Gå til innhold

Ung mann liker eldre damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere får det til…

To ganger hatt veldig unge gutter etter meg, men jeg får ikke «hanket» de inn. Det er de som tar kontakt osv, også blir det bare stille… ??

Anonymkode: 3bcbf...0b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

To ganger hatt veldig unge gutter etter meg, men jeg får ikke «hanket» de inn. Det er de som tar kontakt osv, også blir det bare stille… ??

Da har du ikke møtt den/de rette…

Anonymkode: 22650...50b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alle som liker bestemor...

Anonymkode: a314e...642

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som liker bestemor...

Anonymkode: a314e...642

Da bør de la være å ta kontakt i utgpkt da? 

Er for øvrig ikke bestemor 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke møtt den/de rette…

Anonymkode: 22650...50b

Nei, men skjønner ikke poenget da med å ta kontakt for alle skjønner jo det er det som er grunnen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da bør de la være å ta kontakt i utgpkt da? 

Er for øvrig ikke bestemor 🤣

De er bare kåte på deg. Du er deres runkemateriale.

Anonymkode: 06bfd...dd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, det er greit det. Kan de få lov til, men kjipt å ikke -få- noe runkemateriale da. 🤣 Ikke interessert i dem for noe mer enn en ligg selv.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke det som er meningen? Vi regner med at de fleste unge fyrer kun vil ha seg et ligg, og det er helt greit det også. Jeg drar ikke ut og danser for å finne meg kjæreste. At noen får følelser for hverandre er mer unntaket enn regelen, det kan skje, men som regel har man det bare litt gøy, og det er det. De fleste fyrene jeg har ligget med som har vært yngre enn meg har vært kjekkaser som kunne fått hvem de ville, tro det eller ei. At noen helt frivillig ligger med noe de finner frastøtende får nesten være deres problem.

Anonymkode: ea448...3b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er kjipt, skjønner at det ikke er en okey feeling. Ts

Anonymkode: 10ba9...48e

• Hjerte 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts! Vet ikke om du husker meg:) Men jeg var den i tråden som fortalte at jeg hadde begynt å flørte med en som er 12 år yngre enn meg. Jeg er kvinne. Det har vært stille en stund. Var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre. Men dette har utviklet seg naturlig! Nå skal vi faktisk møtes neste uke. Og vi har sex chattet en del på meldinger. Helt utrolig hvor sterk kjemien er. Gleder meg så mye til å treffe han❤️❤️ Ville bare oppdatere deg🙂 Håper det går bra med dere❤️

Anonymkode: 16b50...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg og mine venninner skal liksom godta at dere eldre kvinner stirrer på mennene våre i 20-årene? hvorfor kan dere ikke bare sitte og glo på skal vi danse og spise potetgull sammens med deres jevaldrede menn? Er 55 liksom det nye 25 nå? 

Anonymkode: 063f8...80b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så jeg og mine venninner skal liksom godta at dere eldre kvinner stirrer på mennene våre i 20-årene? hvorfor kan dere ikke bare sitte og glo på skal vi danse og spise potetgull sammens med deres jevaldrede menn? Er 55 liksom det nye 25 nå? 

Ja det må dere bare godta, fri konkurranse nå  😜  Han med potetgullet i sofaen har vi forresten reist i fra for lenge siden. 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 12.13):

Dette er bare en myte skapt av eldre kvinner og menn som ikke får annet enn eldre kvinner.

Anonymkode: 1e952...81b

Absolutt ingen myte 

Anonymkode: 2a327...c31

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Endret av Arild37
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (38 minutter siden):

Ja det må dere bare godta, fri konkurranse nå  😜  Han med potetgullet i sofaen har vi forresten reist i fra for lenge siden. 😁

er jo han dere har mest til felles med da. jeg og mine venninner har taktikker for å snakke vekk eldre kvinner som prøver seg på mennene våre.. det har faktisk skjedd av og til ute på byen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...