AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:02 #1 Skrevet fredag kl. 10:02 Jobber du innen fagfeltet du er utdannet som? 🥰 Anonymkode: c1f9c...ad2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:43 #2 Skrevet fredag kl. 11:43 Jeg har to utdanninger. Jobber absolutt innen fagfeltet til den ene, og bittelitt indirekte og delvis når det gjelder den andre. Anonymkode: 207ea...716
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:10 #4 Skrevet fredag kl. 14:10 Nei. Tok et fagbrev innen praktisk yrke, jobber nå i administrasjon. Anonymkode: f34e8...181
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:11 #6 Skrevet fredag kl. 14:11 Samme fagfelt, ja, men ingenting av det jeg gjør i jobben er sånt man lærer under utdanning. Eller sett bortsett fra da man først lærte seg å bruke en pc da, men det var jo ikke på skolen. Anonymkode: fd9d0...010
AnnnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:15 #7 Skrevet fredag kl. 14:15 (endret) Nei. Har ikke noe spesiell utdannelse, hoppet av videregående, men jobber ikke med det jeg begynte på. Fikk meg jobb som sekretær, steg raskt i gradene og fikk erfaring innen ledelse bl.a. Men i dag jobber jeg med helt andre ting: for det meste web. Endret fredag kl. 18:19 av AnnnonymBruker
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:22 #8 Skrevet fredag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jobber du innen fagfeltet du er utdannet som? 🥰 Anonymkode: c1f9c...ad2 Jepp Anonymkode: 10092...1a8
Jajakvinne12 Skrevet fredag kl. 14:25 #9 Skrevet fredag kl. 14:25 Nei. Ikke i nærheten en gang. Mye lavere lønn men mye større trivsel og bedre arbeidstider.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:47 #10 Skrevet fredag kl. 14:47 Nei, ikke i det hele tatt. Men bryr meg ikke, fordi jeg trives, lærer mye, har grei lønn og dyktige/hyggelige kollegaer Anonymkode: fae93...ad7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:59 #12 Skrevet fredag kl. 19:59 Nei. Har to grader, men kunne like så gjerne ha droppa ut av ungdomsskolen og vært bedre stilt i dag. Anonymkode: ed4cf...62f 1
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 20:45 #14 Skrevet fredag kl. 20:45 Ja, ihvertfall innen samme fagfelt.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:57 #18 Skrevet fredag kl. 20:57 Nei. Jeg har en utdannelse som ikke har noe å gjøre med hva jeg jobber med, fagmessig. Jeg har likevel hatt nytte av min utdannelse i min jobb. Anonymkode: b185f...deb
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:05 #19 Skrevet fredag kl. 21:05 Ja. Tok først bachelor i sykepleie, deretter videreutdanning i operasjonssykepleie og videreutdanning i veiledning. Jobber som operasjonssykepleier og når vi har studenter innom er jeg veileder for de. Så vil påstå jeg er ganske innenfor 🙈😂 Anonymkode: c8f7a...b56
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:06 #20 Skrevet fredag kl. 21:06 Nope Har to ulike grader og jobber ikke med noen av dem Men har likevel nytte av i allefall den ene i jobben jeg har nå Anonymkode: f3d90...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå