Gå til innhold

Nok et slag i trynet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
jaeols skrev (Akkurat nå):

At det skulle bli så mye hets på et innlegg om Instagram og nedturer, hadde jeg aldri trodd. Hva feiler det folk?

Godt du ikke strikker,blir bråk av slikt også.T.o.m mat klarer de å krangle over.

Anonymkode: 32982...41e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jaeols skrev (16 timer siden):

Jeg velger å slette Instagram kontoen min da ingen viser noen interesse , nok et tilbakeslag. Men det er som ventet, ingen bryr seg om meg. Slik har det vært hele livet. Det skal bli godt å få slippe. Møter bare motgang over alt. 

Ja, livet er vanskelig, men det er sånn for de fleste av oss. Kanskje godt å vite at du ikke er alene, og at dette er helt normalt.

Min egen instagramkonto får heller ingen interesse. Den er en dråpe i et gigantisk hav, og det er ventet. Det er ikke fordi ingen bryr seg, men grunnet måten sosiale medier fungerer på.

Livet er fullt av motgang. Det er hvordan man håndterer motgangen som blir utslagsgivende på livskvaliteten. Det er det du som må gjøre noe med, slik det er for de fleste av oss. Ta den kontrollen i stedet for å være hjelpesløs og synes synd på deg selv, så vil livet begynne å blomstre. Det er bare du selv som kan ta det ansvaret.

Anonymkode: ce41f...ea0

• Liker 1
Skrevet

Likes på sosiale medier. Det er en verden av å se og bli sett. Instagram er skapt for å få deg til å føle mislykket. Jeg har ei jeg kjenner som gjør ALT for å framstå som prestigestudent og hele feeden er fullt av hvor intellektuell hun er. #Smart student. # Livet på universitetet. Med bilder av åpne pensumbøker og kaffelatte ved siden av og sånn rolig høstmusikk i bakgrunnen. Sannheten er at hun mistrives forferdelig på studiet og er i sterk tvil på om hun klarer å finne motivasjonen til å holde ut.

Instagram skaper bare en falsk oppfatning av en falsk virkelighet.

Finn deg heller folk å følge i det virkelige liv. De er mye mer verdt enn de falske solskinnsdagbildene på Instagram. 

Anonymkode: e75f7...8b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jaeols skrev (14 minutter siden):

At det skulle bli så mye hets på et innlegg om Instagram og nedturer, hadde jeg aldri trodd. Hva feiler det folk?

Det handler vel kanskje mer om at folk reagerer på så unyansert negativitet og selvmedlidenhet. 

Men ser ikke så mye hets, bare litt krasse svar. Noe du vel har vært på KG lenge nok til å vite at vil komme.

Anonymkode: 8ed9a...407

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, livet er vanskelig, men det er sånn for de fleste av oss. Kanskje godt å vite at du ikke er alene, og at dette er helt normalt.

Min egen instagramkonto får heller ingen interesse. Den er en dråpe i et gigantisk hav, og det er ventet. Det er ikke fordi ingen bryr seg, men grunnet måten sosiale medier fungerer på.

Livet er fullt av motgang. Det er hvordan man håndterer motgangen som blir utslagsgivende på livskvaliteten. Det er det du som må gjøre noe med, slik det er for de fleste av oss. Ta den kontrollen i stedet for å være hjelpesløs og synes synd på deg selv, så vil livet begynne å blomstre. Det er bare du selv som kan ta det ansvaret.

Anonymkode: ce41f...ea0

Jeg har taklet motgang i over 60 år, og lever fremdeles. Jeg håndterer motgang veldig bra, får skryt av andre. Lar meg ikke knekke av flere 10 år med depresjon og angst. Hvem er hjelpeløs? Hvis alle hadde taklet motgang så godt som meg hadde det vært fint. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man i det hele tatt vil ha en åpen instagram, men det er meg. 

• Liker 3
Skrevet

Har du hatt en tråd med lignende tema her inne tidligere? Vi ga deg mange gode råd den gang, men du avslo alle.

Bi bil gjerne hjelpe deg, men vi kan ikke hjelpe mennesker som ikke vil ha hjelp.

Anonymkode: dba8c...0e1

Skrevet

Det var ikkr bi bil. Det var vi vil

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du hatt en tråd med lignende tema her inne tidligere? Vi ga deg mange gode råd den gang, men du avslo alle.

Bi bil gjerne hjelpe deg, men vi kan ikke hjelpe mennesker som ikke vil ha hjelp.

Jeg VIL ha hjelp!!

Skrevet

Nå er jeg ferdig med Instagram, det var ikke noe for meg.. Ferdig snakka. 

• Nyttig 1
Skrevet
jaeols skrev (7 minutter siden):

Nå er jeg ferdig med Instagram, det var ikke noe for meg.. Ferdig snakka. 

Like greit!

Anonymkode: 64a37...b53

• Nyttig 1
Skrevet

Tror mange vil få det bedre hvis de logger av sosiale medier.

Anonymkode: 30790...714

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, samt svar til dette.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger på kort tid.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...