Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 Prøver og legge mitt spørsmål her, siden jeg får lite respons andre plasser. Jeg har kjøpt meg et filmkamera, det skal hovedsakelig brukes til og filme barna, alså enkel i bruk men måtte ha grei kvalitet til og filme i halvmørket. Max pris ble satt til 4000 kr og jeg kjøpte da JVC GR-D246E fikk dette anbefalt i tre butikker. Har prøvd det i noen dager, men syns bildet blir noe kornete og at duren fra kamera er litt høy, kan jeg ikke forvente mer av et kamera i den prisklassen?? Vær såå snill og hjelp meg litt
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 har du stilt det inn riktig da?? 4000,- er ikke veldig mye for et kamera.
BayliZ Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Du har den ikke på natt modus? For da blir det gjerne litt sånn du beskriver. Er du ikke fornøyd hadde jeg levert den tilbake.
nallemaja Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Kan du ikke ta med kameraet i butikken du kjøpte det i å spørre om det er innstillingene det er noe galt med eller om bildekvaliteten ER så dårlig? Og husk at hvis du filmer inne er du avhengig av godt lys for å få gode bilder.
Pasha Skrevet 29. mars 2006 #5 Skrevet 29. mars 2006 husk også at bildekvaliten blir bedre ute i dagslys enn inne i lampelys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå