Gå til innhold

Hotellfrokost i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket hotell i Oslo har den beste frokosten? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thon Rosenkrantzt og Clarion Oslo (Bjørvika) har de beste buffetene, men frokosten på Sommero er også veldig bra. 

Anonymkode: 927ca...26b

Skrevet

The Thief. Og Amerikalinjen. 

Av de jeg har prøvd. 

Anonymkode: 2d6d0...c0d

Skrevet

Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. 

Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. 

Anonymkode: 095ce...990

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du søker da på hvem som har vært kvalifisert i kåringen til Twinings Best Breakfast, og så velger du en av dem. 

Dette er hoteller som satser på frokost på et helt annet nivå enn vanlige hotellfrokoster. 

Anonymkode: 095ce...990

Takk for godt tips! 

Skrevet

Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med.

Anonymkode: 12a14...fdf

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk går så opp i hotellfrokost. Hvor mye får man i seg før kl 09.30 på morgenen..
Uansett, Sommerro har god. De har a la carte 

Anonymkode: a8a9b...413

• Nyttig 1
Skrevet

Synes generelt thon-hotellene har gode frokoster. Bristol er også veldig bra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Thon hotell Opera har jeg vært veldig fornøyd med.

Anonymkode: 12a14...fdf

Den er veldig basic.. Bredt utvalg, men kjedelig. Og ikke de beste råvarene da de presser priser. 

Anonymkode: 2d6d0...c0d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen.
De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe  ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁

Anonymkode: e7711...bfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har begynt å se etter hotell uten inkl frokost de siste årene. Både fordi det som regel blir spist for mye og det er ett stressmoment å rekke frokosten. Men i Norge er den stort sett fortsatt inkludert i prisen.
De fleste hotellene har kuttet kraftig ned på «luksusen» i tillegg, så snart ikke verdt å få med seg. Mer spennende å kjøpe noe  ute i byen, er min mening. Og slippe å dra trøtte unger opp i tide 😁

Anonymkode: e7711...bfc

Enig! Norge kommer etter nå. Scandic har begynt med frokost som tillegg. Hotell Guldsmeden har det også.

Personlig er jeg heller ikke så for frokostbuffet på hotell - av samme årsaker som du skriver, men også matsvinn. Folk tar for mye, skalker blir liggende og mye kastes nok

Anonymkode: a8a9b...413

Skrevet

Av de jeg har bodd på i Oslo er det hotell Bristol som har vært best. 

Anonymkode: 2de3c...430

• Liker 1
Skrevet

Har bodd på mange ulike hotell i Oslo de siste 15 årene (ikke billige hostel/b&b).  De aller fleste har helt ok, standard hotellfrokost. Slik som man forventer og som det ikke er noe man skriker høyt hurra for (selv om det av og til kan se slik ut på Tripadwisor når ubereiste bønder er på hotell i hovedstaden for første gangi livet og får servert annet enn brunost og syltetøy). De som er/nylig har vært finalist i Twinings best breakfast er hakket bedre.  Skal man ha noe annet enn det må man enten bo eller spise på Bristol eller Continental. 

Anonymkode: a98d0...8a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Av de jeg har bodd på i Oslo er det hotell Bristol som har vært best. 

Anonymkode: 2de3c...430

Enig, den er i særklasse. 

Skrevet

En liten skjult  hemmelighet. Scandic Victoria Oslo. Til en brøkdel av prisen fra de andre alternativene nevnt her. 

Anonymkode: b1378...cd0

Skrevet

Camillas hus, uten tvil! Styrer unna alle som har frokostbuffet uansett. På Camillas hus får du a'la carte til frokost, med masse godt å velge mellom. Anbefales!

Skrevet

Amerikalinjen, Hotel Continental, Sommerro og Clarion Hotel Oslo.

Anonymkode: 93b09...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...