Gå til innhold

berberine? Alternativ til slanke sprøyte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste på nettet, at diverse forskninger sier berberine tilskudd som er kinesisk urte? Kan bidra til redusere blodsukkernivået og søtsuget samt gå ned i vekt?

Noen med erfaringer?

Anonymkode: f2690...af0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri tenke meg at det er et alternativ til slankesprøyter. Det hadde isåfall ikke gått hus forbi.

Slankesprøytene er medisiner. De er testet under kliniske forhold og har bevist effekt. Bernerine er et kosttilskudd. De har ikke samme testing og ikke samme beviste effekt. De kan ha en effekt, men den er begrenset i forhold.

For all del er det jo bare å prøve, men jobben må uansett gjøres i form av valg rundt måltider og mosjon. Kanskje bernerine gjør det 5% enklere? Er opp til deg om det er verdt det. 

Men jeg tviler ikke på at du får opp luftslott i feeder som fremstiller det som revolusjonerende. Sånn har jo alltid slankekosttilskudd blitt fremstilt. 

Anonymkode: 72a1d...db8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan aldri tenke meg at det er et alternativ til slankesprøyter. Det hadde isåfall ikke gått hus forbi.

Slankesprøytene er medisiner. De er testet under kliniske forhold og har bevist effekt. Bernerine er et kosttilskudd. De har ikke samme testing og ikke samme beviste effekt. De kan ha en effekt, men den er begrenset i forhold.

For all del er det jo bare å prøve, men jobben må uansett gjøres i form av valg rundt måltider og mosjon. Kanskje bernerine gjør det 5% enklere? Er opp til deg om det er verdt det. 

Men jeg tviler ikke på at du får opp luftslott i feeder som fremstiller det som revolusjonerende. Sånn har jo alltid slankekosttilskudd blitt fremstilt. 

Her leste jeg om den på forskning.no....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den 10år gamle artikkelen som sier at kroppen egentlig ikke tar det opp noe særlig i tablettform? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men synes ikke du det er billigere og lettere å heller bare skru ned nattetemperaturen til 19 grader, som også er effektivt i følge den samme artikkelen? 

Men for all del, en sammenfatning av 12 ulike forskninger viser at du kan få vekttap ja. De 12 forskningene viser at man i snitt går ned hele to kilo, og omtrent en hel cm rundt livet. Og er frarådet bruke mer enn 8 uker fordi langvarig bruk har negativ effekt på lever. 

Så, 2 kg ned på 8 uker? Det vil erstatte slankesprøyter? 😅 Tviler sterkt... 

Anonymkode: 958ca...46a

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...