når)

Anonymkode: 4ea19...648

Skrevet

oh gøem det, mulig noen calkulatorer regner det inn til UTC tid

• Liker 1
Skrevet

Hei hei :) Vet ikke om jeg er for sen eller ikke. Men skriver i tilfelle.

(Jeg var hu du hjalp tidligere som var langdistanse forhold, :) vi har ikke tatt noe valg ennå,  men skal se litt når neste gang vi møtes hvordan ting føles da. Nå som vi har snakket litt.

(Vann ess)

Kanskje litt rart spørsmål, og dette er mere ang selvutvikling enn forholdet. 

Jeg tror jeg har klart mulig å løsne opp i noe  i meg igjennom litt selvanalyse og samtaler med folk. Da jeg alltid synes det er gøy å prøve bli en bedre versjon av seg selv. Forstå seg selv  og andre, sine svakheter i ego, og forstålse hvorfor man tar spesifikke valg, forstå litt hvordan vi fungerer og prøve vokse av alt. Freks, var jeg (er?) selv en person som prøver å hjelpe folk nære meg uten at de spesifikt har spørt om det. .. Men tror jeg har muligens klart å slippe litt taket på det nå, og forstått at det var en slags måte for meg å se min egen selvverdi speilet tilbake ved å se hjelp bli tatt imot. 

Men jeg har forstått nå igjennom samtaler med folk og i forum her at det blir sett på som invaderende og negativt, i mange settinger. 

Men jeg tror jeg har mulig klart å slippe litt tak på det nå, at jeg tror jeg har forstått mer at det er ikke mitt ansvar, deres problem, om de ikke ønsker hjelp.

(Ps dette er ikke noe seriøse ting, bare generelle ting)

Spørsmålet er litt i forhold til får du noe på om noe tips til vidre selvutvikling spirituelt i en god/positiv retning? Eller om det spørsmålet er litt vaugt, kanskje, er jeg på rett vei nå spirituelt sett? Eller noe jeg burde fokusere på? Noe å være litt obs på? (Du kan bestemme litt hva som passer) 😄

(ikke religiøs btw, men åpen for at det er noe). 🌸😄🍀 Generelt er ting veldig  avslappende. Jeg tar alltid en dag av gangen, er for det meste positiv, tar utfordringer på sparket, bærer ikke nag, ønsker det beste til alle, jeg har slippet litt opp på at jeg ikke bryr meg så mye om normer eller at jeg skal overbevise folk, til ting jeg tror er bra 😅.

Men jeg unngår nok problemer i steden for å deale med de da, i noen tilfeller, om jeg vet det er ikke så viktig å si mine tanker om ting noen ganger.

Meg: Skillet mellom (leo og virgo, men virker som de fleste steder sier virgo) (23) 1984
Moon in Cancer  15°56'
Ascendant in Scorpio 25°42'

Bare for å legge det med:

7 år nåværende forhold, lang distanse:

Gemini, 1982, Moon in Capricorn

Ha en super dag 😄🌸🍀 Og beklager de lange svarene jeg har en tendens til å skrive😅

Skrevet

Fødselsår: 1991

Stjernetegn: Tyr

Månetegn: Jomfruen

Ascendant: Løven 

Jeg venter et barn til våren, og lurer på om jeg vil få gjenopprettet kontakt med tidligere venner som også venter barn og som jeg føler mye kjærlighet for men ikke har vennskapelig kontakt med lengre? Eller er det bare nye relasjoner som vil blomstre, de man går i barselgruppe med og lignende? 

Anonymkode: 5ccdf...eb7

Skrevet

Født: 1982

Stjernetegn: skytten

Ascendant: jomfruen 

Månetegn: væren

Jeg søker jobber i en ny retning men får lite treff. Hva bør jeg gjøre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei! :strix: Så spennende! 

Jeg har taurus i ascendant og capricorn i månetegn, første gang jeg hører om det! Men det er spennende.

Jeg er kreps, 8 juli 1987.

Jeg lurer på kjærligheten da, passer vi sammen eller er det bare forelskelse? Han er scorpio 5 november 1985, månetegn er Leo. 

Anonymkode: 92886...1fa

Hei, takk for et godt spørsmål🌹

Det er ikke tvil om at det er lidenskap og forelskelse her💞

Dere er begge vann-tegn, kreps og skorpion, og kjenner kanskje på en dyp emosjonell forbindelse. Kan hende dere også deler en del av de samme verdiene. Kjemien er på plass og det er stort romantisk potensiale.

Der det finnes lidenskap, finnes også friksjon. Det kan hende at dere møter på irritasjon over hverandre. For dere har et litt ulikt kjærlighetsspråk, selv om dere nok deler en del like verdier. Dersom dere skal få forholdet over i en mer seriøs form, krever det nok både forståelse og gjensidig respekt.

Kanskje du setter pris på litt dramatiske gester og at du liker å bestemme, og du er den som «jager» etter ham. Mens han er litt mer laidback og flyter på sjarmen, og er mer strategisk anlagt i sin fremgangsmåte. Noen ganger er han kanskje også passiv-aggressiv på sitt mest umodne. Han er rett og slett mindre direkte enn deg.

Du ønsker deg varme og emosjonell trygghet, mens han er kanskje mer opptatt av hvordan forholdet tar seg ut og hva som ville være det meste ideelle forholdet. Det kan bli for overfladisk for deg i lengden.

Ideelt sett har dere begge et fokus på å ha et fredelig og kjærlig forhold, dere har bare litt ulike måter å oppnå dette på. Det er potensiale for vekst dersom dere begge er villige til å forstå og respektere hvordan den andre uttrykker seg. Det kan være at han føler seg satt lite pris på, fordi du behersker følelsene dine så godt. Du har noe å vinne på å vise at du anerkjenner han og kanskje også gi ros, der det passer. Samtidig bør han vise respekt for din måte å være behersket og rolig på. Ut ifra den informasjonen du har gitt, så passer dere nok sammen på en moderat måte. Det er en del justeringer og det kan dere fint få til om dere begge føler at innsatsen er verdt det.

Lykke til med kjærligheten -fortell gjerne om det resonnerte, og hvis du ønsker det svarer jeg kort på et oppfølgingsspørsmål🤩

Ts🤍💫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...