BareMay Skrevet fredag kl. 17:05 #1 Skrevet fredag kl. 17:05 En rekke deltakere forlot salen før Israels statsminister holdt sin tale. Er det ikke for å lytte til alle representantene er der? 7 2
Bacteria Skrevet fredag kl. 23:15 #2 Skrevet fredag kl. 23:15 Ja, der leste Bibi FN teksten. Skjønner at de ikke ville høre på dette. Sannheten osv…Blant landene som gikk ut var Irland, Brasil, Slovenia, Spania og Belgia(!) ifølge en norsk-israeler jeg følger på FB. Interessant var følgende land IKKE på listen over folk som trakk frisk luft: Egypt, Saudi-Arabia, Tyrkia. 5 7
Capazitet Skrevet fredag kl. 23:38 #3 Skrevet fredag kl. 23:38 Uhøflige folk med null dannelse. Barnsleg mobbing rett og slett. 8 1
Gratis Skrevet lørdag kl. 07:49 #4 Skrevet lørdag kl. 07:49 Den mannen er en tragedie for verden! Dessverre så har han altfor mange lange armer inn i den amerikanske politikken. 9 1
Sciurus Skrevet lørdag kl. 13:15 #5 Skrevet lørdag kl. 13:15 Tråden er ryddet for avsporinger. Diskusjon rundt Israel & Hamas tas i allerede opprettede emner. Sciurus, mod 1
fotosyntesen Skrevet lørdag kl. 15:51 #6 Skrevet lørdag kl. 15:51 (endret) Er ikke poenget med FN at vi snakker med hverandre, selv med de vi ikke liker. Da kan man ikke storme ut som furtne unger hver gang noen vi ikke er enig med holder tale. Personlig synes jeg FN skulle nedlegges eller rehabiliteres kraftig. Endret lørdag kl. 15:58 av fotosyntesen skrivefeil 5 3
Tiuren Skrevet lørdag kl. 16:05 #7 Skrevet lørdag kl. 16:05 fotosyntesen skrev (12 minutter siden): Er ikke poenget med FN at vi snakker med hverandre, selv med de vi ikke liker. Da kan man ikke storme ut som furtne unger hver gang noen vi ikke er enig med holder tale. Personlig synes jeg FN skulle nedlegges eller rehabiliteres kraftig. Det er behov for en organisasjon som FN, men mye tyder på at FN har vokst til noe annet en det egentlig var. Slik som alle byråkratiske organisasjoner gjør 4
BareMay Skrevet lørdag kl. 16:37 Forfatter #8 Skrevet lørdag kl. 16:37 fotosyntesen skrev (45 minutter siden): Er ikke poenget med FN at vi snakker med hverandre, selv med de vi ikke liker. Da kan man ikke storme ut som furtne unger hver gang noen vi ikke er enig med holder tale. Personlig synes jeg FN skulle nedlegges eller rehabiliteres kraftig. Veldig mange har sett talen på YouTube 😂
BareMay Skrevet lørdag kl. 22:50 Forfatter #9 Skrevet lørdag kl. 22:50 https://www.facebook.com/share/r/1F9UQ2HDKf/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå