Gå til innhold

Suge mannen etter han har kommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning?

Anonymkode: 5f126...05f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dette noe dere menn vil vi kvinner skal gjøre? Suge helt til dere får enda en utløsning?

Ja takk 👍

Anonymkode: b4e18...f54

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Det er grisete i mine øyne, men så liker jeg heller ikke smaken av sæd.

Anonymkode: 16899...592

• Liker 2
Skrevet

Spørs på humør og tennningsnivå..men det er bare å spørre*. Er jeg i rett humør vil jeg sette STOOR pris på det. 😛 

*noen andre enn meg, jeg har dame.. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her

Ja

Veldig gøy! 

Blir som regel tryglet om å slutte fordi  🍆blir for overfølsom

Da går det visstnok over til å nesten bli vondt, fordi den er for sensitiv

Noen menn trenger også litt ekstra tid for en runde nummer to, og blir brydd hvis de ikke klarer å få reisning igjen etter kort tid

Anonymkode: 581ea...5bc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å nei. Det blir tortur.

Anonymkode: 9d129...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Beste som finnes, men må vente ~10 sek etter orgasme ellers er det alt for sensitivt.

Anonymkode: a100c...a53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tja, om et går litt tid og dama ikke orker et knull nr. 2 er det hyggelig om suger meg til en ny orgasme, men ikke noe must.

Anonymkode: f4d70...e17

AnonymBruker
Skrevet

Når menn er ferdig er de ofte nettopp det -Ferdige. De fleste behøver litt tid før de orker en ny runde, og det kan rett og slett være smertefullt dersom du setter i gang rett etterpå. 

Anonymkode: 790bf...38a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør han det med deg da, lar deg komme to ganger? Tenker man gjør dette om typen din gjør det på deg, så hadde jeg og gjort det. Om du får komme flere ganger er det jo greit han og gjør. 

Anonymkode: bd25a...c18

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, bare nei. 

Anonymkode: f8c3e...6ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja, elsker å bli sugd til både orgasme nr. 3 og 4. Det går hardere for hver orgasme. Har klart 5 orgasmer. Men da er det så sensitivt at det er både ømt, superintenst og på en måte smertefullt når siste orgasmen kommer.

Anonymkode: 33dd7...81b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min vil ikke det. Han blir så sensitiv at jeg knapt får ha den i munnen uten bevegelser etter orgasme. 

Anonymkode: 49d1e...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det hele tiden. Elsker når han kommer flere ganger

Anonymkode: a0cdf...10d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til hvis målet er å få meg til å komme en gang til. Da kommer du til å få store nakkeproblemer.

Anonymkode: b8136...04d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, på ingen måte. Så fort jeg kommer så vil jeg ikke at du engang tar på penisen min. Den er for sensitiv.

Anonymkode: ba6a5...bc4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er litt forsiktig med ønsker som kan føles som tvang.. Men dette skjer jo automatisk, med kvinner som elsker å gjøre det. Da blir det mere som en hærlig overraskelse.. og da blir det enkelt å høre at jeg selv elsker det også.
Når hun suger meg.. vil jeg helst ha henne i ei stilling, der jeg kan fingre henne samtidig🫠

AnonymBruker
Skrevet

Vent ti minutter etter første orgasmen, så er jeg klar. For følsomt rett etterpå.

Anonymkode: 435a7...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men etter man har kommet, er man overfølsom og stimuleres man da, kan man begynne å squirte skikkelig. Da er det urin som kommer. Det må man være forberedt på.

Anonymkode: 5e367...ab1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Men etter man har kommet, er man overfølsom og stimuleres man da, kan man begynne å squirte skikkelig. Da er det urin som kommer. Det må man være forberedt på.

Anonymkode: 5e367...ab1

Tror det er snakk om CIS menn i denne tråden eller?

Anonymkode: b4e18...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...