Populært innlegg AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:20 Populært innlegg #1 Skrevet torsdag kl. 17:20 Jeg skjønner nesten ikke at det er mulig selv, og det er så mye info i denne saken at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi var sammen i 3 år. Han introduserte meg for sine to barn og møtte mine foreldre. Jeg var på besøk hos han, han hos meg, vi var på ferier og annenhver uke hvor han «ikke hadde barna» sov han hos meg 3-4 netter i uken. Han introduserte meg for kollegaer, laget han spiller på og andre i omgangskretsen hans (som ikke er så stor). Så smalt det: Han er fremdeles sammen med moren til ungene, de bor sammen og er forlovet?! Jeg sliter sånn. Har gått til psykolog, snakket med venner og familie, og jeg forstår at han har jobbet hardt for at ingen av partene her skal klare og skjønne hva som foregår. Jeg har gått gjennom alt i forholdet opptil flere ganger og det er ingen måter jeg kunne funnet det ut… Anonymkode: b58dc...18e 1 56
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:25 #2 Skrevet torsdag kl. 17:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner nesten ikke at det er mulig selv, og det er så mye info i denne saken at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi var sammen i 3 år. Han introduserte meg for sine to barn og møtte mine foreldre. Jeg var på besøk hos han, han hos meg, vi var på ferier og annenhver uke hvor han «ikke hadde barna» sov han hos meg 3-4 netter i uken. Han introduserte meg for kollegaer, laget han spiller på og andre i omgangskretsen hans (som ikke er så stor). Så smalt det: Han er fremdeles sammen med moren til ungene, de bor sammen og er forlovet?! Jeg sliter sånn. Har gått til psykolog, snakket med venner og familie, og jeg forstår at han har jobbet hardt for at ingen av partene her skal klare og skjønne hva som foregår. Jeg har gått gjennom alt i forholdet opptil flere ganger og det er ingen måter jeg kunne funnet det ut… Anonymkode: b58dc...18e Dette er jo sjukt.. hvor bar du da du var hos ham, og ingen i kretsen hans røpte deg eller samboeren til hverandre, det er utrolig spesielt. I 3ÅR.... og til sine to barn sa han at du var hvem? Anonymkode: 7950e...46e 17 9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:26 #3 Skrevet torsdag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner nesten ikke at det er mulig selv, og det er så mye info i denne saken at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi var sammen i 3 år. Han introduserte meg for sine to barn og møtte mine foreldre. Jeg var på besøk hos han, han hos meg, vi var på ferier og annenhver uke hvor han «ikke hadde barna» sov han hos meg 3-4 netter i uken. Han introduserte meg for kollegaer, laget han spiller på og andre i omgangskretsen hans (som ikke er så stor). Så smalt det: Han er fremdeles sammen med moren til ungene, de bor sammen og er forlovet?! Jeg sliter sånn. Har gått til psykolog, snakket med venner og familie, og jeg forstår at han har jobbet hardt for at ingen av partene her skal klare og skjønne hva som foregår. Jeg har gått gjennom alt i forholdet opptil flere ganger og det er ingen måter jeg kunne funnet det ut… Anonymkode: b58dc...18e Dette høres ut som en B film fra Netflix. 3 år?! Og du møtte aldri foreldrene hans da? Svindler. Skjønner godt du gikk sjokk. Anonymkode: 94942...eb3 8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:28 #4 Skrevet torsdag kl. 17:28 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi var sammen i 3 år. Han introduserte meg for sine to barn og møtte mine foreldre. Jeg var på besøk hos han, han hos meg, vi var på ferier og annenhver uke hvor han «ikke hadde barna» sov han hos meg 3-4 netter i uken. Han introduserte meg for kollegaer, laget han spiller på og andre i omgangskretsen hans (som ikke er så stor). Så smalt det: Han er fremdeles sammen med moren til ungene, de bor sammen og er forlovet?! Anonymkode: b58dc...18e Hvordan forklarte han til samboeren at han sov borte flere dager i uken? Og hvordan forklarte han til deg at du aldri kunne møte hans foreldre mens han møtte dine? Hvor var samboeren hans de gangene du var på besøk hos ham? Anonymkode: 351d4...cdc 16 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:28 #5 Skrevet torsdag kl. 17:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner nesten ikke at det er mulig selv, og det er så mye info i denne saken at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vi var sammen i 3 år. Han introduserte meg for sine to barn og møtte mine foreldre. Jeg var på besøk hos han, han hos meg, vi var på ferier og annenhver uke hvor han «ikke hadde barna» sov han hos meg 3-4 netter i uken. Han introduserte meg for kollegaer, laget han spiller på og andre i omgangskretsen hans (som ikke er så stor). Så smalt det: Han er fremdeles sammen med moren til ungene, de bor sammen og er forlovet?! Jeg sliter sånn. Har gått til psykolog, snakket med venner og familie, og jeg forstår at han har jobbet hardt for at ingen av partene her skal klare og skjønne hva som foregår. Jeg har gått gjennom alt i forholdet opptil flere ganger og det er ingen måter jeg kunne funnet det ut… Anonymkode: b58dc...18e Håper den andre parten får vite dette og ikke blir behandlet slik mer.. Anonymkode: 57932...bd2 11 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:29 #6 Skrevet torsdag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo sjukt.. hvor bar du da du var hos ham, og ingen i kretsen hans røpte deg eller samboeren til hverandre, det er utrolig spesielt. I 3ÅR.... og til sine to barn sa han at du var hvem? Anonymkode: 7950e...46e Var hjemme hos han, så ingen tegn til at det bodde noen annen dame der og jeg var oppi alt av baderomsskuffer etc. Snakket med samboeren hans når alt brøt løs, hun sa at hun er aldri på jobben hans eller ser han spille kamper - så de vet ikke hvem hun er. Til ungene introduserte han meg som en venninne, men han holdt hånden min og kysset meg foran de. Får ganske vondt av de nå i ettertid.. Anonymkode: b58dc...18e 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:30 #7 Skrevet torsdag kl. 17:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette høres ut som en B film fra Netflix. 3 år?! Og du møtte aldri foreldrene hans da? Svindler. Skjønner godt du gikk sjokk. Anonymkode: 94942...eb3 Møtte ikke foreldrene hans da han påstod at de ikke støttet at han hadde gått fra samboeren og trengte litt tid før de ble introdusert for noen nye. For meg var det egentlig helt greit, for jeg ville ta ting rolig etter å ha blitt tråkket på i tidligere forhold. Var tilfeldig at vi møtte på mine foreldre og ble for dumt å ikke introdusere han. Anonymkode: b58dc...18e 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:31 #8 Skrevet torsdag kl. 17:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper den andre parten får vite dette og ikke blir behandlet slik mer.. Anonymkode: 57932...bd2 Joda, hun vet og hun blir hos han, og legger all skylden på meg. Hun sprer rykter og prøver å sverte meg så langt det går. Anonymkode: b58dc...18e 22
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:36 #9 Skrevet torsdag kl. 17:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var hjemme hos han, så ingen tegn til at det bodde noen annen dame der og jeg var oppi alt av baderomsskuffer etc. Snakket med samboeren hans når alt brøt løs, hun sa at hun er aldri på jobben hans eller ser han spille kamper - så de vet ikke hvem hun er. Til ungene introduserte han meg som en venninne, men han holdt hånden min og kysset meg foran de. Får ganske vondt av de nå i ettertid.. Anonymkode: b58dc...18e Så de var aldri på noe sammen med jobben hans eller kollegaer, eller sosiale medier ellern noe? Det er helt sjukt rart. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Joda, hun vet og hun blir hos han, og legger all skylden på meg. Hun sprer rykter og prøver å sverte meg så langt det går. Anonymkode: b58dc...18e Vel det er en forsvarsmekanisme bare, hadde hun lagt skylda der den hører hjemme, ham, måtte hun gjort noe med det og det er hun vel ikke klar for. Ikke bry deg om det, alle med en halv hjerne skjønner det er én idiot her og det er ham. Anonymkode: 7950e...46e 8 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:38 #10 Skrevet torsdag kl. 17:38 Out ham på jenter på tinder. Sikkert flere som tror de er sammen med ham. Anonymkode: 2318f...4ea 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:47 #11 Skrevet torsdag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Out ham på jenter på tinder. Sikkert flere som tror de er sammen med ham. Anonymkode: 2318f...4ea Han er så kalkulert at han er ikke på Tinder. Jeg ser jo nå i ettertid hvor planlagt alt var selvom det ikke føltes sånn der og da. Vi bor ikke så altfor langt fra hverandre, selvom det er to forskjellige kommuner, men vi var jo ute i offentligheten og hadde jo til og med forholdet på Facebook i et halvt år før ting kom frem.. Anonymkode: b58dc...18e 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:00 #12 Skrevet torsdag kl. 18:00 Men hvor var samboeren når du var på besøk?? Anonymkode: 553ce...5bc 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:23 #13 Skrevet torsdag kl. 18:23 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men hvor var samboeren når du var på besøk?? Anonymkode: 553ce...5bc Når jeg snakket med henne så husket jeg bare noen spesifikke datoer, for jeg var jo i et forhold med en jeg stolte på så trodde ikke jeg måtte skrive ned når jeg var hos han. Viste seg at de datoene jeg husket var hun på jentetur enten med eller uten barn, en av gangene var hun bare borti gaten hos ei venninne. Var ikke alltid jeg overnattet hos han for det ville bare bli mer stressende for meg på morgenen i forhold til jobb. Derfor var vi mye mer hos meg også fordi det var mest logisk i forhold til begge sine jobber. Men han overnattet mye hos meg de ukene han liksom ikke hadde ungene. Og han har absolutt ikke en jobb han reiser i. For å ikke spesifikt si hva han jobber med så er en like lokasjonsfast jobb som å jobbe i kassen på en lokal matbutikk😅 Anonymkode: b58dc...18e 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:29 #14 Skrevet torsdag kl. 18:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når jeg snakket med henne så husket jeg bare noen spesifikke datoer, for jeg var jo i et forhold med en jeg stolte på så trodde ikke jeg måtte skrive ned når jeg var hos han. Viste seg at de datoene jeg husket var hun på jentetur enten med eller uten barn, en av gangene var hun bare borti gaten hos ei venninne. Var ikke alltid jeg overnattet hos han for det ville bare bli mer stressende for meg på morgenen i forhold til jobb. Derfor var vi mye mer hos meg også fordi det var mest logisk i forhold til begge sine jobber. Men han overnattet mye hos meg de ukene han liksom ikke hadde ungene. Og han har absolutt ikke en jobb han reiser i. For å ikke spesifikt si hva han jobber med så er en like lokasjonsfast jobb som å jobbe i kassen på en lokal matbutikk😅 Anonymkode: b58dc...18e For en pillråtten mann! Anonymkode: ea606...8bc 6 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:33 #15 Skrevet torsdag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en pillråtten mann! Anonymkode: ea606...8bc Kanskje fælt å si, men jeg er så glad noen andre sier det også. Det er en historie som høres ut som en dårlig film (som også en sier her oppe) og det er mange rundt meg som rett og slett ikke har trodd på ting enda de har fått bladd i alt på telefonen min for å se mine meldinger med hans samboer, med han og de har til og med sett meg og han sammen i vårt forhold. Hodet mitt jobber så hardt hele tiden for å få meg selv til å forstå at jeg ikke er skyld i dette. Kommer ikke til å klare og stole på noen igjen når dette kan komme frem etter tre år.. Anonymkode: b58dc...18e 15
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:38 #16 Skrevet torsdag kl. 18:38 Sånt skjer nok dessverre oftere enn man tror, og kan hende den beste. Kaci Kullmann Five ble jo bedratt av ektemannen som levde et dobbeltliv. Hun tok ham riktignok tilbake etter kort tid, det regner jeg med ikke du finner på, TS. Anonymkode: 351d4...cdc 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:08 #17 Skrevet torsdag kl. 19:08 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sånt skjer nok dessverre oftere enn man tror, og kan hende den beste. Kaci Kullmann Five ble jo bedratt av ektemannen som levde et dobbeltliv. Hun tok ham riktignok tilbake etter kort tid, det regner jeg med ikke du finner på, TS. Anonymkode: 351d4...cdc Kommer aldri til å ta han tilbake. Han prøvde det samme igjen få måneder etter alt smalt. Sa de hadde gått fra hverandre osv med beviser og alt. Jeg ringte samboeren og hun skyldte igjen på meg. Anonymkode: b58dc...18e 6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:19 #18 Skrevet torsdag kl. 19:19 0/10 Anonymkode: b0d97...62d 5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:27 #19 Skrevet torsdag kl. 19:27 Oi!! At det går an! For en kronidiot. Skjønner ikke hvordan samboeren hans kan skylde på deg, når det åpenbart er hans feil. Klem til deg, ts ❤️ Anonymkode: 1c15d...f1b 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:31 #20 Skrevet torsdag kl. 19:31 Jeg ble fortalt en lignende historie om et ektepar som hadde vært gift i 10 år, men var uten barn. Han jobbet for et portugisisk selskap og reiste mye i jobben siden hovedkontoret var i Portugal, og var borte inntil 2 uker pr måned. Hun hadde aldri vært å besøkt han i Portugal, da han alltid sa at han bodde på et kjedelig hotell og jobbet døgnet rundt. Da de hadde 10 års bryllupsdag ville hun overraske han med å dukke opp på hotellet, og reiste ned dit. Kom på hotellet og ingen gjest med hans navn bodde der. Hun ringte han og han kom med en forklaring på at han hadde flyttet til et annet hotell. Hun sa hun tok en taxi dit, men da ville han komme til det hotellet hvor hun satt og ventet. Da han kom dit var han veldig stresset og det viste seg at han var samboer med en portugisisk dame, og de hadde kjøpt leilighet sammen og vært sammen i nesten 8 år! Hun reiste hjem, leide en container, kastet alle tingene hans i den og skiftet låser i dørene. Hun skilte seg. Anonymkode: 36e0f...f15 14 10 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå