AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning? Anonymkode: 5f126...05f
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning? Anonymkode: 5f126...05f Ja takk 👍 Anonymkode: b4e18...f54 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Skrevet 25. september Æsj. Det er grisete i mine øyne, men så liker jeg heller ikke smaken av sæd. Anonymkode: 16899...592 2
blaffen Skrevet 25. september #4 Skrevet 25. september Spørs på humør og tennningsnivå..men det er bare å spørre*. Er jeg i rett humør vil jeg sette STOOR pris på det. 😛 *noen andre enn meg, jeg har dame..
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Skrevet 25. september Kvinne her Ja Veldig gøy! Blir som regel tryglet om å slutte fordi 🍆blir for overfølsom Da går det visstnok over til å nesten bli vondt, fordi den er for sensitiv Noen menn trenger også litt ekstra tid for en runde nummer to, og blir brydd hvis de ikke klarer å få reisning igjen etter kort tid Anonymkode: 581ea...5bc 2
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Skrevet 25. september Å nei. Det blir tortur. Anonymkode: 9d129...4ac
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Skrevet 25. september Beste som finnes, men må vente ~10 sek etter orgasme ellers er det alt for sensitivt. Anonymkode: a100c...a53 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Skrevet 25. september tja, om et går litt tid og dama ikke orker et knull nr. 2 er det hyggelig om suger meg til en ny orgasme, men ikke noe must. Anonymkode: f4d70...e17
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Skrevet 25. september Når menn er ferdig er de ofte nettopp det -Ferdige. De fleste behøver litt tid før de orker en ny runde, og det kan rett og slett være smertefullt dersom du setter i gang rett etterpå. Anonymkode: 790bf...38a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning? Anonymkode: 5f126...05f Gjør han det med deg da, lar deg komme to ganger? Tenker man gjør dette om typen din gjør det på deg, så hadde jeg og gjort det. Om du får komme flere ganger er det jo greit han og gjør. Anonymkode: bd25a...c18
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Skrevet 25. september Nei, nei, bare nei. Anonymkode: f8c3e...6ad
AnonymBruker Skrevet 25. september #12 Skrevet 25. september Ja, elsker å bli sugd til både orgasme nr. 3 og 4. Det går hardere for hver orgasme. Har klart 5 orgasmer. Men da er det så sensitivt at det er både ømt, superintenst og på en måte smertefullt når siste orgasmen kommer. Anonymkode: 33dd7...81b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #13 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning? Anonymkode: 5f126...05f Min vil ikke det. Han blir så sensitiv at jeg knapt får ha den i munnen uten bevegelser etter orgasme. Anonymkode: 49d1e...bc0
AnonymBruker Skrevet 25. september #14 Skrevet 25. september Jeg gjør det hele tiden. Elsker når han kommer flere ganger Anonymkode: a0cdf...10d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Skrevet 25. september Lykke til hvis målet er å få meg til å komme en gang til. Da kommer du til å få store nakkeproblemer. Anonymkode: b8136...04d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Skrevet 25. september Nei, på ingen måte. Så fort jeg kommer så vil jeg ikke at du engang tar på penisen min. Den er for sensitiv. Anonymkode: ba6a5...bc4 1
Bamseklemmer Skrevet 26. september #17 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning? Anonymkode: 5f126...05f Jeg er litt forsiktig med ønsker som kan føles som tvang.. Men dette skjer jo automatisk, med kvinner som elsker å gjøre det. Da blir det mere som en hærlig overraskelse.. og da blir det enkelt å høre at jeg selv elsker det også. Når hun suger meg.. vil jeg helst ha henne i ei stilling, der jeg kan fingre henne samtidig🫠
AnonymBruker Skrevet 26. september #18 Skrevet 26. september Vent ti minutter etter første orgasmen, så er jeg klar. For følsomt rett etterpå. Anonymkode: 435a7...bdf
AnonymBruker Skrevet 26. september #19 Skrevet 26. september Ja. Men etter man har kommet, er man overfølsom og stimuleres man da, kan man begynne å squirte skikkelig. Da er det urin som kommer. Det må man være forberedt på. Anonymkode: 5e367...ab1
AnonymBruker Skrevet 26. september #20 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Men etter man har kommet, er man overfølsom og stimuleres man da, kan man begynne å squirte skikkelig. Da er det urin som kommer. Det må man være forberedt på. Anonymkode: 5e367...ab1 Tror det er snakk om CIS menn i denne tråden eller? Anonymkode: b4e18...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå