AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:42 #1 Skrevet torsdag kl. 18:42 Liker du å bli kalt søt? Pen?smart? Deilig? Anonymkode: ba8cb...29d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:47 #2 Skrevet torsdag kl. 18:47 Det som er sant og gir mening. Anonymkode: 83ef1...c66
SPOCA Skrevet torsdag kl. 18:55 #3 Skrevet torsdag kl. 18:55 Ja, jeg liker veldig godt å når han gir slike komplimenter. Først og fremst fordi han faktisk mener det. Det finnes ingenting finere enn når han stryker over meg og kaller meg deilig og vakker. Det er godt for både selvtillit og lyst. Men, noe av det fineste han har sagt til meg, var i bryllupet vårt, når han sa at jeg er den eneste som virkelig forstår han, den eneste som skjønner hvordan han tenker, og hvorfor han gjør som han gjør. Det var veldig fine komplimenter. Han er generelt god på komplimenter, skal sies. 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:19 #4 Skrevet torsdag kl. 19:19 For et par uker siden kom mannen min hjem fra jobb, helt ut av det blå, og sa: «Jeg er så heldig som har deg.» Først skjønte jeg ikke hvor det kom fra, men så fortalte han at han hadde sett så mange par der damene virket sure og lite fornøyde, og at han følte seg ekstra takknemlig for å ha en dame som er humoristisk og søt. Det traff meg faktisk mye hardere enn komplimenter om at jeg er pen eller digg (som han også sier). For meg betydde det så mye mer, fordi det kom fra hjertet og handlet om hvem jeg er som person🥰 Anonymkode: d6012...014 4
Trolltunge Skrevet torsdag kl. 19:22 #5 Skrevet torsdag kl. 19:22 (endret) Søt liker jeg ikke, men ja takk til det andre. Liker best komplimenter på at jeg er smart, dyktig, flink, god mamma, god partner, god venn, godt menneske og en kone/partner å være stolt av. Og til å stole på. Det er vesentlig. Endret torsdag kl. 19:23 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:27 #6 Skrevet torsdag kl. 19:27 Jeg vet ikke helt om han gir noen? Hm. Når han sier at middagen var god kanskje. Anonymkode: d77ff...d9a 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:37 #7 Skrevet torsdag kl. 19:37 Min samboer er veldig god på komplimenter. Jeg blir glad når han sier jeg er fin eller sexy, men det jeg blir mest glad for er når han sier hvor takknemlig han er for å ha meg, hvor flink jeg er i jobben min og hvor snill jeg er. Her en dag sa han at jeg er veldig blid. Jeg ble kjempeglad! Det å se hverandre og anerkjenne positive sider med hverandre, synes jeg er utrolig viktig i et forhold. Ikke ta hverandre for gitt. Sette pris på hverandre og si det. Vi sier "glad i deg" hver morgen og kveld. Kysser mye. Date hver fredag. Ikke glem hverdagsromantikken ❤️ Anonymkode: 1a79e...9e5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:40 #8 Skrevet torsdag kl. 19:40 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Liker du å bli kalt søt? Pen?smart? Deilig? Anonymkode: ba8cb...29d "Jeg føler meg trygg med deg". Største komplimentet er ikke nødvendigvis ordene men ting som skjer. At han kan sovne fort sittende i armkroken min (fordi det betyr at han er trygg og slapper av). Han er en person som ikke har hatt trygge mennesker i livet sitt før. Så det er stort for meg. Og en lyd han lager når han koser med meg. En helt automatisk lyd som bare kommer når han slapper av. Komisk og koselig. Anonymkode: c3696...353
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:40 #9 Skrevet torsdag kl. 19:40 At jeg er den smarteste personen han har møtt og at han har lært mye etter vi ble sammen. Det trumfer det meste annet for meg. Anonymkode: 822cb...d91
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:13 #10 Skrevet torsdag kl. 22:13 Flink å jobbe og at vi er sammen om ting. Det setter han pris på. Vi bor på en gård. Jeg ser som regel helt krasja ut i Felleskjøpdressen med gylle-støvler, men blikket hans på meg sier noe helt annet. Men han er en mann av få ord, mer handling. Og det liker jeg🤩 Anonymkode: b1c0b...1ca
Sophie-Ann Skrevet fredag kl. 07:19 #11 Skrevet fredag kl. 07:19 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker du å bli kalt søt? Pen?smart? Deilig? Anonymkode: ba8cb...29d At den beste delen med meg er hodet mitt ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå