Gå til innhold

Han har ny dame en dag etter bruddet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt i går og i dag har han ny dame med hjem. Kan umulig være normalt?!

Anonymkode: c359b...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det angår ikke deg. Det er slutt mellom dere. 

Anonymkode: 72b7a...42e

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Jo. Ikke sikkert at hun er så ny

Anonymkode: 7b00b...cd3

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke noe unormalt av menn nei. Var i forhold 6 år , han gikk rett inn på app samme kveld det ble slutt. Noen klarer ikke være alene bare. For min del var det bare fint for ville ut av det lenge før det ble slutt. 

Anonymkode: 2c281...809

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vanligere enn man skulle tru 😅

En kamerat fikk seg en overraskelse da kona flyttet ut - og inn til kollegaen hennes, kollegaen som «han ikke trengte å bekymre seg for»

Vet om flere tilfeller hvor kona har blitt kjøpt ut av huset - av mannens elskerinne/nye kjæreste.

Av og til det går litt vel fort i svingene…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke noe unormalt av menn nei. Var i forhold 6 år , han gikk rett inn på app samme kveld det ble slutt. Noen klarer ikke være alene bare. For min del var det bare fint for ville ut av det lenge før det ble slutt. 

Du tror dette fenomenet generelt bare gjelder menn? 

Har du noe dokumentasjon på det? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke sagt det 🤔 svarte på selve tråden og egen erfaring 😅 det kan helt sikkert skje mange menn også på samme måte, men som sagt er det ikke unormalt.

Skrevet

Dessverre ikke unormalt for enkelte menn. 

12 år sammen og han ble sammen med en 23åring en uke etter bruddet og introduserte henne for barna med det samme.

Jeg fant mannen i mitt liv 4 år senere. Da hadde jeg blitt skikkelig ferdig med bruddet og barna hadde også blitt vant med den nye livssituasjonen sin.

23åringen er long gone og eksen er singel og stadig på tinder og på byen for å få seg noe. Tror han har introdusert barna for 5 forskjellige damer hittil.

Anonymkode: 954f1...14c

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg gjorde det slutt i går og i dag har han ny dame med hjem. Kan umulig være normalt?!

De holdt nok på mens dere var sammen også. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg må støtte denne. Det er vel akmenkjent. Kvinner bruker mer krefter på å fordøye etter bruddet, mens menn racer videre - og tar derfor også lengre tid på å komme over bruddet

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da er hun nok ikke så ny 🙂 

• Nyttig 6
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen? Det var du som gjorde det slutt. Det hadde vært noe annet om det var han som gjorde det slutt og umiddelbart hadde ny dame.

Anonymkode: b6418...beb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg må støtte denne. Det er vel akmenkjent. Kvinner bruker mer krefter på å fordøye etter bruddet, mens menn racer videre - og tar derfor også lengre tid på å komme over bruddet

Jeg ville påstått det motsatte

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg (kvinne) fant ny umiddelbart og var ferdig med bruddet før det hadde funnet sted. For bruddet var på min kommando noen år etter eksen flørtet med kollegaene sine. 

Bare fordi man finner ny fort, eller før brudd, betyr det ikke at man ikke er ferdig eller bruker lenger tid på det.

Anonymkode: 032b9...8de

• Liker 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (På 25.9.2025 den 20.27):

Er vanligere enn man skulle tru 😅

En kamerat fikk seg en overraskelse da kona flyttet ut - og inn til kollegaen hennes, kollegaen som «han ikke trengte å bekymre seg for»

Vet om flere tilfeller hvor kona har blitt kjøpt ut av huset - av mannens elskerinne/nye kjæreste.

Av og til det går litt vel fort i svingene…

Hmmm sånt rent praktisk, hvordan bør man gjøre det med å kjøpe ut mannen/kona til den  man i praksis er i et forhold til? 

2-3 meglere, verdivurdering, legge seg på snittet av disse pluss typ 100.000 for «tort og svie»? 

Anonymkode: cd1ab...79a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmmm sånt rent praktisk, hvordan bør man gjøre det med å kjøpe ut mannen/kona til den  man i praksis er i et forhold til? 

2-3 meglere, verdivurdering, legge seg på snittet av disse pluss typ 100.000 for «tort og svie»? 

Anonymkode: cd1ab...79a

Ja. 😅

Skrevet

Jeg var sammen med en i 8 år. Han gjorde det slutt en Onsdag og når jeg kjørte forbi leiligheten 2 dager etter så stod han på verandaen med ei ny dame. Fikk vite senere at han hadde vært på tinder da vi var sammen 

Anonymkode: 007a9...ed1

• Hjerte 2
Skrevet

Det er vanlig med elskerinner hi. Mannen din skifter bare stue. 

Anonymkode: d08a7...c22

• Nyttig 1
Skrevet

Han har tydelig ikke bare vært sammen med deg, dere var tre i det forholdet uten at du visste det.

Jeg antar du hadde svært gode grunner for å gjøre det slutt med ham utenom dette - hold fast på det, og husk at han med dette bare bekreftet for deg at du gjorde det riktige ved å dumpe ham!

❤️

Anonymkode: acf74...315

Skrevet

Overlapping

Anonymkode: b6362...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...