Gå til innhold

Psykisk vold eller bare ufiltrert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min, gjennom snart syv år, eksploderer tidvis. I etterkant unnskylder han seg, såvidt. I starten skylte han på at han var skadet av sin eks som behandlet han sånn. Jeg ga han ny sjangse flere ganger. 

Det har blitt mindre, men skjer fortsatt. Det er utsagn som: du er jævlig stygg, den styggeste jeg har møtt, feit, det stygge trynet ditt, du er ubrukelig, ingen liker deg. Samme sier han om barna mine. 

I starten ble jeg kjempelei meg. Nå tar jeg igjen. 

I det neste øyeblikk er det motsatt: da er jeg hans store kjærlighet, den fineste han har møtt osv.

Hva tenker dere om denne personligheten? Skjer kun når han er beruset nå. Før var det når han var edru også.

Kan legge til at han selv oppsøkte lege, og ble medisisnert for depresjon.

Anonymkode: 2c8dd...8c9

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avskum. 

Anonymkode: 74273...ddc

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jøss, for et sjarmtroll! Jeg tenker du har gjort et skup her, en ekte mann som tar vare på sin kjæreste og ønsker henne vel. 

Han her kan du stole på at beskytter deg, tar avgjørelser sammen med deg og er en god far til eventuelle barn.

Nei, ingen grunn til å lete etter en annen mann her. Bare grønne flagg over hele linja! Jeg misunner deg dette forholdet, og skulle ønske min beste venninne hadde det så trygt og omsorgsfullt som deg! 

:ironi: 

Anonymkode: 950bf...d60

Skrevet

Psykisk vold. Han kommer til å ødelegge deg, sakte men sikkert 💔

Anonymkode: 5e2b7...42c

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det så viktig om det er psykisk vold eller om han bare er en skikkelig drittsekk. Han sier stygge ting om dine barn??

Nå må du beskytte barna dine. Og deg selv 

Anonymkode: 8411e...1fb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor velger du ham hver dag som kjæreste? 

Ditt valg. Du kan gå hvis du vil.

Anonymkode: f7231...d9c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Psykisk vold ja, hvorfor er du sammen med en fyr som snakker sånn om deg og barna dine? Noen folk er så desperate etter å bli elsket at de godtar hva som helst. Og så søtt at du tror du har æren i behold av å «ta igjen». Eneste du kan gjøre med hevet hode i denne situasjonen er å gå. Det er som den over her sier, dette er det livet du velger å leve og den standarden du setter for deg selv hver dag. Du er like mye et offer for deg selv som du er for han.

Anonymkode: 5a6cf...532

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke sunt for barn å omgås et slikt menneske. Ikke for deg heller. 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg pakka sakene mine og kommet meg bort så fort som mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva gjør du forresten den dagen han snakker sånn til barna dine? Eller at de hører at han snakker så stygt om de? Det er et type sår som kan sitte dypt for barna og som er ditt ansvar som mor å beskytte de for. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Kjæresten min, gjennom snart syv år, eksploderer tidvis. I etterkant unnskylder han seg, såvidt. I starten skylte han på at han var skadet av sin eks som behandlet han sånn. Jeg ga han ny sjangse flere ganger. 

Det har blitt mindre, men skjer fortsatt. Det er utsagn som: du er jævlig stygg, den styggeste jeg har møtt, feit, det stygge trynet ditt, du er ubrukelig, ingen liker deg. Samme sier han om barna mine. 

I det neste øyeblikk er det motsatt: da er jeg hans store kjærlighet, den fineste han har møtt osv.

Hva tenker dere om denne personligheten? Skjer kun når han er beruset nå. Før var det når han var edru også.

Hadde noen behandlet meg eller snakket sånn til barna hadde de vært X..

Anonymkode: a38e9...27d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Gå. I dag.

Jeg har vært sammen med mannen min i 16 år, og vi har vært igjennom alt fra å miste foreldre, alvorlig sykdom, barn med diagnoser og alt mulig annet. Ikke én eneste gang har han kalt meg noe stygt, eller jeg ham. Heller ikke barna våre har noen gang blitt kalt noe stygt, av noen av oss. Det er slik det skal være. 

En som har holdt på å si stygge ting til deg og om barna dine i 7 år (!!) kommer aldri til å slutte. Kom deg bort. Finn deg en god mann. 

Anonymkode: 7e2a0...eb1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du forresten den dagen han snakker sånn til barna dine? Eller at de hører at han snakker så stygt om de? Det er et type sår som kan sitte dypt for barna og som er ditt ansvar som mor å beskytte de for. 

Den dagen? Det skjer jo allerede. Hiv ham på dør, TS, han er ikke verdt å bruke tid på

Anonymkode: 51777...2bc

• Liker 1
Skrevet

hvorfor lat du han behandle deg og ikke minst barna slik ? du må gå NÅ, du må sette barna foran en evneveik mann...

Skrevet

Ts, jeg må spørre - HVORFOR har du latt denne mannen utøve psykisk vold mot dine barn, i syv år!?!?

Det hjelper virkelig ikke at det nå "bare" skjer når han er beruset. Det burde ikke ha skjedd overhodet!

Hverken du eller barna fortjener å leve med vold!

Hans eventuelle (p)sykdom kan aldri være en unnskyldning for å være voldelig! 

Er man voldelig har man ingenting i et forhold å gjøre.

DITT ansvar er å beskytte dine barn, og få denne voldelige mannen ut av ditt og barnas liv! NÅ!!!

Anonymkode: ede1f...7fc

• Liker 1
Skrevet

Grunnleggende mangel på respekt er det det er om ikke verre.

Skrevet

Kom deg ut og bort før det blir enda vanskeligere. Ta vare på ungene og deg selv. Hilsen en med erfaring. 

Anonymkode: 53203...581

Skrevet

Det er ikke hans intensjon som bestemmer om det er vold.... 

Anonymkode: dee79...3e1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...