Gå til innhold

Suge mannen etter han har kommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er klar etter 1 minutt etter orgasme og da er det bare å suge på og orgasme nr 2 kommer raskt og intenst etter noen minutters suging, hele meg skjelver. Har klart 6 orgasmer på denne måten.

Anonymkode: 33dd7...81b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 20.50):

Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning?

Anonymkode: 5f126...05f

Avhenger ... noen ganger er man fornøyd etter et godt knull. Noen ganger er det stas å fortsette. 

Selv ville jeg nok foretrukket en liten pause. Det er jo ikke noe stress. Det er også digg å småpule på etterdønningene før man trekker seg ut. Man er jo ofte litt varm og svett ... greit å få igjen pusten. Det blir kanskje mer runde to framfor spørsmålet i denne tråden.

Skal jeg svare direkte: ja, det er som regel digg, men for min del fortrekker jeg kanskje suging til jeg blir hard igjen framfor helt til ny utløsning. En varm kåt munn er godt det ... en varm kåt fitte er som regel enda bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er digg. Men du må begynne veldig forsiktig da den er veldig følsom etter orgasme. Veldig myk og saaaaakte suging er helt himmelsk da. 

Anonymkode: 54605...3d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 14.50):

Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning?

Nope. 
Svarer selvfølgelig kun for meg selv. Men nå er ikke det å bli sugd noe jeg liker noe særlig uansett. Umulig for meg å få orgasme av å bli sugd. Samme når det måtte være🤷🏼‍♂️

Anonymkode: a4836...bd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 22.31):

Ja, elsker å bli sugd til både orgasme nr. 3 og 4. Det går hardere for hver orgasme. Har klart 5 orgasmer. Men da er det så sensitivt at det er både ømt, superintenst og på en måte smertefullt når siste orgasmen kommer.

Bare tull. Ingen menn klarer det. Vi menn har prøvd det meste og vet hva som fungerer.

Suging rett etter en orgasme gir ingen nytte men etter litt samtale og pause, ja

• Hjerte 1
Skrevet
mannsen skrev (13 timer siden):

Bare tull. Ingen menn klarer det. Vi menn har prøvd det meste og vet hva som fungerer.

Suging rett etter en orgasme gir ingen nytte men etter litt samtale og pause, ja

Generalisering er generelt en dårlig ide 😉

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (4 timer siden):

Generalisering er generelt en dårlig ide 😉

Likevel er det sant.

Anonymkode: 18336...5b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Likevel er det sant.

Anonymkode: 18336...5b6

Nei.

At du ikke klarer det, er ikke bevis for at andre ikke klarer det. Folk klarer det utroligste. Noen klarer å ha orgasme uten utløsning, noen klarer å nærnest tenkte seg til orgasme (tantrisk sex), andre klarer å holde igjen orgasmen nærmest uendelig. Noen klarer å få orgasme av anal stimulering, mens andre kan komme nesten uten berøring. Mener å ha lest om en fyr som hadde ereksjon i flere år.

Så nei, at du ikke får det til er ikke bevis for at andre ikke klarer noe.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

elsker å bli sugd helt tom etter utløsning. men ikke til jeg kommer igjen. det hadde tatt ALT for lang tid. 

Anonymkode: cf207...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere jenter å suge en kuk som er full av deres egen fittesaft og "krem"?

Anonymkode: 2bab0...40a

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker dere jenter å suge en kuk som er full av deres egen fittesaft og "krem"?

Anonymkode: 2bab0...40a

Ja, typen får mange orgasmer og ikke problem hverken med hans eller mine safter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil! Pikken kan godt bli værende i munnen etter spruten, så lenge det bare blir litt småsutting i starten.

Anonymkode: 8e042...b2e

Skrevet

Nei takk fra min side. Det måtte i så fall være etter en stund. Er overfølsom rett etter orgasme. 

Skrevet

Gjerne

Skrevet

At kvinner suger mannen etter sex kan være grunnleggende naturlig.

Det å fjerne lukter/årsak til lukt, kan gjøre at andre kvinner ikke ubevisst kjenner lukten av mannens fertilitet. Dette kan bidra å sikre at mannen ikke får uønsket seksuell oppmerksomhet, noe som sikrer kvinnen og eventuelt avkom.

Så menn, er du en kvinner setter ekstra pris på, ja det vil gjerne komme til uttrykk gjennom at hun suger deg etter sex. Er det er tegn på behovet å være eksklussive?

Kanskje.

.

Anonymkode: d62bc...e38

Skrevet

Jeg synes det er veldig sensitivt like etter orgasme, og en del minutter etterpå. 15 min post-utløsning kan jeg like å bli sugd til ny orgasme, om dette er noe hun vil gjøre....

Anonymkode: cb5d9...368

Skrevet

Særdeles følsomt rett etter spruting. 
Jeg foretrekker rolig jelqing in minst ti minutter før vi fortsetter.

Anonymkode: 3b2bf...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er veldig sensitivt like etter orgasme, og en del minutter etterpå. 15 min post-utløsning kan jeg like å bli sugd til ny orgasme, om dette er noe hun vil gjøre....

Anonymkode: cb5d9...368

Kommer du hardere og sterkere i orgasme nr 2? Kjæresten får mye sterkere orgasme nr 2 og spesielt nr 3 og 4☺️

Skrevet
mannsen skrev (På 27.9.2025 den 7.34):

Snakk for deg selv. Jeg kan komme om igjen og om igjen. Mister ikke ereksjonen av å få orgasme.

Men jeg blir veldig følsom når jeg kommer da. Liter at man venter 20-30 sekunder før vi setter i gang på nytt.

Anonymkode: ba6a5...bc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fantastisk deilig å få slikket penis ren, etter utløsning. Og om den som suger nyter å suge er det fantastisk deilig å komme to, eller tre ganger etterhverandre. 

Anonymkode: 30907...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...