BAMBI<3 Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Hvor lang tid tar det før kattungene kommer når de har begynt å sparke?
sanasol Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Vet ikke hvor lang tid det tar fra de begynner å sparke til de kommer, men et "katte-svangerskap" er på ca 64 dager hvis det hjelper deg noe
BAMBI<3 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2006 takk for svar. jeg gleder meg til kattungene kommer. håper det ikke er lenge til. fant ut at hun var gravid for 5 uker siden så de er nok rett rundt hjørnet
Freyja Skrevet 29. mars 2006 #4 Skrevet 29. mars 2006 Det er de da! Heldige deg. Min katt har nettopp hatt løpetid. Men jeg har ikke mulighet til å ta vare på noen kattunger rett og slett pga boforholdene. Så jeg skal til veterinæren med henne nå. Er skikkelig lei meg for det...
Gjest Varg-Menja Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Et kattesvangerskap vare i ca 8 uker, og den gangen min katt var gravid kjente jeg ikke fosterbevegelser før rundt uke 6, så da er de nok rett rundt hjørnet.
lillesky Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 Tråden er delt. Resten om sterilisering/kastering av katter finner du her. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå