Gå til innhold

Du som er født i Vektens tegn - velkommen til astrologisk lesning frem til 23. oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

🎉Fra 24. september til og med 23. oktober feires alle i vektens tegn med en astrologisk lesning 💞

Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og prøv å vær så spesifikk du kan. 

Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop danner grunnlaget for svaret du får. Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser. Selv tror jeg på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🥰

Betingelser for lesningen:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som er født i vektens tegn vil få svar frem til og med 23. oktober. 

-Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, må du oppgi stjernetegn og månetegn for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også).

-Jeg svarer på ett oppfølgingsspørsmål i denne tråden.

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant og månetegn:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Moon Sign Calculator - BirthChart.net

(Jeg er ikke ansvarlig for lenkene. Benytter disse selv til en viss grad i det astrologiske arbeidet).

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, sykdom, fødsler og død. 

-Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Henvendelser som omfatter personer under 18 år.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

FORBEHOLD!

En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning.

Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Gleder meg til å høre fra deg!

Ts💫🤍

Anonymkode: ed1ad...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! 

Kan jeg få en lesning? 

Jeg er født i 1973. Månetegn er løven og ascedant er skytten. 

Spørsmål: Blir livet lysere og finner jeg mer livsglede? 

På forhånd takk :) 

Anonymkode: 4742d...ba8

Skrevet

Jeg er også født i 1973, vekt :) Min ascendant er skorpion og mitt månetegn er tvillingene. 

Jeg var sammen med en mann født i 1975, tyr, ascendant i løven og månetegn jomfruen. 

Jeg lurer på om han egentlig var glad i meg, eller om han egentlig er mest glad i seg selv. Han var ikke noe snill mot meg. 

Anonymkode: 62ca7...bed

Skrevet

Jeg har vekt som stjernetegn, kreps som månetegn og ascendant i skorpionen. 

Jeg opplever en del turbulens i livet nå med flytting og bytting av jobb. Har det utfordrende emosjonelt og har slitt med å bli ferdig med alt i tide. 

vil jeg klare denne overgangen fint i løpet av året, eller vil det bare bli feil alt sammen? 

Anonymkode: 63d6d...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Heia! 

Kan jeg få en lesning? 

Jeg er født i 1973. Månetegn er løven og ascedant er skytten. 

Spørsmål: Blir livet lysere og finner jeg mer livsglede? 

På forhånd takk :) 

Anonymkode: 4742d...ba8

Leste du i hele tatt noe av det som ble skrevet i hovedinnlegget? 

Anonymkode: 616a5...bc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har vekt som stjernetegn, kreps som månetegn og ascendant i skorpionen. 

Jeg opplever en del turbulens i livet nå med flytting og bytting av jobb. Har det utfordrende emosjonelt og har slitt med å bli ferdig med alt i tide. 

vil jeg klare denne overgangen fint i løpet av året, eller vil det bare bli feil alt sammen? 

Født i 1980. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei ❤️ 

Jeg lurer veldig på hvordan det neste året blir, spesielt med tanke på kjærligheten ❤️‍🩹

Kvinne født i 1988, stjernetegn/ascendant: vekt, månetegn: skytten

Anonymkode: 41544...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...