Sykepleierinnen Skrevet fredag kl. 11:48 #1 Skrevet fredag kl. 11:48 Hvilket hotell i Oslo har den beste frokosten?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:22 #2 Skrevet fredag kl. 12:22 Thon Rosenkrantzt og Clarion Oslo (Bjørvika) har de beste buffetene, men frokosten på Sommero er også veldig bra. Anonymkode: 927ca...26b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:25 #3 Skrevet fredag kl. 12:25 The Thief. Og Amerikalinjen. Av de jeg har prøvd. Anonymkode: 2d6d0...c0d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:10 #4 Skrevet fredag kl. 15:10 Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. Anonymkode: 095ce...990
Sykepleierinnen Skrevet fredag kl. 15:47 Forfatter #5 Skrevet fredag kl. 15:47 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. Anonymkode: 095ce...990 Takk for godt tips!
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:11 #6 Skrevet fredag kl. 19:11 Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med. Anonymkode: 12a14...fdf
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:10 #7 Skrevet fredag kl. 22:10 Skjønner ikke hvorfor folk går så opp i hotellfrokost. Hvor mye får man i seg før kl 09.30 på morgenen.. Uansett, Sommerro har god. De har a la carte Anonymkode: a8a9b...413 1
Mala_L Skrevet i går, 07:21 #8 Skrevet i går, 07:21 Synes generelt thon-hotellene har gode frokoster. Bristol er også veldig bra.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #9 Skrevet i går, 07:43 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med. Anonymkode: 12a14...fdf Den er veldig basic.. Bredt utvalg, men kjedelig. Og ikke de beste råvarene da de presser priser. Anonymkode: 2d6d0...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen. De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁 Anonymkode: e7711...bfc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen. De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁 Anonymkode: e7711...bfc Enig! Norge kommer etter nå. Scandic har begynt med frokost som tillegg. Hotell Guldsmeden har det også. Personlig er jeg heller ikke så for frokostbuffet på hotell - av samme årsaker som du skriver, men også matsvinn. Folk tar for mye, skalker blir liggende og mye kastes nok Anonymkode: a8a9b...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå