anjaj98 Skrevet torsdag kl. 18:01 #1 Skrevet torsdag kl. 18:01 Hei! Jeg har en Sureflap katteluke som trekker noe fryktelig. I tillegg blir luken stående åpen når katten min går rolig inn og ut fordi selve luken er for lett og derfor ikke faller helt ned slik at den kan lukke seg. Luken blir derfor hele tiden stående på gløtt, noe som selvfølgelig er veldig upraktisk i vintermånedene. Jeg ser at mange har tilsvarende erfaring med denne luken, men jeg lurer på om noen har funnet en lur løsning for å få luken til å lukke seg? Problemet er som sagt at selve luken er for lett, så jeg skulle gjerne funnet en måte å gjøre den tyngre på slik at den lukker seg. Men samtidig må jo katten min fortsatt være villig til å gå gjennom luken, og da kan jeg ikke feste noe stort som vil gni mot han når han gå ut og derfor skape ubehag. Jeg har vurdert å feste små magneter på den for å skape tyngde, men da er jeg redd katten min skal bite dem av - noe som ville vært livsfarlig for han. Noen som har erfaring med dette og/eller har noen gode tips til hvordan jeg kan fikse luken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå