Gå til innhold

Er det rart å bytte mobil med hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten byttet mobil med hverandre. Han har i lang tid siklet på min Samsung mobil og jeg ønsket meg IPhone. Det var han som kom med forslaget . Vi byttet. Vi er begge kjempefornøyd. Men vi har avtalt at hvis vi ombestemmer oss så bytter vi tilbake. Måtte så klart nullstille dem og overføre innholdet vårt. Jeg fortalte det til foreldrene mine da vi møttes siden de så at jeg hadde en annen mobil og spurte. Jeg sa det  og de syns det var barnslig og sa det var sånn som tenåringer drev med. Vi er i slutten av 20 årene. Er det rart? 

Anonymkode: d210f...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er rart. Skjønner ikke hvorfor foreldrene dine reagerer som de gjør.

• Liker 4
Skrevet

Hvis det funket for dere så spiller det liten eller ingen rolle hva andre synes om det.

• Liker 2
Skrevet

Ikke rart. 

Hadde vært rart dersom det ikke var nullstilt.

Anonymkode: 73fb2...879

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jo vært rarere om dere begge skulle kjøpt nye mobiler som var like de dere siklet på. 

Anonymkode: c7079...bb3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ?! Forstår ikke foreldrene dine i det hele tatt 🤔 Om de syns voksne folk bare kjøper nytt, så driter de tydeligvis både i miljø og økonomi. Sier mest om dem. 

Anonymkode: a14e8...d68

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og kjæresten byttet mobil med hverandre. Han har i lang tid siklet på min Samsung mobil og jeg ønsket meg IPhone. Det var han som kom med forslaget . Vi byttet. Vi er begge kjempefornøyd. Men vi har avtalt at hvis vi ombestemmer oss så bytter vi tilbake. Måtte så klart nullstille dem og overføre innholdet vårt. Jeg fortalte det til foreldrene mine da vi møttes siden de så at jeg hadde en annen mobil og spurte. Jeg sa det  og de syns det var barnslig og sa det var sånn som tenåringer drev med. Vi er i slutten av 20 årene. Er det rart? 

Det er da overhodet ikke rart 🙂  

Det er rart at foreldrene bryr seg.

• Liker 1
Skrevet

Syntes det var supersmart jeg! Ikke rart i det hele tatt!

• Liker 2
Skrevet

Dere er voksene og gjør som dere vil. Jeg og gubben gjorde det samme for en stund siden. Han hadde fått nyeste samsung, men likte den tidligere modellen bedre. Så da bare tok jeg over hans, og han min

Anonymkode: c40ce...cc1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er i slutten av 20 årene. Er det rart? 

På tide at de lar ungen få fly i vei på egen hånd nå.

Anonymkode: 2f846...e26

• Liker 3
Skrevet

Barnslig? Jeg har aldri hørt om at barn gjør slikt? Høres ut som en lur byttehandel, i stedet for at dere kjøpte dere nye mobiler begge to!

Anonymkode: b423a...dcb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...