Gå til innhold

Nå ligger talen min i dagboka mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få gjerne innspill, evt. tips om hvordan å korte ned :) Denne tar jeg bort ikveld, for jeg vil ikke la den ligge ute :) Men er så usikker på om den er bra nok....

Veslo: Du inspirerte meg masse. uten deg hadde jeg nok ikke husket på å takke så mange..hehe, og jeg har muligens lånt noen "setninger" og omformulert litt! Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjææælp,har du fjerna talen?skulle så gjerne lest den,er fortsatt usikker på om jeg skal ha tale til min kjære,men jeg får se,har du fjerna den? :)

Skrevet

gud nå virka jeg desperat,,skal ikke bli helt stressa om den er borte.....

Skrevet
gud nå virka jeg desperat,,skal ikke bli helt stressa om den er borte.....

Sendte deg den på pm ;) Tok den ned så ikke sambo skulle snoke den opp her inne

Skrevet

Kan jeg også få PM kitekatt?

Tenkte snart å starte litt på min jeg også..

:klem:

Skrevet

Jeg vil gjerne også ta en titt for å få litt inspirasjon :)

Skrevet
Kan jeg også få PM kitekatt?

Tenkte snart å starte litt på min jeg også..

oi...legger den ut i dagboka igjen jeg da ;) På dagtid er ikke mannen farlig..hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen tusen takk for at du delte talen med oss. Jeg hadde egntlig bestemt meg for å ikke tale men så ga talen din masse inspirasjon til meg:)

Skrevet
Tusen tusen takk for at du delte talen med oss. Jeg hadde egntlig bestemt meg for å ikke tale men så ga talen din masse inspirasjon til meg:)

Ja, samme her.. Så jeg får hvertfall prøve.

et var en super tale :grine:

Skrevet

Det er så kult!!! Jeg haaaater å holde tale selv og var så usikker, derfor trengte jeg innspill herfra. Nå føler jeg meg mye tryggere etter så mange fine tilbakemeldinger og det er også sinnsykt kult hvis det kan inspirere andre med samme skrekken som meg selv! Åh, jeg elsker å kunne hjelpe, og nå var det jo jeg som trengte hjelp, og allikevel kunne jeg hjelpe andre! :icon_razz:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...