Gå til innhold

Hvordan du vil beskrive typisk kjærring-looken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan du vil beskrive den typisk kjærring-looken ?

Er det noen look som passer til 30-åring som er kjærring…

Anonymkode: 64b35...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei kjerring er et hunkjønn over 40, dermed er det mye variasjon. 

Anonymkode: 0f1c2...112

• Nyttig 4
Skrevet

Lange løse skjørt, pyntesjal/skjerf, store øredobber/smykker i fæle farger. Generelt mye som skjer både når det kommer til tekstil, farger og smykker.

Anonymkode: 525f2...b3d

Skrevet

Kort hår, jeans som rekker halveis ned på leggen, topp med leopardmønster. 

Anonymkode: e7ff5...6ae

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er er bare å søke opp 20000000000000 andre tråder om det samme temaet på dette forumet. Du trenger ikke starte enda en jævla tråd om dette. 

Anonymkode: 30305...7c3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan du vil beskrive den typisk kjærring-looken ?

Er det noen look som passer til 30-åring som er kjærring…

Anonymkode: 64b35...685

Kjerring er ikke en look, det er en innstilling. En del av pakken er å være dømmende mot andre, gjerne for ting som ikke er viktige, som påkledning. De er også de første til å påpeke det (og avskrive personen som ikke verdt å omgås) hvis personen sier eller gjør noe litt rart. Svært usjarmerende.

Anonymkode: 3e77b...6b5

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Som en kjerring selv :

Høyhalset genser,

lang cardigan med lommer,

smale jeans,

snusfornuftige joggesko av typen Hooka, eller annet med god demping,

og så en praktisk skinnveske  som kan romme «et helt beredskapslager»

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er er bare å søke opp 20000000000000 andre tråder om det samme temaet på dette forumet. Du trenger ikke starte enda en jævla tråd om dette. 

Dette var et typisk kjerringsvar

Anonymkode: 352c2...8bd

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette var et typisk kjerringsvar

Anonymkode: 352c2...8bd

Nei. 

• Nyttig 3
Skrevet

Flytt denne til Skråblikk og generaliseringer. Så kan vi heller diskutere mote her inne 

• Nyttig 1
Skrevet

Først og fremst er det den sveisen til folka på bildet over. Kommer aldri til å fatte og begripe hva som er appellerende med den. Når det gjelder klær er det vel mest formløse greier i farger som ikke matcher. Om vinteren går det i boblejakker, gjerne type rosa eller lyseblå.

Anonymkode: 911c2...91e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Først og fremst er det den sveisen til folka på bildet over. Kommer aldri til å fatte og begripe hva som er appellerende med den. Når det gjelder klær er det vel mest formløse greier i farger som ikke matcher. Om vinteren går det i boblejakker, gjerne type rosa eller lyseblå.

Har du sett unge og boblejakker? 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern kilde

Perelandra, mod.  

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan du linke til bildet du mener?

For meg er "kjerring" utseendet kortklipt hår og briller, samt leopardmønstrede klær som topper eller tights med det grufulle mønsteret. Og Ecco spasersko (har sett dem med borrelås...forstår at veldig gamle krokete fingre med gikt kan ha problemer med knyting, men likevel..)

Endret av Million
Skrevet

At noe er "kjerring" er noe jeg bare har lest om på KG og er et uttrykk jeg aldri bruker IRL, så typisk "kjærringlook" finnes ikke i min verden.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjerring er ikke en look, det er en innstilling. En del av pakken er å være dømmende mot andre, gjerne for ting som ikke er viktige, som påkledning. De er også de første til å påpeke det (og avskrive personen som ikke verdt å omgås) hvis personen sier eller gjør noe litt rart. Svært usjarmerende.

Anonymkode: 3e77b...6b5

Mhm! Den typen som rir godt på toleransebølgen selv, som regel, siden de selv synes de er ‘totally worth it’. 

Anonymkode: ec5c1...330

Skrevet

Jeans, lett boblejakke, strikkegenser, lang cardigan, Hest genser, store bluser med blomsterprint, fornuftige sko, kort hår. Jeg synes ikke det er negativt å ha "kjerringstil". Er ung selv, men har mye retro klær og elsker mine fornuftige Ecco sko. Hva er det folk vil uansett, at godt voksne damer skal kle seg som tenåringer? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Blomstrete Floyd-bluse med strikk i halsen og på ermene😂

Anonymkode: 80d84...296

• Liker 3
Skrevet

Om man ser et klesplagg og tenker at «den var festlig» så er det mest sannsynlig kjærring 😃😆

• Liker 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (8 timer siden):

Som en kjerring selv :

Høyhalset genser,

lang cardigan med lommer,

smale jeans,

snusfornuftige joggesko av typen Hooka, eller annet med god demping,

og så en praktisk skinnveske  som kan romme «et helt beredskapslager»

Sånn kler jeg meg også, "kjærring" på 38

Anonymkode: 299ad...e69

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...