AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:44 #1 Skrevet torsdag kl. 21:44 Bader du hele året i sjøen? Jeg begynte med det for noen år siden, og synes det er en frisk og god aktivitet! Det er frisk luft og sosialt. Anonymkode: 3e2a4...54f
Laraa Skrevet fredag kl. 13:31 #2 Skrevet fredag kl. 13:31 Jeg gjør det. Ren terapi, men må innrømme at det er en før og etter verden da jeg begynte med neoprenhansker og sko. 5mm. Om du ikke bruker neopren allerde, anbefales det varmeste ( pun intended)
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:11 #4 Skrevet lørdag kl. 08:11 Ja, elsker isbad. Men bor dessverre ikke nær vann. Anonymkode: 7b0d2...864
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:20 #5 Skrevet lørdag kl. 08:20 Nesten alle damer på 50+ elsker det har jeg inntrykk av 😄 Anonymkode: b52ad...e44 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:33 #6 Skrevet lørdag kl. 08:33 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nesten alle damer på 50+ elsker det har jeg inntrykk av 😄 Anonymkode: b52ad...e44 Jeg er "bare" 40. Men har likt det i en årrekke. Nå er det jo stort sett yngre som er overrepresentert her. Det har jo vært en skikkelig trend de siste årene. Anonymkode: 7b0d2...864
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:44 #7 Skrevet lørdag kl. 08:44 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er "bare" 40. Men har likt det i en årrekke. Nå er det jo stort sett yngre som er overrepresentert her. Det har jo vært en skikkelig trend de siste årene. Anonymkode: 7b0d2...864 Ok ja mulig jeg har feil inntrykk da. Synes bare det virker utrolig populært blant godt voksne damer Anonymkode: b52ad...e44
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:51 #8 Skrevet lørdag kl. 08:51 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok ja mulig jeg har feil inntrykk da. Synes bare det virker utrolig populært blant godt voksne damer Anonymkode: b52ad...e44 Nope. Det har vært en mega-trend siste tiden. Til irritasjon for oss som tidligere har hatt badstuer ved sjøen, sjøbad og slikt i fred. Anonymkode: 7b0d2...864
Sinsiew Skrevet lørdag kl. 08:57 #9 Skrevet lørdag kl. 08:57 Nope. Jeg sliter så innmari med åfå varmen i meg igjen etter bading i kaldt vann. Men med tanke på helsefordelene kunne jeg ønske jeg likte det.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 10.51): Nope. Det har vært en mega-trend siste tiden. Til irritasjon for oss som tidligere har hatt badstuer ved sjøen, sjøbad og slikt i fred. Anonymkode: 7b0d2...864 Bra flere finner det ut. Anonymkode: b3ea3...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå