AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #21 Skrevet 27. september 2025 Disse gamle damene har mer erfaring, så det er ikke noe sjokk at de er bedre i senga. Anonymkode: a0892...56b
Bamseklemmer Skrevet 27. september 2025 #22 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fatter ikke at godt voksne bestemødre vil være tømme-stasjon for gutter som ikke får seg noe andre steder. Ekkelt. Anonymkode: a314e...642 Skjønner godt at du ikke fatter dette, for du vet jo ikke at aldersforskjell er en fetish. Dvs. en fetish er noe som gir ekstra tenning, og som begge har. Dette har aldri gått, hvis bare en av de har hatt aldersforskjell-fetishen. Derfor er alderen en viktig og nødvendig del av tenningen og tiltrekningen. Ekkelt??🫡Er det ekkelt at bestemødre er tømmestasjon for yngre menn, som ikke får seg noe andre steder? Har de sex uten samtykke mener du? Eller er du bare fordomsfull.. og sjalu på andres nytelser og fetisher, som virkelig har samtykket i orden?🫡Woow.. da skjønner jeg at dette er ondt og ekkelt å lese.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #23 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 15.07): Eksakt hva skal man angre på? Anonymkode: 3e6bb...5ce Tror ikke menn angrer så ofte. Men kvinner gjør på hva de gjorde som jenter. Man angrer på at man falt for en man trodde var kul, sjarmerende og kjekk, når man som voksen ser at det er en umoden fyr ingen på hans alder ville ha. De måtte ofte manipulere og bruke sin «visdom» for å få unge jenter. Om det så var at han eide bolig, hadde jobb eller bare mer livserfaring. Anonymkode: aae76...1d7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #25 Skrevet 27. september 2025 Perle skrev (31 minutter siden): "Eldre" (41) 😅 Ung-eldre. Hun er eldre enn meg. Men alder betyr null for oss. Ts Anonymkode: 10ba9...48e
Numii Skrevet 27. september 2025 #26 Skrevet 27. september 2025 Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Skjønner godt at du ikke fatter dette, for du vet jo ikke at aldersforskjell er en fetish. Dvs. en fetish er noe som gir ekstra tenning, og som begge har. Dette har aldri gått, hvis bare en av de har hatt aldersforskjell-fetishen. Derfor er alderen en viktig og nødvendig del av tenningen og tiltrekningen. Ekkelt??🫡Er det ekkelt at bestemødre er tømmestasjon for yngre menn, som ikke får seg noe andre steder? Har de sex uten samtykke mener du? Eller er du bare fordomsfull.. og sjalu på andres nytelser og fetisher, som virkelig har samtykket i orden?🫡Woow.. da skjønner jeg at dette er ondt og ekkelt å lese.. Ikke nødvendigvis en fetisj nei. Kan jo være noe mer enn bare alderen man tenner på. Om man konsekvent går for noen yngre//eldre så kan jeg være tilbøyelig til å gi deg litt rett, men for veldig mange så vil det være tilfeldigheter og tiltrekning til person som gjelder, og alderen blir et moralsk tankekors og ikke tiltrekningsmomentet. 1
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #27 Skrevet 28. september 2025 Numii skrev (5 timer siden): Ikke nødvendigvis en fetisj nei. Kan jo være noe mer enn bare alderen man tenner på. Om man konsekvent går for noen yngre//eldre så kan jeg være tilbøyelig til å gi deg litt rett, men for veldig mange så vil det være tilfeldigheter og tiltrekning til person som gjelder, og alderen blir et moralsk tankekors og ikke tiltrekningsmomentet. Hva annet en alderen mener du? Aldersforskjellen er jo tabu-belagt, av det moralske fordomsfulle samfunnet som ikke eier et snev av seksuell forståelse. Det må holdes hemmelig, ellers blir man stemplet for livet.. Så de blir som "2 spioner som elsker hverandre"❣️ Spionlivet gjør det jo litt ekstra spennende og tennende for mange også. Jeg tror de fleste unge menn tenner litt ekstra på modenhet og alderstegn, det er godt forklart i Milf og Gilf fetishen. En godt voksen kvinne tror jeg også ser på unge menn som Boytoys, som også er godt forklart.. De tenner på kropp, virilitet og utholdenhet, og ikke minst at de føler seg elsket langt opp i skyene. Dette er jo visuell tenning, i tillegg har god kjemi, spennende spionliv.. Så jo jeg holder fast på at alderforskjell er en fetish i en helhet, men i kombinasjon av flere fetisher.. 🫡 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #28 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 1.35): Tusen takk, det var fint sagt❤️❤️ Anonymkode: 16b50...9ff Ønsker å høre at dere gir det en sjanse ❤️ Nyt tiden å livet nå.❤️☀️ ts Anonymkode: 10ba9...48e 2
Numii Skrevet 28. september 2025 #29 Skrevet 28. september 2025 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Hva annet en alderen mener du? Aldersforskjellen er jo tabu-belagt, av det moralske fordomsfulle samfunnet som ikke eier et snev av seksuell forståelse. Det må holdes hemmelig, ellers blir man stemplet for livet.. Så de blir som "2 spioner som elsker hverandre"❣️ Spionlivet gjør det jo litt ekstra spennende og tennende for mange også. Jeg tror de fleste unge menn tenner litt ekstra på modenhet og alderstegn, det er godt forklart i Milf og Gilf fetishen. En godt voksen kvinne tror jeg også ser på unge menn som Boytoys, som også er godt forklart.. De tenner på kropp, virilitet og utholdenhet, og ikke minst at de føler seg elsket langt opp i skyene. Dette er jo visuell tenning, i tillegg har god kjemi, spennende spionliv.. Så jo jeg holder fast på at alderforskjell er en fetish i en helhet, men i kombinasjon av flere fetisher.. 🫡 Det er egentlig godt nok utdypet i mitt forrige innlegg. Men man kan jo fint like noe eller noen uten at det må regnes som en fetisj? På linje med at jeg liker både anal, rollelek, bdsm men ser ikke på det som en nødvendighet eller et stort savn i relasjoner hvor dette er fraværende. Men ja, for noen er vel aldersforskjell såpass vesentlig at det kan regnes som en fetisj, men poenget mitt var jo at du ikke kan si at det er en fetisj for alle som har en relasjon med aldersforskjell. 2
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #30 Skrevet 28. september 2025 Numii skrev (4 minutter siden): Men ja, for noen er vel aldersforskjell såpass vesentlig at det kan regnes som en fetisj, men poenget mitt var jo at du ikke kan si at det er en fetisj for alle som har en relasjon med aldersforskjell. Ja.. det stemmer at jeg taler bare for meg selv, og det burde alle gjøre.. Det finnes ikke noe "Vi" på nettet og heller ikke IRL. Jeg leser ofte at enkelte er enige i, at aldersforskjell gir ekstra tenning. Da taler jeg ikke bare for meg selv riktig nok.. men jeg gjør det samme som deg, som motbeviser mitt syn🫡 En fetish er en spesifikk seksuell interesse.. aldersforskjell er akkurat det.. Hvorfor ikke dette kan sees på som fetish, trenger bedre forklaring..
Numii Skrevet 28. september 2025 #31 Skrevet 28. september 2025 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Ja.. det stemmer at jeg taler bare for meg selv, og det burde alle gjøre.. Det finnes ikke noe "Vi" på nettet og heller ikke IRL. Jeg leser ofte at enkelte er enige i, at aldersforskjell gir ekstra tenning. Da taler jeg ikke bare for meg selv riktig nok.. men jeg gjør det samme som deg, som motbeviser mitt syn🫡 En fetish er en spesifikk seksuell interesse.. aldersforskjell er akkurat det.. Hvorfor ikke dette kan sees på som fetish, trenger bedre forklaring.. Joda, det kan ses som en fetisj, men det trenger ikke nødvendigvis å være alderen som er avgjørende for tiltrekningen. Ser du forskjellen? Synes du var veldig bastant i det første innlegget jeg siterte deg på, at feks begge måtte ha en aldersforskjell-fetisj for at det skulle fungere. For noen handler det ikke om fetisj, men tiltrekning til tross for aldersforskjell. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #32 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 2.47): Disse gamle damene har mer erfaring, så det er ikke noe sjokk at de er bedre i senga. Anonymkode: a0892...56b Dette er bare en myte skapt av eldre kvinner og menn som ikke får annet enn eldre kvinner. Anonymkode: 1e952...81b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #33 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er bare en myte skapt av eldre kvinner og menn som ikke får annet enn eldre kvinner. Anonymkode: 1e952...81b Eldre kvinner er egenerfaring mye mer erfarne og vet hva de vil. Selv om 41 ikke er eldre i ordets forstand, er min kjæreste mye mer erfaren enn meg.❤️ ts Anonymkode: 10ba9...48e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #34 Skrevet 28. september 2025 Numii skrev (14 minutter siden): Joda, det kan ses som en fetisj, men det trenger ikke nødvendigvis å være alderen som er avgjørende for tiltrekningen. Ser du forskjellen? Synes du var veldig bastant i det første innlegget jeg siterte deg på, at feks begge måtte ha en aldersforskjell-fetisj for at det skulle fungere. For noen handler det ikke om fetisj, men tiltrekning til tross for aldersforskjell. Ts. Må si meg helt enig med deg. For oss er ikke dette fetish. Vi tiltrekkes av hverandre, vi tenner på hverandre, det slår gnister i mellom oss. Det er ekte kjærlighet, uten at alderen i seg selv betyr noe og er ikke driven i vår kjærlighet. Anonymkode: 10ba9...48e 1
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #35 Skrevet 28. september 2025 Numii skrev (3 minutter siden): Ser du forskjellen? Synes du var veldig bastant i det første innlegget jeg siterte deg på, at feks begge måtte ha en aldersforskjell-fetisj for at det skulle fungere. Jo.. men poenget mitt er jo at begge tenner på aldersforskjellen.. De som ikke tenner på aldersforskjellen, er jo ikke i et aldersforskjell forhold?🫡 En ung mann/voksen dame.. eller ung dame/voksen mann.. hva tenner de på da, hvis de ikke tenker på aldersforskjellen? Nei.. jeg tror ikke vi kommer til enighet.. Men jeg liker jo det du skriver, for du prøver å gi meg forståelse.. så all takk👏
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #36 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er bare en myte skapt av eldre kvinner og menn som ikke får annet enn eldre kvinner. Anonymkode: 1e952...81b Neida.. erfaringen lyver aldri.. Ting som ikke har blitt opplevd, gir jo verken sannhet eller fortrolighet😉
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2025 #37 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eldre kvinner er egenerfaring mye mer erfarne og vet hva de vil. Selv om 41 ikke er eldre i ordets forstand, er min kjæreste mye mer erfaren enn meg.❤️ ts Anonymkode: 10ba9...48e Enig og haha.. her på KG er det alltid noen som skal lære mamma å knulle🤭
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #38 Skrevet 28. september 2025 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Jo.. men poenget mitt er jo at begge tenner på aldersforskjellen.. De som ikke tenner på aldersforskjellen, er jo ikke i et aldersforskjell forhold?🫡 En ung mann/voksen dame.. eller ung dame/voksen mann.. hva tenner de på da, hvis de ikke tenker på aldersforskjellen? Nei.. jeg tror ikke vi kommer til enighet.. Men jeg liker jo det du skriver, for du prøver å gi meg forståelse.. så all takk👏 Nå kommer du med bare babbel og tull som vanlig. Har null og nada å si om det slik eller sånn, å legge det under ordet fetish er bare tull! Er det to som liker hverandre og har god kjemi er ikke alder det som står høyest, men kjemien. Og får de lyst til å pule etter å sett hverandre om det er etter to treff eller ett minutt spiller liten rolle. Og fortsatt, å legge det under fetish, NEI! Anonymkode: f8993...bf3 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #39 Skrevet 28. september 2025 Kan fortelle min historie om «eldre kvinne» Er 30 år. Hun er 42 år. 12 år eldre en meg. Etter to møter for å bli kjent fikk jeg en melding: neste gang må vi gjøre det. Så etter middag den dagen var det inn på soverommet. Jeg var ganske nervøs etter å ikke knullet på 2 år. Hun sa hun helst ønsker meg uten kondom. Det sa jeg var greit men da måtte vi love å være helt eksklusive med hverandre nå. Kun sex mellom oss, det var greit for henne. Etter endel kyss og suging av puppene tok hun bare tak i kuken og sa nå skal den inn. Jeg gikk inn og pumpet på. Å det ble en heftig sædsprut i henne mens vi holdt hverandres hender. Fy faen så deilig det var. Etter dette ble det stadig flere møter hos henne. Hun kalte meg boytoyen sin og elskeren sin. I starten tenkte jeg at dette skulle være bare for sex. Men for hver gang jeg stappet kuken i henne, jo mer følelser fikk jeg og henne. Status nå er at vi har hvert samboere i 3 år. Ja vi nyter deilig sex sammen nå også etter de årene. Anonymkode: 92b3a...f17 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 #40 Skrevet 28. september 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan fortelle min historie om «eldre kvinne» Er 30 år. Hun er 42 år. 12 år eldre en meg. Etter to møter for å bli kjent fikk jeg en melding: neste gang må vi gjøre det. Så etter middag den dagen var det inn på soverommet. Jeg var ganske nervøs etter å ikke knullet på 2 år. Hun sa hun helst ønsker meg uten kondom. Det sa jeg var greit men da måtte vi love å være helt eksklusive med hverandre nå. Kun sex mellom oss, det var greit for henne. Etter endel kyss og suging av puppene tok hun bare tak i kuken og sa nå skal den inn. Jeg gikk inn og pumpet på. Å det ble en heftig sædsprut i henne mens vi holdt hverandres hender. Fy faen så deilig det var. Etter dette ble det stadig flere møter hos henne. Hun kalte meg boytoyen sin og elskeren sin. I starten tenkte jeg at dette skulle være bare for sex. Men for hver gang jeg stappet kuken i henne, jo mer følelser fikk jeg og henne. Status nå er at vi har hvert samboere i 3 år. Ja vi nyter deilig sex sammen nå også etter de årene. Anonymkode: 92b3a...f17 Så fint å høre det fra dere, hvordan det endte, etter så fin sex, må det bli følelser innblandet ❤️ ts. Anonymkode: 10ba9...48e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå