AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:16 #1 Skrevet torsdag kl. 18:16 Jeg gjorde det slutt i går og i dag har han ny dame med hjem. Kan umulig være normalt?! Anonymkode: c359b...2a9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:20 #2 Skrevet torsdag kl. 18:20 Det angår ikke deg. Det er slutt mellom dere. Anonymkode: 72b7a...42e 8 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:20 #3 Skrevet torsdag kl. 18:20 Jo. Ikke sikkert at hun er så ny Anonymkode: 7b00b...cd3 4 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:23 #4 Skrevet torsdag kl. 18:23 Ikke noe unormalt av menn nei. Var i forhold 6 år , han gikk rett inn på app samme kveld det ble slutt. Noen klarer ikke være alene bare. For min del var det bare fint for ville ut av det lenge før det ble slutt. Anonymkode: 2c281...809 2 1 1
Rødvinsfilosofen Skrevet torsdag kl. 18:27 #5 Skrevet torsdag kl. 18:27 Er vanligere enn man skulle tru 😅 En kamerat fikk seg en overraskelse da kona flyttet ut - og inn til kollegaen hennes, kollegaen som «han ikke trengte å bekymre seg for» Vet om flere tilfeller hvor kona har blitt kjøpt ut av huset - av mannens elskerinne/nye kjæreste. Av og til det går litt vel fort i svingene… 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:28 #6 Skrevet torsdag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke noe unormalt av menn nei. Var i forhold 6 år , han gikk rett inn på app samme kveld det ble slutt. Noen klarer ikke være alene bare. For min del var det bare fint for ville ut av det lenge før det ble slutt. Anonymkode: 2c281...809 Du tror dette fenomenet generelt bare gjelder menn? Har du noe dokumentasjon på det? Anonymkode: 72b7a...42e 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:29 #7 Skrevet torsdag kl. 18:29 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tror dette fenomenet generelt bare gjelder menn? Har du noe dokumentasjon på det? Anonymkode: 72b7a...42e Har ikke sagt det 🤔 svarte på selve tråden og egen erfaring 😅 det kan helt sikkert skje mange menn også på samme måte, men som sagt er det ikke unormalt. Anonymkode: 2c281...809
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:32 #8 Skrevet torsdag kl. 18:32 Dessverre ikke unormalt for enkelte menn. 12 år sammen og han ble sammen med en 23åring en uke etter bruddet og introduserte henne for barna med det samme. Jeg fant mannen i mitt liv 4 år senere. Da hadde jeg blitt skikkelig ferdig med bruddet og barna hadde også blitt vant med den nye livssituasjonen sin. 23åringen er long gone og eksen er singel og stadig på tinder og på byen for å få seg noe. Tror han har introdusert barna for 5 forskjellige damer hittil. Anonymkode: 954f1...14c 1 4
Melus Skrevet torsdag kl. 18:47 #9 Skrevet torsdag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg gjorde det slutt i går og i dag har han ny dame med hjem. Kan umulig være normalt?! Anonymkode: c359b...2a9 De holdt nok på mens dere var sammen også. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:49 #10 Skrevet torsdag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du tror dette fenomenet generelt bare gjelder menn? Har du noe dokumentasjon på det? Anonymkode: 72b7a...42e Jeg må støtte denne. Det er vel akmenkjent. Kvinner bruker mer krefter på å fordøye etter bruddet, mens menn racer videre - og tar derfor også lengre tid på å komme over bruddet Anonymkode: 7b00b...cd3
Mezzosoprena Skrevet torsdag kl. 18:55 #11 Skrevet torsdag kl. 18:55 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg gjorde det slutt i går og i dag har han ny dame med hjem. Kan umulig være normalt?! Anonymkode: c359b...2a9 Da er hun nok ikke så ny 🙂 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:25 #12 Skrevet torsdag kl. 19:25 Skjønner ikke problemstillingen? Det var du som gjorde det slutt. Det hadde vært noe annet om det var han som gjorde det slutt og umiddelbart hadde ny dame. Anonymkode: b6418...beb 2 1
oumon23 Skrevet torsdag kl. 19:26 #13 Skrevet torsdag kl. 19:26 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg må støtte denne. Det er vel akmenkjent. Kvinner bruker mer krefter på å fordøye etter bruddet, mens menn racer videre - og tar derfor også lengre tid på å komme over bruddet Anonymkode: 7b00b...cd3 Jeg ville påstått det motsatte 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:44 #14 Skrevet torsdag kl. 19:44 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg må støtte denne. Det er vel akmenkjent. Kvinner bruker mer krefter på å fordøye etter bruddet, mens menn racer videre - og tar derfor også lengre tid på å komme over bruddet Anonymkode: 7b00b...cd3 Jeg (kvinne) fant ny umiddelbart og var ferdig med bruddet før det hadde funnet sted. For bruddet var på min kommando noen år etter eksen flørtet med kollegaene sine. Bare fordi man finner ny fort, eller før brudd, betyr det ikke at man ikke er ferdig eller bruker lenger tid på det. Anonymkode: 032b9...8de 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:47 #15 Skrevet søndag kl. 10:47 Rødvinsfilosofen skrev (På 25.9.2025 den 20.27): Er vanligere enn man skulle tru 😅 En kamerat fikk seg en overraskelse da kona flyttet ut - og inn til kollegaen hennes, kollegaen som «han ikke trengte å bekymre seg for» Vet om flere tilfeller hvor kona har blitt kjøpt ut av huset - av mannens elskerinne/nye kjæreste. Av og til det går litt vel fort i svingene… Hmmm sånt rent praktisk, hvordan bør man gjøre det med å kjøpe ut mannen/kona til den man i praksis er i et forhold til? 2-3 meglere, verdivurdering, legge seg på snittet av disse pluss typ 100.000 for «tort og svie»? Anonymkode: cd1ab...79a 1
Rødvinsfilosofen Skrevet søndag kl. 10:51 #16 Skrevet søndag kl. 10:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmmm sånt rent praktisk, hvordan bør man gjøre det med å kjøpe ut mannen/kona til den man i praksis er i et forhold til? 2-3 meglere, verdivurdering, legge seg på snittet av disse pluss typ 100.000 for «tort og svie»? Anonymkode: cd1ab...79a Ja. 😅
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:39 #17 Skrevet søndag kl. 16:39 Jeg var sammen med en i 8 år. Han gjorde det slutt en Onsdag og når jeg kjørte forbi leiligheten 2 dager etter så stod han på verandaen med ei ny dame. Fikk vite senere at han hadde vært på tinder da vi var sammen Anonymkode: 007a9...ed1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:59 #18 Skrevet mandag kl. 20:59 Det er vanlig med elskerinner hi. Mannen din skifter bare stue. Anonymkode: d08a7...c22 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:30 #19 Skrevet mandag kl. 21:30 Han har tydelig ikke bare vært sammen med deg, dere var tre i det forholdet uten at du visste det. Jeg antar du hadde svært gode grunner for å gjøre det slutt med ham utenom dette - hold fast på det, og husk at han med dette bare bekreftet for deg at du gjorde det riktige ved å dumpe ham! ❤️ Anonymkode: acf74...315
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #20 Skrevet mandag kl. 21:35 Overlapping Anonymkode: b6362...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå