Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 20:18 #21 Skrevet fredag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sånn kler jeg meg også, "kjærring" på 38 Anonymkode: 299ad...e69 Er yngre enn deg (hvis det er noen trøst 🤭) 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:37 #22 Skrevet fredag kl. 20:37 Kjærring 46 her Adidassko, jeans, god hettegenser. Dersom kaldere - ullgenser over. Ingen spesiell sveis da jeg ikke har klipt meg på 10 mnd. Anonymkode: 61e54...dd7
Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 21:41 #23 Skrevet fredag kl. 21:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blomstrete Floyd-bluse med strikk i halsen og på ermene😂 Anonymkode: 80d84...296 Støtter! Hilsen Kjerring 👵🏻 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:46 #24 Skrevet fredag kl. 21:46 Hést-genser Anonymkode: ff579...d4c 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:49 #25 Skrevet fredag kl. 21:49 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ei kjerring er et hunkjønn over 40, dermed er det mye variasjon. Anonymkode: 0f1c2...112 Min niese på 21 kler seg mye mer kjerring enn meg, hjelper ikke at kroppen og holdningen er hengslete heller. Jeg er 20 år eldre og trekker flere dudes enn henne. Anonymkode: e6cc6...a8b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:52 #26 Skrevet fredag kl. 21:52 Jeg er det som kalles kjerring og passer ganske bra i karakteristikkene, men leopardmønstrede klær får du aldri se meg i ! Anonymkode: f0d65...d89
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:57 #27 Skrevet fredag kl. 21:57 Kjerring-stil endrer seg hele tiden, på lik linje med resten av trendene. Kjerringstil er det som til en hver tid er umoderne, det som ungdommen har kastet fra seg og fordømt som ut. Og gjerne i litt ekstra behagelig utgave siden komfort trumfer trender når man blir godt voksen. Anonymkode: e17d5...299 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:58 #28 Skrevet fredag kl. 21:58 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er det som kalles kjerring og passer ganske bra i karakteristikkene, men leopardmønstrede klær får du aldri se meg i ! Anonymkode: f0d65...d89 Jeg er så trassig at jeg har kjøpt sneakers i leopardmønster! De er komfortable også! Anonymkode: e17d5...299 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:18 #29 Skrevet fredag kl. 22:18 Tights og tunika Leopardmønstrede klær Skinny jeans Lette boblejakker med smale «bobler» Ecco-sko Hoka-sko Hést-genser Barbour oilskinjakke Allværsjakker Blomstere kjoler (jada, vet det har vært i motebildet lenge, men jeg syns det er kjerring selv på unge jenter) Anonymkode: ba963...634 1
Hmmmmmm Skrevet fredag kl. 22:33 #30 Skrevet fredag kl. 22:33 (endret) Jeg skal begynne å kle meg som en mann, for da slipper jeg å høre hva som er kjærringa. For en befrielse det blir. Ingen bryr seg om hva en mann går med. Eneste kravet er å dusje en enkel kort hår stil med samme såpen som resten av kroppen. Endret fredag kl. 22:34 av Hmmmmmm 6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:39 #31 Skrevet lørdag kl. 05:39 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min niese på 21 kler seg mye mer kjerring enn meg, hjelper ikke at kroppen og holdningen er hengslete heller. Jeg er 20 år eldre og trekker flere dudes enn henne. Anonymkode: e6cc6...a8b Innrømmer ikke du her hva kjernen er? At det som ei godt voksen dame handler om å trekke flest dudes? Er det virkelig så viktig å bli lagt merke til? Eller følelsen av å være evig ung? Anonymkode: d0914...419 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:45 #32 Skrevet lørdag kl. 05:45 Kort hår, strikkagenser og palestinaskjerf. Gjerne store danglende øredobber og en sterk parfyme som selv skremmer vekk kattene. Anonymkode: d45de...b60 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 05:48 #33 Skrevet lørdag kl. 05:48 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan du vil beskrive den typisk kjærring-looken ? Er det noen look som passer til 30-åring som er kjærring… Anonymkode: 64b35...685 Kort hår, svarte dressbukser eller denim uten helt fasong. Ingen sminke. Hobby er være hjemme ta seg av barn ( selv om de er tenåringer), strikke,bake, gå tur i fjellheimen. Ingenting feil med det,men det er kjerring. Fra 35 begynner noen... Anonymkode: 242f4...a19
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:08 #34 Skrevet lørdag kl. 08:08 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tights og tunika Leopardmønstrede klær Skinny jeans Lette boblejakker med smale «bobler» Ecco-sko Hoka-sko Hést-genser Barbour oilskinjakke Allværsjakker Blomstere kjoler (jada, vet det har vært i motebildet lenge, men jeg syns det er kjerring selv på unge jenter) Anonymkode: ba963...634 Hehe 😁 Jeg er såkakt kjerring og ELSKER skinny jeans 😄 Det verste/beste er at min datter på 16 synes jeg ser bra ut i skinny jeans pga kroppsfasongen min ❤️ Så jeg sprader rundt i dem med glede! Anonymkode: d88ab...c96
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:00 #35 Skrevet lørdag kl. 09:00 Hmmmmmm skrev (10 timer siden): Jeg skal begynne å kle meg som en mann, for da slipper jeg å høre hva som er kjærringa. For en befrielse det blir. Ingen bryr seg om hva en mann går med. Eneste kravet er å dusje en enkel kort hår stil med samme såpen som resten av kroppen. Noe måtte jo det fortsatt mannsdominerte samfunnet finne på når kvinnene frigjorde seg etter flere tusen års undertrykkelse. Dagens fullstendig uoppnåelige skjønnhetsideal kom som en gave fra høyere makter. Anonymkode: 7b0f9...daa 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:05 #36 Skrevet lørdag kl. 09:05 Tutt i nakken (litt ussete,fargeløst hår), vaggete gange, fyldig kropp, mørkegrønn topp og skjørt/ evnt bukse som slutter rett over knærne, Anonymkode: f4892...a98
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:08 #37 Skrevet lørdag kl. 09:08 Jeg tror jeg er litt kjærring 😅 Enkel, litt kjedelig, sveis, gode sko (nesten type "fotformsko"), olabukse (sånn vi hadde på 80-tallet, bortsett fra at jeg ikke bruker høyvannsbukse) og t-skjorte eller genser. Enkel kåpe eller allværsjakke. Skjerf i halsen når det er kaldt og votter på fingrene. Jeg er så lite spenstig i klesveien Anonymkode: 87542...f1d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:11 #38 Skrevet lørdag kl. 09:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tights og tunika Leopardmønstrede klær Skinny jeans Lette boblejakker med smale «bobler» Ecco-sko Hoka-sko Hést-genser Barbour oilskinjakke Allværsjakker Blomstere kjoler (jada, vet det har vært i motebildet lenge, men jeg syns det er kjerring selv på unge jenter) Anonymkode: ba963...634 Jeg har kjøpt meg en lett dunjakke fra det finske firmaet "jousten", den er enkel i fasongen, mørkeblå, og kostet over 500€, den er på ingen måte kjærring. Ta en en titt på hjemmesiden, mange tidløse plagg, tilpasset nordisk klima. Anonymkode: dfa00...ad8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:13 #39 Skrevet lørdag kl. 09:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe 😁 Jeg er såkakt kjerring og ELSKER skinny jeans 😄 Det verste/beste er at min datter på 16 synes jeg ser bra ut i skinny jeans pga kroppsfasongen min ❤️ Så jeg sprader rundt i dem med glede! Anonymkode: d88ab...c96 Hehe, bra det da Ikke dårlig at 16-åringen godkjenner det 😄 Jeg har kropp til det selv også, er fortsatt slank og har ikke lagt på meg noe, men jeg føler meg bare ukomfortabel og utdatert med det Anonymkode: ba963...634
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:19 #40 Skrevet lørdag kl. 09:19 Jeg er en kjerring på 50+. Handler på Max Mara, Briskeby Gods, Vincci og Den Dama. Har et par Chanel-vesker , Hermes-silkeskjerf, og Céline reiseveske. Loafers og støvletter fra nevnte merker. Mine døtre er ikke særlig interessert i å låne noe av det, så regner med det er "kjerring" 😅 De vil gjerne låne Burberry-frakken, så den er vel in igjen. Anonymkode: ad9f1...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå