AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Skrevet 26. september Kvinner foretrekker at en mann er deres sjef på en arbeidsplass? Dette kom frem i en reel da jeg som skrålte i sted. Er dette tilfellet? Anonymkode: b24a0...0e0
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Skrevet 26. september Jeg vil helst ha mann k42 Anonymkode: 8cb67...e30 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Skrevet 26. september Har oppigjennom hatt alt, gode mannlige og kvinnelige ledere og rævva mannlige og kvinnelige ledere. Jeg har ingen kjønnspreferanse når det kommer til ledere Anonymkode: e22e7...59f 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september Jeg bryr meg ikke om kjønn, men om sjefen er smart, kan tenke framover og har oversikt og er omgjengelig. Bla. Kjønn er helt uten betydning. Anonymkode: 96724...133 6 2
Macro Skrevet 26. september #6 Skrevet 26. september Kjønn spiller igrunn ingen rolle, men har best erfaring med "harde" og tydelige kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Skrevet 26. september De verste sjefene jeg har hatt er kvinner, men også de beste. Jevnt over har menn vært best. Men har ikke hatt nok sjefer til å lage forskning av det, akkurat. Hvis jeg måtte velge en sjef i blindtest hadde jeg valgt en mann over en kvinne. Anonymkode: 87359...9c7 2
Ullvott Skrevet 26. september #8 Skrevet 26. september Jeg har hatt gode og dårlige ledere av begge kjønn. Jeg har ingen preferanse når det gjelder leders kjønn, men foretrekker gode ledere. 4
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Skrevet 26. september Det er helt sikkert veldig individuelt! Jeg hadde en skikkelig hestk*k til sjef (mann) og har det mye bedre nå med en kvinnelig sjef. Hun har selv vært alvorlig syk og hun er empatisk. På en annen avdeling her har de nå en ganske ny sjef som er mann. Bare lovord å høre; han er også en som bryr seg om de han har lederansvar for. Type person er mer avgjørende enn kjønn. Anonymkode: 45760...1f4 3 1
Uanonym bruker Skrevet 26. september #10 Skrevet 26. september Jeg er kvinne og har ingen preferanser for sjefens kjønn. Har hatt flinke og mindre flinke sjefer av begge kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Skrevet 26. september Nei, det er ingen preferanse. Anonymkode: d186b...d9e
Evot_i_skogen Skrevet 26. september #12 Skrevet 26. september Vil helst ha en sjef som faktisk er en dyktig sjef. Kjønn spiller ingen rolle for meg. Har hatt endel ledere oppigjennom de siste 20 år og vil si at maks 2 av 10 var gode sjefer (opplevd god kvinnelig sjef og god mannlig sjef). Resten var for det meste malplassert, og enten konfliktsky uten like eller ekstremt kontrollerende. Så jeg stemmer for gode sjefer som er dyktige i jobben sin uavhengig av kjønnsorganet deres. Bare synd det er så få av dem der ute i arbeidslivet 🤣 4
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Skrevet 26. september Min leder med personalansvar er mann, men hans leder er kvinne, og det er hun som leder avdelingen som helhet. Hun er utrolig dyktig i lederfaget. Begge de to er de klart beste lederne jeg har hatt. Anonymkode: 447d2...a53 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #14 Skrevet 26. september Jeg foretrekker kvinnelig leder. Hilsen K22. Anonymkode: 8694c...31d 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #15 Skrevet 26. september Personlighet har mest å si Anonymkode: b8b55...1f5
AnonymBruker Skrevet 26. september #16 Skrevet 26. september Personlighet er viktigere enn kjønn. Jeg får hetta av autoritære, sjefete, uempatiske ledere. Og dem har jeg hatt av begge kjønn. Anonymkode: 12cee...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #17 Skrevet 26. september Nei, tror ikke det er tilfelle. Anonymkode: 0b4a6...dad
AnonymBruker Skrevet 26. september #18 Skrevet 26. september Har best erfaring med mannlige sjefer, de tør å stå mer opp for oss på gulvet ovenfor sine ledere. Jobber i helse. Anonymkode: f6cb7...ec4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #19 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg foretrekker kvinnelig leder. Hilsen K22. Anonymkode: 8694c...31d Hvorfor? Anonymkode: 96724...133
AnonymBruker Skrevet 26. september #20 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Anonymkode: 96724...133 De har som regel mer forståelse for kvinner. En mannlig sjef ser ikke problemet med hvite bukser som del av uniformen. En kvinnelig sjef forstår at hvite bukser i kombinasjon med mensen (som kommer hver måned) er uheldig. Anonymkode: 8694c...31d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå