AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #21 Skrevet 26. september 2025 jaeols skrev (2 minutter siden): Det blir serie maraton..The Wire og Sopranos. Jeg har faktisk ikke sett noen av de, er de bra? Har sett litt av første episode av sopranos, der han er helt gal etter de endene i bassenget 😂 Anonymkode: 92148...906
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #22 Skrevet 26. september 2025 jaeols skrev (1 minutt siden): Og hva tror du? Når du bare har møtt motgang, trenger du en bekreftelse på at du er noe verd. Noe jeg begynner å tvile på. Det er du. Har du vurdert å bidra litt frivillig? Det er en rask og super måte å føle at det er mening med ting, når noen trenger deg og du kan hjelpe. Anonymkode: 92148...906 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #23 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har faktisk ikke sett noen av de, er de bra? Har sett litt av første episode av sopranos, der han er helt gal etter de endene i bassenget 😂 Anonymkode: 92148...906 Begge disse to er kjempebra, serier helt i verdensklasse, se! TS, suksess på instagram handler om en algoritme, flaks og hard jobbing, ikke at folk ikke liker deg eller at du er verdiløs. Hvis du skal tro at "ingen bryr seg" må du i det minste undersøke at det du tror er riktig! Ikke fortell deg selv usannheter. Anonymkode: 149fa...1ce 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #24 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begge disse to er kjempebra, serier helt i verdensklasse, se! TS, suksess på instagram handler om en algoritme, flaks og hard jobbing, ikke at folk ikke liker deg eller at du er verdiløs. Hvis du skal tro at "ingen bryr seg" må du i det minste undersøke at det du tror er riktig! Ikke fortell deg selv usannheter. Anonymkode: 149fa...1ce Ser i allefall The wire er på hbo appen og det har jeg jo, ser den har 9,3/10 på imdb, tenk om jeg har funnet en vanvittig serie jeg ikke har sett enda, de er det få av de siste årene 😍 Anonymkode: 92148...906
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #25 Skrevet 26. september 2025 Jeg er helt nedtrykt i dag selv. Jeg har kjemisk miljøintoleranse, og finner nå at jeg kanskje må slite med et større røykproblem her enn jeg kan leve med. Så jeg må kanskje flytte, igjen. Før har jeg flyttet flere ganger pga jordkjellere og muggproblemer, og den ene gangen jeg fant et friskt hus, så måtte jeg flytte fordi husverten solgte huset. Hvis moren min hadde gitt meg 400 000 av arven da, så kunne jeg kjøpt det. Istedenfor så brukte hun en masse penger selv, da hun satt i uskiftet bo. Jeg er så sliten og tenker at det er visst ikke meningen jeg skal bo noen steder. Alt er så dyrt også, så jeg vil silte med å finne noe annet. Akkurat nå skulle jeg bare ønske et piano falt i hodet på meg, så hadde det vært over raskt. Anonymkode: db73a...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #26 Skrevet 26. september 2025 jaeols skrev (30 minutter siden): Har du lest hva jeg skrev..Jeg har møtti te motgang hele livet, ufattelig mye motgang. Instagram er en bitte liten del. Men jeg vil ikke bruke tid på dette om ingen bryr seg. Livet er ikke rettferdig. Det er mange av oss som har møtt mye motstand gjennom livet. Forskjellen er at vi ikke lar oss vippe av pinnen eller gir opp. Jeg elsker motgang. Det gir meg en ny styrke og boost til å fortsette og leve. Å sette seg i en offerposisjon er bare et dårlig personlighetstrekk. Fokuser på hva du faktisk har i livet, i motsetning til det du ikke har. Anonymkode: 11bb2...a7c 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #27 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er helt nedtrykt i dag selv. Jeg har kjemisk miljøintoleranse, og finner nå at jeg kanskje må slite med et større røykproblem her enn jeg kan leve med. Så jeg må kanskje flytte, igjen. Før har jeg flyttet flere ganger pga jordkjellere og muggproblemer, og den ene gangen jeg fant et friskt hus, så måtte jeg flytte fordi husverten solgte huset. Hvis moren min hadde gitt meg 400 000 av arven da, så kunne jeg kjøpt det. Istedenfor så brukte hun en masse penger selv, da hun satt i uskiftet bo. Jeg er så sliten og tenker at det er visst ikke meningen jeg skal bo noen steder. Alt er så dyrt også, så jeg vil silte med å finne noe annet. Akkurat nå skulle jeg bare ønske et piano falt i hodet på meg, så hadde det vært over raskt. Anonymkode: db73a...5e9 Hva går det ut på å ha kjemisk miljøintoleranse? Det høres vanskelig ut, flytting er noe dritt, det har jeg måtte noen ganger også. Kan du søke hjelp fra husbanken til et passende hus, eller bygge et nytt, de gir jo lån til det og. Anonymkode: 92148...906
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #28 Skrevet 26. september 2025 Instagram er det nye Facebook! 😄 Bare søppel hele greia. Anonymkode: 42d30...248 2 2
jaeols Skrevet 26. september 2025 Forfatter #29 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er du. Har du vurdert å bidra litt frivillig? Det er en rask og super måte å føle at det er mening med ting, når noen trenger deg og du kan hjelpe. Anonymkode: 92148...906 Jeg bidrar mye. Det gir mening..
Chantielle Skrevet 26. september 2025 #30 Skrevet 26. september 2025 Ryddet for brukerdebatt og latterliggjøring, samt svar til dette. Chantielle mod. 1
jaeols Skrevet 26. september 2025 Forfatter #31 Skrevet 26. september 2025 At folk gjør narr av folk som sliter i livet er lavmål. Det sier litt om standarden her inne. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #32 Skrevet 26. september 2025 jaeols skrev (3 minutter siden): At folk gjør narr av folk som sliter i livet er lavmål. Det sier litt om standarden her inne. Dessverre er det en del folk her som ikke ser ut til å tåle åpenhet, sårbarhet spesielt bra. Anonymkode: 92148...906 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #33 Skrevet 26. september 2025 Du har også fått flere konstruktive svar (og noen realitetsorienteringer), men de er tydeligvis ikke så interessante for deg. Selvmedlidenhet og klaging er lettere å forholde seg til enn å faktisk skulle gjøre noe? Uansett hva som har skjedd deg tidligere, er det bare du som kan endre det som skjer nå og hvordan du forholderdeg til verden (eller velge å la være - men du har faktisk et valg). Anonymkode: 21175...b23 11
AnonymBruker Skrevet 26. september 2025 #34 Skrevet 26. september 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva går det ut på å ha kjemisk miljøintoleranse? Det høres vanskelig ut, flytting er noe dritt, det har jeg måtte noen ganger også. Kan du søke hjelp fra husbanken til et passende hus, eller bygge et nytt, de gir jo lån til det og. Anonymkode: 92148...906 Jeg kan i ytterste konsekvens bli så utmattet at jeg ikke kan kjøre bil en gang. Jeg har ikke penger til å kjøpe hus, har knapt penger til å leie noe skikkelig, derav har jeg bodd i dårlige hus i mange år. Anonymkode: db73a...5e9 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #35 Skrevet 27. september 2025 I morgen blir kanskje livet bedre? Anonymkode: d5ddf...3a5
Abra Skrevet 27. september 2025 #36 Skrevet 27. september 2025 jaeols skrev (13 timer siden): Og hva tror du? Når du bare har møtt motgang, trenger du en bekreftelse på at du er noe verd. Noe jeg begynner å tvile på. Den eneste bekreftelsen som virkelig betyr noe er din egen. Så lenge du er avhengig av andres vil du aldri bli lykkelig. 2 1
jaeols Skrevet 27. september 2025 Forfatter #37 Skrevet 27. september 2025 Abra skrev (Akkurat nå): Den eneste bekreftelsen som virkelig betyr noe er din egen. Så lenge du er avhengig av andres vil du aldri bli lykkelig. Det var godt sagt
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #38 Skrevet 27. september 2025 jaeols skrev (15 timer siden): Jeg velger å slette Instagram kontoen min da ingen viser noen interesse , nok et tilbakeslag. Men det er som ventet, ingen bryr seg om meg. Slik har det vært hele livet. Det skal bli godt å få slippe. Møter bare motgang over alt. Insta er en skryteplass som ikke har rot i virkeligheten.Alt er fake. Anonymkode: 32982...41e 3
Chantielle Skrevet 27. september 2025 #39 Skrevet 27. september 2025 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, samt svar til dette. Chantielle mod. 1
jaeols Skrevet 27. september 2025 Forfatter #40 Skrevet 27. september 2025 At det skulle bli så mye hets på et innlegg om Instagram og nedturer, hadde jeg aldri trodd. Hva feiler det folk? 2
Fremhevede innlegg