Gå til innhold

Hva vil du oppleve i en swingersklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du er i en swingersklubb. Hva vil du aller helst oppleve der som tilskuer og/eller som deltaker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dansing.

Anonymkode: a58aa...392

AnonymBruker
Skrevet

Å dra derfra så fort som mulig

Anonymkode: 4581d...a72

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dansing.

Og litt 60talls rock. Blir ikke Swing uten det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dansing.

Dansing minnet meg på noe som jeg hadde glemt.

En av de første gangene på klubb ble vi sittende i en sofagruppe sammen med et annet par. Jentene i sexy undertøy og vi guttene i boxer. Det virket som det ikke ville skje noe spesielt denne kvelden heller da verten fortalte at alle de andre gjestene hadde gått. Noen minutter senere spurte han oss om vi ville ha en drink på huset før han stengte, som medførte at han dukket opp med en flaske Tequila, en skål med oppskjært sitron og en saltbøsse. 

Noen runder Tequila senere dro jentene, etter oppfordring fra verten, gutten i det andre paret ut av sofaen og plasserte han motvillig på en stol. Mens partneren holdt han bakfra begynte min kone å danse foran han etter strippelåten som verten hadde satt på, før verten stilte seg bak min kone. Inspirert av verten stilte jeg meg bak den andre jenta og bøyde meg interessert over skulderen hennes for å se, samtidig som jeg lot en hånd skli inn under hennes truse. Hun var klissvåt da min penis skled inn rett etterpå.

Foran meg kledde verten min kone naken mens hun danset. Han førte hendene hennes ned for å dra av boxeren til han som satt i stolen, før han bøyde hodet hennes nedover med en hånd inntil munnen hennes omsluttet penisen til han som fortsatt satt i stolen. Det rykket i henne da verten plasserte penishodet mot hennes underiiv og presset seg forsiktig innover.

Vi forflyttet oss etterpå til den store sengen og ble der de neste timene. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Village skrev (14 timer siden):

Dansing minnet meg på noe som jeg hadde glemt.

En av de første gangene på klubb ble vi sittende i en sofagruppe sammen med et annet par. Jentene i sexy undertøy og vi guttene i boxer. Det virket som det ikke ville skje noe spesielt denne kvelden heller da verten fortalte at alle de andre gjestene hadde gått. Noen minutter senere spurte han oss om vi ville ha en drink på huset før han stengte, som medførte at han dukket opp med en flaske Tequila, en skål med oppskjært sitron og en saltbøsse. 

Noen runder Tequila senere dro jentene, etter oppfordring fra verten, gutten i det andre paret ut av sofaen og plasserte han motvillig på en stol. Mens partneren holdt han bakfra begynte min kone å danse foran han etter strippelåten som verten hadde satt på, før verten stilte seg bak min kone. Inspirert av verten stilte jeg meg bak den andre jenta og bøyde meg interessert over skulderen hennes for å se, samtidig som jeg lot en hånd skli inn under hennes truse. Hun var klissvåt da min penis skled inn rett etterpå.

Foran meg kledde verten min kone naken mens hun danset. Han førte hendene hennes ned for å dra av boxeren til han som satt i stolen, før han bøyde hodet hennes nedover med en hånd inntil munnen hennes omsluttet penisen til han som fortsatt satt i stolen. Det rykket i henne da verten plasserte penishodet mot hennes underiiv og presset seg forsiktig innover.

Vi forflyttet oss etterpå til den store sengen og ble der de neste timene. 

Aktuell rapport?

Anonymkode: b4a71...f5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klubb står på bucket list. Jeg vil oppleve stemningen først og fremst. Dama er biseksuell, så jeg kan tenke meg å se henne få god kontakt med andre damer, og havne i en klynge. Selv skal jeg alltids få ligget, men vil gjerne delta i dp, og konstellasjoner med flere personer. 

Vi swinger litt på privaten, og det er ikke så mange klubber der ute. 

Anonymkode: cbe02...171

Skrevet
Village skrev (På 25.9.2025 den 18.37):

Tenk deg at du er i en swingersklubb. Hva vil du aller helst oppleve der som tilskuer og/eller som deltaker?

Ville vert med og det fungerte

Skrevet

Gangbang med bukkake. Det er min store favoritt. 

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg ikke har opplevd før er det jeg helst vil oppleve.

F.eks. gå inn i aktivitetsavdelingen noen minutter etter min kone. Og ikke finne henne før jeg går inn bak et forheng inn et mørkt lite avlukke med et hull i veggen inn mot rommet bak. Der ser jeg min kone sammen med de to mennene hun snakket med i baren tidligere på kvelden. 

AnonymBruker
Skrevet

Het lidenskap med menn jeg ikke kjenner. 

Anonymkode: d973e...b3b

Skrevet

Var på Gran canaria på en klubb med min ex og et vennepar. 80 % tykke menn i 50-60 års. Var stripping og et sexshow . 

Skrevet
Singel-mor69 skrev (15 minutter siden):

Var på Gran canaria på en klubb med min ex og et vennepar. 80 % tykke menn i 50-60 års. Var stripping og et sexshow . 

80% i den aldersgruppen høres mye ut. Men jeg søkte og fant noen tall for norske førtiåringer hos Forskning . no. "Bare 23 prosent av mennene og 42 prosent av kvinnene mellom 40 og 49 år har en kroppsmasseindeks (BMI) på under 25, som regnes som normalvektig. Resten er enten overvektige eller har fedme."

Ut fra det så virker det som du så et ganske vanlig snitt av den norske befolkningen på den alderen.

Hilsen normalvektig norsk mann.

Skrevet

Hadde nok sett på det som foregikk.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tatt med kona, hun i sexy tøy. Se at andre har lyst på henne.

Anonymkode: 7b845...70c

AnonymBruker
Skrevet
Phitta Phjong skrev (På 2.10.2025 den 14.58):

Gangbang med bukkake. Det er min store favoritt. 

Later som du er kvinne, men blir lett avslørt som mann.

Anonymkode: 8ec55...5e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Singel-mor69 skrev (På 4.10.2025 den 8.07):

Kjelleren på Cita-senteret kanskje? Var innom der med min kone, men hun ville ikke være der. Om du har vært et annet sted vil jeg gjerne vite om det er verdt et besøk (gjerne PM om det passer bedre).

Skrevet
911 skrev (51 minutter siden):

Kjelleren på Cita-senteret kanskje? Var innom der med min kone, men hun ville ikke være der. Om du har vært et annet sted vil jeg gjerne vite om det er verdt et besøk (gjerne PM om det passer bedre).

Det er verdt et besøk på fastlandet litt sørvest for Malaga med følgende åpningstider:

Mandag: 15:00 - 23:00, Tirsdag - Søndag: 10:00 - 23:00

https://divernismalaga.com.

• Nyttig 1
Skrevet
Village skrev (6 minutter siden):

Det er verdt et besøk på fastlandet litt sørvest for Malaga med følgende åpningstider:

Mandag: 15:00 - 23:00, Tirsdag - Søndag: 10:00 - 23:00

https://divernismalaga.com.

Tusen takk for tips. Vi besøker oftest canariøyene, men noterer dette i tilfelle vi tar turen til fastlandet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kjønnsfordelingen på klubbene i Norge de kveldene de slipper inn single mannfolk?

Anonymkode: 3df67...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...