Gå til innhold

Ung mann liker eldre damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt i omvendt situasjon. Jeg er den «gamle bestemora» på 42 (som verken føler meg i kropp eller sinn som 42, eller er bestemor), men som har en ung gutt som viser interesse. Han er 23. Er en vakker mann som kan få de han vil! Objektivt sett, han omtales mye fordi han er så vakker! Svært fornuftig og oppfører seg som han var 10 år eldre… Men han har da altså gitt vibes på interesse til meg, men jeg må innrømme jeg er usikker. 

Anonymkode: 3bcbf...0b9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en elsker som var 15 år yngre enn meg for noen år siden. Vi hadde fantastisk sex! Mange kvinner blir mer tryggere på seg selv seksuelt med årene og kombinasjonen da med en ung elsker som både er tøff nok til å gå for en eldre kvinne, samt ydmyk nok til å ikke tro han er verdensmester, var en gullkombo. En av de beste partnerne jeg har hatt. 

Anonymkode: 17204...693

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde en elsker som var 15 år yngre enn meg for noen år siden. Vi hadde fantastisk sex! Mange kvinner blir mer tryggere på seg selv seksuelt med årene og kombinasjonen da med en ung elsker som både er tøff nok til å gå for en eldre kvinne, samt ydmyk nok til å ikke tro han er verdensmester, var en gullkombo. En av de beste partnerne jeg har hatt. 

Det forteller også min kjære, som er 19 år eldre enn meg. Vi slapper av og har det så fint både seksuelt og ellers

Anonymkode: 10ba9...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 14.25):

Nei, men eldre enn meg. Ts

Ja, du liker damer som er eldre enn deg. 

Når man bare skriver «eldre damer» så tolkes det gjerne hen som damer over 60. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 14.56):

Det er veldig vanlig, men det kan hende du angrer når du blir eldre.

Det gjør alle venninnene mine som var med 30 åringer i tenårene, nå som vi er 30 selv. 

Anonymkode: aae76...1d7

Kan skrive under på denne!

Anonymkode: 99c18...a8f

Skrevet
Amantha skrev (38 minutter siden):

Nei, det tolkes som eldre enn den som forteller. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det tolkes som eldre enn den som forteller. 

For yngre folk kanskje. Du leste ikke innlegg #3 skjønner jeg. 

Skrevet
Amantha skrev (1 time siden):

Åh tenkte ikke jeg over. Hun er 41, sånn sett ikke eldre dame, men en del eldre enn meg. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

..... som jeg alltid har hevdet.  Slår sjelden og aldri feil, anbefales på det sterkeste   👍

• Hjerte 1
Skrevet
bullehurk skrev (6 timer siden):

..... som jeg alltid har hevdet.  Slår sjelden og aldri feil, anbefales på det sterkeste   👍

Jeg må bare spørre deg siden jeg også elsker yngre karer. Blir du noen gang forelsket eller betatt av de du ligger med?Jeg har blitt det av han som er 18 år yngre enn meg…😔k47

Anonymkode: 22650...50b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg må bare spørre deg siden jeg også elsker yngre karer. Blir du noen gang forelsket eller betatt av de du ligger med?Jeg har blitt det av han som er 18 år yngre enn meg…😔k47

Tja .... det kan vel skje at jeg blir litt betatt, og at vi blir litt "småkjærester" en periode. Tar litt langweekend-reiser og sånn.  Vet ikke helt hvordan jeg skal definere det, men en slags blanding av kjæreste og elsker/kk.

Men jeg har aldri fått så sterke følelser at det ble et problem.    Lykke til.  

Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Tja .... det kan vel skje at jeg blir litt betatt, og at vi blir litt "småkjærester" en periode. Tar litt langweekend-reiser og sånn.  Vet ikke helt hvordan jeg skal definere det, men en slags blanding av kjæreste og elsker/kk.

Men jeg har aldri fått så sterke følelser at det ble et problem.    Lykke til.  

Samme opplegg her, bare at jeg nok plutselig legger litt mer følelser i det enn de gjør. 

Skrevet

Jeg har hatt to elskere i tidlig 30 årene og er 50 selv. Det har vært helt nydelig sex.
Vi dater alle videre til nærmere egen alder nå selv om vi er gode venner

Jeg ligger nok hele tiden litt under.
Nå dater jeg en som er 11 år yngre på 3 måneden som ønsker et seriøst forhold. Blitt veldig glad i han🥰

Anonymkode: afaca...48d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg må si jeg liker selvtilliten til eldre damer, trygge på seg selv og kroppen. Har selv knullet en dame på 56, og etter det har det blitt en liten kink. Tanken på erfarenheten de bringen, og at de har blitt pult mye - sier hvordan hun vil ha det er deilig. Jeg blir sykt hard, og ønsker å tilfredstille, mem det er litt digg at hun vet hvor bra det kan være. At hun ikke klarer å si nei til mer kul imens det renner av fitta er bare noe å bli kåt av, kumne gjerne hatt et fast forhold til en krevende eldrr dame som vet va hun vil ha og liker ung kuk...

Anonymkode: 944eb...696

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

kumne gjerne hatt et fast forhold til en krevende eldrr dame som vet va hun vil ha og liker ung kuk...

Det har jeg, deilig.  Begynte med en kompis mor som var 28 år eldre. Den eldste "kk" jeg har hatt var 35 år eldre, nå knuller jeg ei som "bare"er  18 år eldre.  Men jeg er ikke helt ung lenger salv da  😜

Anonymkode: 83070...906

• Liker 1
Skrevet

kom over en dokumentar om forhold generelt. Der fantes det bl.a. et par som hadde 20+ års forskjell. Han var altså noen å tjue år yngre. De hadde vært sammen i mange år allerede. 

man finner alt hvis man leter lenge nok. 

Jeg hadde også en 10 år yngre elsker en periode. Sexen var topp, men dessverre viste han seg å være alt for innvaderende på en veldig ubehagelig måte. Av den grunn er jeg nok dobbelt forsiktig dersom en yngre forviller seg inn til meg igjen i nær fremtid.

Anonymkode: 0f45b...6bd

Skrevet

Kan aldri få noen følelser eller forelskelse til ei gammel kjerring. Er bare et sted å få tømt seg i nøden. Tro hva dere vil... heller "billig" følelse..

Anonymkode: a314e...642

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 14.13):

Ung mann, 22 liker eldre damer. Det er fordi jeg tidlig, 19, opplevde sex med eldre kvinne, 36, hun ga meg opplevelser jeg aldri glemmer. Opplever at de eldre kvinnene gir meg utrolig intens til ekstrem ytelse med mange orgasmer. Hun jeg har som elskerinne nå er 41.

Så det du sier er at jeg på 42 fint kan finne en kar på 25-30 som vil like meg og være sammen med meg? Uten å dumpe meg for en jevnaldrende?

Anonymkode: d5369...e4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så det du sier er at jeg på 42 fint kan finne en kar på 25-30 som vil like meg og være sammen med meg? Uten å dumpe meg for en jevnaldrende?

Anonymkode: d5369...e4d

Ikke meg du siterer, men det hadde ALDRI skjedd, nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men det hadde ALDRI skjedd, nei.

Du er jo uansett bare en sånn en som snakker dritt om " gamle kjerringer".

Anonymkode: ea448...3b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...