AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Skrevet 26. september Hadde sex den 13. september med en jeg dater og kondomen skled ned, men ikke av. Har hatt mensenmurringer en uke og jeg har ikke fått mensen på tiden, i tillegg til cravings på ost og bittelitt kvalme. Er sjansen tilstede for at jeg kan ha blitt gravid? Anonymkode: e6b2d...764
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Skrevet 26. september Sjansen er alltid der og enda større når prevensjonen ikke fungerer 100%. Men hv is du ikek vil ha barn og noe slikt skjer skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du ikke garderer deg med en angrepille. Anonymkode: bd845...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Skrevet 26. september Bare en måte å finne ut dette på og det er å ta en graviditetstest. Anonymkode: 63ea2...583 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september Hvis han hadde utløsning,- ventet litt, - og så fortsatte så kan sæd ha blitt presset oppover til kondomringen og lekke ut der. Man skal alltid trekke seg ut etter utløsning. Hvis han gjorde det, så kan det være at kondomet skled litt ned etter han trakk seg ut, og da skulle det ikke være noen fare. Anonymkode: ba8c7...665 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Skrevet 26. september Er da bare en måte å finne ut av det der på da Anonymkode: b04a1...a16
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Skrevet 26. september Sjansen er selvsagt tilstede, men ut i fra hva du sier, svært usannsynlig. Anonymkode: 01ef2...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Skrevet 26. september Du får be han du dater å lære seg riktig kondombruk, eventuelt at han bruker altfor store kondomer! Anonymkode: ba8c7...665
mommyaka Skrevet 26. september #9 Skrevet 26. september Ta en test. Om du har stabil syklus og skulle hat mensen så er jo sjansen der
Bamseklemmer Skrevet 27. september #10 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hadde sex den 13. september med en jeg dater og kondomen skled ned, men ikke av. Har hatt mensenmurringer en uke og jeg har ikke fått mensen på tiden, i tillegg til cravings på ost og bittelitt kvalme. Er sjansen tilstede for at jeg kan ha blitt gravid? Anonymkode: e6b2d...764 Kondomer har den effekten.. at den sklir nedover i fuktig miljø, og med en variabel ereksjon. Den slappe ereksjonen er vel fordi at nytelsen bremses.. Men at kondomen sklir nedover kan fikses med et strikk.. to runder rundt pikken og to runder rundt ballene i 8 tall. Det holder kondomen på plass👏 Durex kunne ha tatt patent på dette.. og satt inn et fast strikk, for da spiller ikke størrelsen så mye.. One Size for alle menn👍 En gravidtest er jo viktig og nødvendig ut i fra det du beskriver.. dette gjelder jo ikke bare deg🫡
blaffen Skrevet 27. september #11 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du får be han du dater å lære seg riktig kondombruk, eventuelt at han bruker altfor store kondomer! Anonymkode: ba8c7...665 Eller for små. Begge deler kan føre til at kondomet sklir av. Standardstørrelsen du finner i butikken passer grovt sett til 50%. For det andre 50% vil standardstørrelsen kunne være ubehaglig trang eller så stor at den kan dette av. Å ha riktig størrelse på kondomet er nesten like viktig som å ha riktig skostørrelse. https://www.rfsu.com/sv/wp-content/uploads/2019/07/rfsu-penismatare.pdf
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Skrevet 27. september De kondomene jeg føler sitter aller best er tørre kondomer uten glidemiddel på. Trenges glidemiddel, kan det påføres etter at kondomet er på (da er den helt tørr innvendig og vil ikke gli) eller påføres vagina. Dama mi er naturlig ganske våt, så glidemiddel er unødvendig. Anonymkode: ba8c7...665
Majer Skrevet 27. september #13 Skrevet 27. september Jeg forstår ikke hvordan dette skjedde jo mindre han kom to ganger?
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Skrevet 27. september Majer skrev (18 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan dette skjedde jo mindre han kom to ganger? Er vel ingen som er så dumme? Har man fått utløsning, må man selvfølgelig bytte kondom om man vil ha en runde to, ellers skjer akkurat dette at den sklir av. Anonymkode: ba8c7...665 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå