Gå til innhold

Hotellfrokost i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket hotell i Oslo har den beste frokosten? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thon Rosenkrantzt og Clarion Oslo (Bjørvika) har de beste buffetene, men frokosten på Sommero er også veldig bra. 

Anonymkode: 927ca...26b

Skrevet

The Thief. Og Amerikalinjen. 

Av de jeg har prøvd. 

Anonymkode: 2d6d0...c0d

Skrevet

Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. 

Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. 

Anonymkode: 095ce...990

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. 

Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. 

Anonymkode: 095ce...990

Takk for godt tips! 

Skrevet

Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med.

Anonymkode: 12a14...fdf

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk går så opp i hotellfrokost. Hvor mye får man i seg før kl 09.30 på morgenen..
Uansett, Sommerro har god. De har a la carte 

Anonymkode: a8a9b...413

• Nyttig 1
Skrevet

Synes generelt thon-hotellene har gode frokoster. Bristol er også veldig bra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med.

Anonymkode: 12a14...fdf

Den er veldig basic.. Bredt utvalg, men kjedelig. Og ikke de beste råvarene da de presser priser. 

Anonymkode: 2d6d0...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen.
De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe  ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁

Anonymkode: e7711...bfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen.
De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe  ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁

Anonymkode: e7711...bfc

Enig! Norge kommer etter nå. Scandic har begynt med frokost som tillegg. Hotell Guldsmeden har det også.

Personlig er jeg heller ikke så for frokostbuffet på hotell - av samme årsaker som du skriver, men også matsvinn. Folk tar for mye, skalker blir liggende og mye kastes nok

Anonymkode: a8a9b...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...