Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 1.35):

Babyboomere slipper dette da det er ingen som bryr seg om hva vi synes og mener 😅 Vi er blitt usynlige, selv om vi vokste opp med Berlinmuren, drapet på Kennedy, tvangssterilisering av samer og tatere, preppet for A-angrep, demonstrerte mot Nam, festet hardt, overlevde såvidt noen bad trips, og attpåtil kunne fikse viftereima med ei strømpebukse.

Anonymkode: f1a4b...42f

Haha, det siste gjorde mora mi husker jeg hun fortalte. Viftereima røyk i 20 minus midt i gokk og det eneste hun hadde å fikse det med var nylonstrømpebuksa. Som tenkt så gjort, og hun kom seg videre, bare litt mer naken på beina.

I dag er det vel neppe mange unge som kommer seg ut av vanskelige situasjoner, selv om man tror man er forberedt på alt ved å se life hacks på TikTok.

Anonymkode: 7851a...835

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er også veldig gøy når dagens unge hevder at vi gamlinger (gen x) krampaktig prøver å se unge ut i klesveien når vi ikler oss skinnjakker, slitte jeans, Dr.Martens og Converse m.m. I sin historieløshet tror de at slike plagg og sko ble oppfunnet i fjor.  Altså, jeg har gått slik kledt siden midten av 80-tallet, og lenge, lenge før du ble født 🙄 Jeg prøver ikke krampaktig å se ung ut, jeg bare kler meg som jeg alltid har gjort.

Anonymkode: 0a133...232

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...