Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er maaange år siden jeg hadde skikkelige hudpleieprodukter til ansiktet. Men nå bestemte jeg meg for at det var på tide å gjøre noe, for etter at jeg byttet p-piller har huden min blitt uren i tillegg til at jeg ikke har tatt vare på den.

Så jeg dro på butikken, og tenkte jeg skulle bruke "noen hundrelapper". Kom hjem med 5 produkter til den nette pris av 1600,-!! :sjokkert:

Jeg har en sensibel hud, og reagerer fort på produkter. Så damen kom med "et fantastisk produkt". Så da ble det cleansing milk, toner, gel-creme, dyprensmaske og micropeeler fra Guerlain. Fikk med en stor prøve av serum også, den har jeg nok en god stund siden den var så stor. For øvrig er det dette produktet de bruker på behandlingene sine på salongen hvor jeg kjøpte de.

Så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for at jeg har brukt så mange penger på bare meg selv, og prøver å trøste meg med at jeg kjøper mascara en gang i året, annen make-up hvert 2.-5. år. Og nå har jeg så mange fine produkter for å ta kontroll på huden min før jeg skal gifte meg. Så slipper jeg å bruke masse penger på behandlinger før den tid.

Så dårlig gjort at det skal være så dyrt :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
du burde ha bestilt på nett.

Men det gjorde jeg ikke. Og begynner jeg å reagere på produktene, så går jeg bare tilbake med dem ;)

Skrevet

Jeg synes selvsagt du gjorde det rette. Jeg sliter også med huden min, og jeg skal si det kan gjøre store utslag på humøret.

Produktene varer i en liten evighet, og det å ta vare på huden er jo en livslang investering.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke det var så ille pris egentlig. Og det er viktig å ta vare på huden, det kan du få mye igjen for senere!

Gjest Gjest
Skrevet

Så bra at du prioriterte deg selv nå før du skal i gang med bryllupsforberedelser!

Blås i hva det kostet så lenge det ikke tar fullstendig knekken på økonomien. Penger er bare penger! :)

Gjest Fruktfat
Skrevet
Men det gjorde jeg ikke. Og begynner jeg å reagere på produktene, så går jeg bare tilbake med dem ;)

akkurat DET er en veldig god grunn til å kjøpe produkter i norske butikker. (og heller handle på nettet når man går tom ;) )

Gjest Gjest
Skrevet

Hva??!Kan man gå tilbake med dem??!

Jeg kjøpte nettopp rens og lotion fra Matis som jeg reagerer på.

Trodde aldri det gikk an å returnere sånt!

Kan man det?

Skrevet

Leste nettopp på en eller annen internettside, tror det var dinside.no (men klarer ikke å finne den igjen) at man kan få vareprøver på dyrere hudpleieprodukter hos "profesjonelle" parfymeri. Det er jo kjempesmart å be om før man kjøper dyre produkter man ikke er vant med...

Gjest Fruktfat
Skrevet

de aller fleste produkter kan man levere tilbake om man reagerer. jeg ville bytte en (ubrukt) mascara en gang, og det første de spurte om var om jeg ikke tålte den.

har også fått prøve på en krem jeg kjøpte (forseglet kremen og fikk med en liten beholder med krem i tillegg, så kunne jeg bytte om jeg ikke tålte den).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...