AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:14 #1 Skrevet torsdag kl. 21:14 Det har begynt en flott dame på jobben som overskriften sier. Hun er elegant, høy,vakker, og spennende. Hun er som tatt ut fra en film. Kjenner det kribler litt ekstra når jeg er sammen med hun. Hun virker veldig interessert i å bli kjent med meg også. Snakker mest med meg på jobb av kollegaene, og liker å slå følge når jeg er på farten. Problemet er at jeg har kjæreste, og jeg vet at hun også har en kjæreste i et langdistanse forhold. Det kan jo være hun er interessert i å bli kjent med meg som en venn, men det er liksom noe som tiltrekker meg med henne. Jeg har jo ikke lyst til å ødelegge forholdet mitt, men det er vanskelig å holde avstand også. Hvordan skal jeg navigere dette? Anonymkode: 2f559...9ca
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:26 #2 Skrevet torsdag kl. 21:26 Du dumper dama di eller trekker deg unna damen på jobb. Anonymkode: a3611...48d 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:29 #3 Skrevet torsdag kl. 21:29 Det virker som om du leser for mye i oppførselen hennes. Selv om hun prater med deg, betyr det ikke at hun er interessert i deg ut over jobb. Du er bare en av de som gir henne oppmerksomhet og prater med henne, og det er sikkert fint, siden hun er ny. Du må bare være profesjonell, og fokusere på samboeren din, og drømme litt mindre om en jobbflørt. Anonymkode: f1bdd...3bc 2 1 1
Eric_B Skrevet torsdag kl. 21:39 #4 Skrevet torsdag kl. 21:39 Hun er ny. Selvsagt blir hun med den som snakker mest med henne. Sånn de fleste fungerer. Du skal se det går over når hun får større nettverk hos dere, spesielt om du agerer på det du tror. 2 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:50 #5 Skrevet torsdag kl. 21:50 Alltid gøy når den som lærer deg opp blir forelska, og begynner å styre. Anonymkode: f7b05...bbe 2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:58 #6 Skrevet torsdag kl. 21:58 Hun ser sikkert at du sikler på henne og synes kanskje det er hyggelig. Kanskje hun kan utnytte det litt også. Helt greit at du synes hun er flott og sånn, så lenge du ikke agerer på det. Hvis du vil agere, så dump dama di først. Og hvis kollegaen din blir med på leiken, sier det litt om henne også, siden hun er i et forhold selv. Så tenk deg om. Anonymkode: 3e675...377 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:24 #7 Skrevet torsdag kl. 22:24 Alle hun møter har samme reaksjon på henne som deg, og hun har skjønnhetsprivilegium og aner ikke at du sikler. For henne er det en naturtilstand at alle elsker henne skyhøyt uansett kontekst. Det er samboeren din som er i din liga og som du har sjanse på Anonymkode: 279fb...8cf 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:27 #8 Skrevet torsdag kl. 22:27 Pluss, som pen ung kvinne valgte jeg alltid gift tusseladdmann som work buddy. Da fikk jeg gå i fred og samtidig hyggelig selskap. Innlot meg aldri med ham Anonymkode: 279fb...8cf 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:29 #9 Skrevet torsdag kl. 22:29 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle hun møter har samme reaksjon på henne som deg, og hun har skjønnhetsprivilegium og aner ikke at du sikler. For henne er det en naturtilstand at alle elsker henne skyhøyt uansett kontekst. Det er samboeren din som er i din liga og som du har sjanse på Anonymkode: 279fb...8cf Dette. Jobba et sted med ei superpen dame og alle så at hun ble behandlet ganske annet av flere mannlige kolleger. Det komiske var de som trodde de hadde sjanse på henne bare fordi hun snakket med de som en normal kollega. Huff. Synes litt synd på folk som har smashing utseende. Ille å aldri vite om folk er genuint hyggelige eller om de flørter. Anonymkode: bd9cd...ef2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå