Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har jobba i det siste støttekontakt. Men fikk nå mer vanlig sesongjobb i kveldene og helgene og feriene. Hørte at man kunne selge vaktene eller bytte vaktene, men skjer det ofte at man kan selge vaktene sine? Takket ja til jobben, men det tok tid for å vurdere søknaden, da jeg får høre at jeg har et fag til, hvor det er tidlig på morgen... Burde jeg sende mail til dem at jeg kan jobbe lite? starter om tre mnd. trenger råd

Anonymkode: 8d69a...cd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei

Jeg har jobba i det siste støttekontakt. Men fikk nå mer vanlig sesongjobb i kveldene og helgene og feriene. Hørte at man kunne selge vaktene eller bytte vaktene, men skjer det ofte at man kan selge vaktene sine? Takket ja til jobben, men det tok tid for å vurdere søknaden, da jeg får høre at jeg har et fag til, hvor det er tidlig på morgen... Burde jeg sende mail til dem at jeg kan jobbe lite? starter om tre mnd. trenger råd

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår alt du skriver

Men hvis du har fått vite at du er opptatt på gitte tidspunkter, er det jo fint å gi beskjed om det.

Og så har jeg aldri hørt om å selge vakter. Avhengig av sted kan man ofte bytte, eller kanskje til og med gi fra seg vakter dersom man er tilkalling, men det kan bare arbeidsplassen svare på 🙂

Anonymkode: 350d3...ffb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mente som vakt skjema. det er sesongjobb jeg skal jobbe i. Sjefen snakket om å selge vakter, dersom den ikke er solgt, mp man jobbe der likevel

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...