Gå til innhold

Nok et slag i trynet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg velger å slette Instagram kontoen min da ingen viser noen interesse , nok et tilbakeslag. Men det er som ventet, ingen bryr seg om meg. Slik har det vært hele livet. Det skal bli godt å få slippe. Møter bare motgang over alt. 

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jaeols skrev (2 minutter siden):

Jeg velger å slette Instagram kontoen min da ingen viser noen interesse , nok et tilbakeslag. Men det er som ventet, ingen bryr seg om meg. Slik har det vært hele livet. Det skal bli godt å få slippe. Møter bare motgang over alt. 

Hva mener du med dette? At du ikke får noen følgere? Eller at det motsatte kjønn ikke viser interesse? Du vet at Instagram ikke er en datingapp? 

Jeg har selv under 30 følgere på Insta og lever godt med det.

Anonymkode: 74153...daf

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres veldig selvmedlidende ut. Men vet av erfaring at noen er stuck der og vil aldri klare å komme seg bort.

Anonymkode: 8ed9a...407

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med dette? At du ikke får noen følgere? Eller at det motsatte kjønn ikke viser interesse? Du vet at Instagram ikke er en datingapp? 

Jeg har selv under 30 følgere på Insta og lever godt med det.

Anonymkode: 74153...daf

Ingen følgere, og ingen liker bildene. Det er IKKE dating!!! Det er bare så skuffende. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det høres veldig selvmedlidende ut. Men vet av erfaring at noen er stuck der og vil aldri klare å komme seg bort.

Anonymkode: 8ed9a...407

Har du opplevd bare motgang? Det er ikke noe å gjøre narr av. Jeg vil komme meg bort. Ikke mange årene igjen nå. 

Endret av jaeols
Skrevet

Hvs gjør du for å få følgere og bli sett,  da? Følger du andre, og da gjerne decsom legger ut samme type bilder som deg? Liker og kommenterer andres bilder? Ikke minst - hva legger du ut? Insta er et sosialt medium - du må samhandle med andre for å bli sett.

Anonymkode: 21175...b23

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

På Instagram må du vise vanvittig mye interesse til vanvittig mange andre før du får noe som helst tilbake, og om du ikke orker å gjøre den innsatsen, så får du heller ikke følgere. Har selv ca 3000 følgere, og det tok meg år og dag å bygge opp følgerskaren og "relasjonen" til følgerne mine. Da jeg endelig hadde kommet på et sted hvor jeg lett fikk 500 likes på hvert bilde jeg la ut, endret Instagram på algorytmene sine, og nå er det bare dritt i feeden til folk. Dvs at folk får ikke opp mine bilder i sin feed lengre, og jeg får ikke opp deres bilder i min feed. Har vel nå toppen 50 likes pr bilde. Buhu.

Anonymkode: 7efdc...9a0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er garantert flere som bryr seg om deg!💙

Det er faktisk passer 3 milliarder (!) aktive Instagram-brukere denne måneden. Da drukner en selvsagt lett i mengden.

Men er det slik at du tenker at helt ukjente skal snuble over kontoen din, eller er skuffelsen det av ikke noen av (de altfor mange) Facebook-"vennene" vi har ikke går inn på Instagram-kontoen din?

Ikke ta det tungt – du finner din vei.

Anonymkode: e781e...a18

• Nyttig 3
Skrevet
jaeols skrev (35 minutter siden):

Ekstremt rart og stusselig at Instagram og tilfeldige folk er det du  mener gir livet verdi.  Kg slutter ikke å overraske over hvor mange stusselige folk det er der ute, og ekstremt mange menn. 

Anonymkode: 8d6f4...25b

• Liker 4
Skrevet

Javel. Ingen bryr seg 

Anonymkode: 9278a...bb7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ekstremt rart og stusselig at Instagram og tilfeldige folk er det du  mener gir livet verdi.  Kg slutter ikke å overraske over hvor mange stusselige folk det er der ute, og ekstremt mange menn. 

Anonymkode: 8d6f4...25b

Har du lest hva jeg skrev..Jeg har møtti te motgang hele livet, ufattelig mye motgang. Instagram er en bitte liten del. Men jeg vil ikke bruke tid på dette om ingen bryr seg. Livet er ikke rettferdig.

Skrevet
jaeols skrev (17 minutter siden):

Ingen følgere, og ingen liker bildene. Det er IKKE dating!!! Det er bare så skuffende. 

For å lykkes på instagram så må du legge ned ekstremt mye jobb. Algoritmen er laget slik at det å gro organisk ikke er enkelt. I tillegg er det så mye som postes der daglig at å legge ut litt bilder uten en god strategisk plan er oppskriften på å mislykkes på den appen. Instagram (meta) er mest interessert i å tjene penger. De er ikke interessert i å fremme dine bilder viss det ikke gagner dem personlig. 

De som er mest vellykkede på instagram har dette som en fulltidsjobb. Det krever mange timer med jobbing å skape innhold som nok folk finner interessant. Hva er det du tilfører den appen med bildene dine? Hvilken verdi skaper de for den som scroller? Hva sitrer den igjen med?

Jeg er ikke spesielt fan av instagram men må bruke det grunnet jobb. Instagram som privat person gir meg ingenting. Det er mange år siden instagram var et hyggelig fotoalbum mellom venner og familie.

Anonymkode: c5679...7b6

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
jaeols skrev (21 minutter siden):

Du skjønner at det er algoritmene som jobber mot deg? Og at det nå må jobbes ganske så hardt for å oppnå synlighet?

Sannsynligvis har Instagram knapt vist innholdet ditt til noen som helst.

Anonymkode: 9dacf...1eb

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Algoritmene og oppbyggingen av Instagram er jo hovedårsaken til at det er lite aktivitet på mange kontoer. Jeg la ut en video nå nettopp, regner med å få under 10 views og ca 3 likes. Har 500 følgere.

Hvordan annen platform tenker du å bruke for fremtiden? Jeg kjenner ingen sosiale media som er lagd for at folk skal føle at andre bryr seg eller vise interesse. Den plattformen som jeg opplever som best i de to henseende er LinkedIn (av alle steder)!

Anonymkode: e8790...575

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
jaeols skrev (50 minutter siden):

Hva hadde du ventet? Tusenvis av følgere over natten?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor trenger du tilfeldiges folk bekreftelse for at du skal føle deg mere verdt? 

• Liker 4
Skrevet
jaeols skrev (14 minutter siden):

Har du lest hva jeg skrev..Jeg har møtti te motgang hele livet, ufattelig mye motgang. Instagram er en bitte liten del. Men jeg vil ikke bruke tid på dette om ingen bryr seg. Livet er ikke rettferdig.

Drit i instagram, alle der bryr seg bare om å vise seg frem uansett, kos deg i kveld med en god film. 

Anonymkode: 92148...906

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du skjønner at det er algoritmene som jobber mot deg? Og at det nå må jobbes ganske så hardt for å oppnå synlighet?

Sannsynligvis har Instagram knapt vist innholdet ditt til noen som helst.

Anonymkode: 9dacf...1eb

Og det gleder deg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drit i instagram, alle der bryr seg bare om å vise seg frem uansett, kos deg i kveld med en god film. 

Anonymkode: 92148...906

Det blir serie maraton..The Wire og Sopranos.  

• Hjerte 2
Skrevet
Abra skrev (5 minutter siden):

Hvorfor trenger du tilfeldiges folk bekreftelse for at du skal føle deg mere verdt? 

Og hva tror du? Når du bare har møtt motgang, trenger  du en bekreftelse  på at du er noe verd. Noe jeg begynner å tvile på.

• Hjerte 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...