Gå til innhold

Han planla faktisk noe for oss, et stykke frem i tid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest så mye her inne, spesielt i de siste par ukene. Husker ting som folk har skrevet som feks. kjærester som ikke liker å planlegge noe sammen (bare alene), menn som ikke gjør noe med eller for damene sine. Er veldig mange triste historier og jeg har opplevd mange av de selv.

Er i et bra men noen ganger krevende forhold. Ikke krevende fordi noen av oss er fæle, men fordi vi begge har historie og sikkert også noen bokstaver/diagnoser.

På tross av hvor klønete og noen ganger helt håpløs typen min er (autist og div. annet) så kommer det noen lysglimt som stopper tiden litt for meg. Som sier "han elsker deg virkelig" mer enn at han sier "jeg elsker deg".

Han fant et arrangement på nett. Han sjekket faktisk kalenderen og så at vi hadde fri (uten å spørre meg, som ellers). Han fikset billetter. Jo, han spurte såklart men ikke nølende eller bare sende meg en link som tidligere. Han fikset alt. Det betyr så mye! Han viste at han ville dit med meg, at han ville bruke tiden med meg, at han tør å tenke at vi fremdeles faktisk er sammen så lenge ut i fremtiden. Det var en kjempestor følelsesmessig boost for meg! 

Tror det er noe i det noen skrev her for litt siden, at jo lenger man er sammen jo tryggere blir man på å planlegge ting sammen. 

Bare mitt lille lysglimt som jeg følte for å dele ❤️ 

Anonymkode: 398ed...58b

• Liker 1
  • Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å lese, slike menn er verd å ta vare på ❤️ 

Håper dere får en kjempefin opplevelse på arrangementet 🥰

Anonymkode: f2257...4f5

• Hjerte 2
Skrevet

Ååå så koselig! 

Kos dere masse 😍😍

Anonymkode: 52a23...a66

• Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk ❤️ Jeg håper også at flere får slike lysglimt i sine gode men krevende forhold mws sine snåle men snille partnere. Dette unner jeg alle.

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan ikke bruke KG som målestokk...... 

De aller fleste av oss er sammen. med mann som bidrar og planlegger like mye. Og har derfor heller ikke behov for å skrive om det her inne. 

Anonymkode: c8dcb...788

Skrevet

Jeg har også en sånn mann som planlegger, organiserer og tar meg med på ting. Er glad for at sånne gode menn finnes!

Vi er heldige, TS! Ta godt vare på mannen din :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du kan ikke bruke KG som målestokk...... 

De aller fleste av oss er sammen. med mann som bidrar og planlegger like mye. Og har derfor heller ikke behov for å skrive om det her inne. 

Jeg har hengt på KG i mange år og lest. Føler det trengs litt positivitet også. Alle blir mer deprimerte av å bare lese negativitet. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har hengt på KG i mange år og lest. Føler det trengs litt positivitet også. Alle blir mer deprimerte av å bare lese negativitet. 

Jeg har vært her i 16 år.

Forstår jo at det som skrives her er et ekstremt skjevt bilde av hvordan det er. 

Om man blir så påvirket så bør man ikke være her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk ❤️ Jeg håper også at flere får slike lysglimt i sine gode men krevende forhold mws sine snåle men snille partnere. Dette unner jeg alle.

nyyyt og husk å gjøre noe for han også så han blir like trygg ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Hyggelig å lese, de fleste skriver bare når de vil klage på partneren, så da får man jo et feil inntrykk av hvordan folk har det rundtomkring heldigvis. Det blir litt som hotellanmeldelser på nett, har bodd på fine hoteller som har vært "avoid like the plague" på tripadvisor. Sånn er det vel med menn også, "anmeldelsene" kan gi feil inntrykk 😅

Anonymkode: 06091...06d

Skrevet

Bare jeg som synes dette var litt trist? 

Sikker på at du har det så bra i forholdet om det at han planlegger en aktivitet er et "lysglimt" og en så big deal at du må dele det med fremmede? Høres ut som lista er ekstremt lav ellers... 

Anonymkode: 61789...69d

Skrevet

Wow. Her var det mange negative tilbakemeldinger på positivitet. Ikke rart verden går under. Gidder ikke forsøke å "forsvare" noe jeg ikke trenger å forsvare, engang. Takk til alle hyggelige folk, og trist å se hvor mørke til sinns alle dere andre er. Jøje meg, som oldemor ville sagt. 

Må være ekstremt slitsomt å se noen opplever noe hyggelig, og klare å vri alt til noe negativt med tusen mulige sure grunner og utfall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare jeg som synes dette var litt trist? 

Sikker på at du har det så bra i forholdet om det at han planlegger en aktivitet er et "lysglimt" og en så big deal at du må dele det med fremmede? Høres ut som lista er ekstremt lav ellers... 

Anonymkode: 61789...69d

Hvis le-emoji var mulig her hadde du fått det av meg. Unnskyld meg, men erre mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...