AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:56 #1 Skrevet fredag kl. 07:56 Har du vært i et forhold der du avslutter forholdet x antall ganger, fordi forholdet er ikke bra for deg og han bryr seg ikke. Men Samme hvor mange ganger du sier du ikke kan fortsette så slutter ikke han å ta kontakt fordi forholdet gir ham mange fordeler han eller er uten, og på et vis liker du han men prøver å avslutte? Jeg er i en sånn situasjon og prøver å blokkere vedkommende. Men jeg vet når jeg blokker ham, så sier han til alle at jeg er barnslig og tenker jeg gjør det ut av sinne, når jeg egentlig gjør det for å skjerme meg selv, så jeg ikke blir fristet til å kommunisere, og faller for hans mas.. Selv om jeg har blokket ham så hjelper det ikke, da kommer han og banker på døren. Eller finner en vei inn.Enten er det noe jeg har glemt hos han, eller han trenger min hjelp til noe.. Men han er ikke snill med meg, og totalt uvillig til å diskutere hvorfor det ikke funker ( og det betyr totalt sett at han ikke bryr seg om hvordan jeg har det).. Jeg føler meg bedre når han ikke er i mitt liv, fordi han gjør meg på et vis dummere. Vil ha konstante tjenester, har omtrent null sex og han får meg til å føle meg mindre verd, så jeg. Et jeg må 100% ut og vil 100% ut.. Det eneste jeg får ut av dette som har noe verdi for meg er klemmer og kroppskontakt. Pluss selskap som av og til kan være godt fordi jeg er ensom.. Er det nien som har vært i slik sirkel og klart å slite den andre nok ut til at de ikke tar kontakt noe mer? Hvor mange ganger måtte dere blokkere vedkommende? Anonymkode: 89090...6ca
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:01 #2 Skrevet fredag kl. 08:01 Selvfølgelig slutter han aldri, han vet jo at du til slutt svarer. Drit i rykter, drit i å åpne døren, drit i alle forsøk på kontakt. Møter du han på butikken så bare få forbi. Det er eneste løsningen. Anonymkode: d1c4a...53b 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:01 #3 Skrevet fredag kl. 08:01 Blokker og begynn med terapi i form av youtube og litteratur for å finne ut hvorfor du tiltrekkes sånt, hvorfor det er nok for deg. Anonymkode: 66288...1a6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:08 #4 Skrevet fredag kl. 08:08 Av og på blir for mye styr for meg. Jeg er enten eller. Anonymkode: 506cf...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå