AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:33 #1 Skrevet torsdag kl. 16:33 Jeg har opplevd en del psykisk og emosjonell vold under oppveksten, og et tilfelle med seksuell vold. Alt dette har kommet tilbake, og jeg sliter med å bearbeide det. Jeg har fått avslag på DPS, og sparer derfor slik at jeg kan gå i privat terapi hos psykolog. Jeg har en kjæreste som jeg har vært urettferdig mot. Jeg har blitt sint mot ham. Vi har nå en pause, fordi vi må tenke over om dette forholdet kan fungere. Jeg er vanligvis en veldig rolig person, derfor overrasker dette sinnet meg. Han har noen meninger, blant annet når det gjelder voldtekt. Han mener at voldtekt ikke bør stå i veien for en offentlig person. La oss si at hvis en politiker hadde begått voldtekt, så mener han at det ikke bør hindre hans vei til å bli en statsministerkandidat. I tillegg så har han et annet menneskesyn angående et annet emne som jeg finner direkte avskyelig. Jeg sliter sånn med dette, og jeg har blitt sint noen ganger. Jeg føler jeg blir skikkelig trigget. Jeg sier ikke det for å unnskylde sinnet mitt, jeg prøver bare å forklare. Jeg har vært innlagt på sykehus flere ganger det siste året med sterke smerter og operasjon. Kjæresten min har stilt veldig opp for meg, og jeg er svært takknemlig. Det har også vært ensomt, og jeg savner å jobbe. Det jeg lurer på er om dette forholdet kan fungere, og hvordan jeg eventuelt kan lære å leve med hans meninger. Jeg har prøvd å ta dette opp i rolige sammenhenger, fordi jeg svært gjerne vil prøve å forstå han, spesielt med tanke på menneskesynet hans (jeg kan ikke utbrodere nærmere om dette på et offentlig forum). Han blir bare defensiv når jeg har prøvd et par ganger å ta det opp, og nekter å snakke om det. Hvis noen har tanker om dette, og hvordan jeg kan lære meg å leve med disse sidene jeg finner problematisk ved ham, så hadde jeg blitt takknemlig. Jeg vet at jeg ikke må bli sint, og dette er noe jeg har begynt å jobbe med selv. Anonymkode: 769ae...f21 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:38 #2 Skrevet torsdag kl. 16:38 Selv hadde jeg aldri ville vært sammen med en person med sånne holdninger om voldtekt. Anonymkode: b8084...554 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:44 #3 Skrevet torsdag kl. 16:44 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har opplevd en del psykisk og emosjonell vold under oppveksten, og et tilfelle med seksuell vold. Han har noen meninger, blant annet når det gjelder voldtekt. Han mener at voldtekt ikke bør stå i veien for en offentlig person. La oss si at hvis en politiker hadde begått voldtekt, så mener han at det ikke bør hindre hans vei til å bli en statsministerkandidat. I tillegg så har han et annet menneskesyn angående et annet emne som jeg finner direkte avskyelig. Hvis noen har tanker om dette, og hvordan jeg kan lære meg å leve med disse sidene jeg finner problematisk ved ham, så hadde jeg blitt takknemlig. Jeg vet at jeg ikke må bli sint, og dette er noe jeg har begynt å jobbe med selv. Anonymkode: 769ae...f21 Dette er sider ved folk også de uten traumer ikke finner seg i å leve med. Anonymkode: acf6a...b7b 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:46 #4 Skrevet torsdag kl. 16:46 Det høres ut som dere har altfor ulikt verdisyn, og det er vanskelig å leve sammen med. Uansett hvor glad man er i hverandre. Jeg stiller også spørsmål om han har disse sterke meningene om dette og samtidig vet hva du har vært utsatt for? Og, klag på avslaget til DPS! Anonymkode: 29108...16a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:33 #5 Skrevet fredag kl. 05:33 Bare å Dodge britene hvertfall . . Anonymkode: 2879c...6fb
Sophie-Ann Skrevet fredag kl. 07:14 #6 Skrevet fredag kl. 07:14 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har opplevd en del psykisk og emosjonell vold under oppveksten, og et tilfelle med seksuell vold. Alt dette har kommet tilbake, og jeg sliter med å bearbeide det. Jeg har fått avslag på DPS, og sparer derfor slik at jeg kan gå i privat terapi hos psykolog. Jeg har en kjæreste som jeg har vært urettferdig mot. Jeg har blitt sint mot ham. Vi har nå en pause, fordi vi må tenke over om dette forholdet kan fungere. Jeg er vanligvis en veldig rolig person, derfor overrasker dette sinnet meg. Han har noen meninger, blant annet når det gjelder voldtekt. Han mener at voldtekt ikke bør stå i veien for en offentlig person. La oss si at hvis en politiker hadde begått voldtekt, så mener han at det ikke bør hindre hans vei til å bli en statsministerkandidat. I tillegg så har han et annet menneskesyn angående et annet emne som jeg finner direkte avskyelig. Jeg sliter sånn med dette, og jeg har blitt sint noen ganger. Jeg føler jeg blir skikkelig trigget. Jeg sier ikke det for å unnskylde sinnet mitt, jeg prøver bare å forklare. Jeg har vært innlagt på sykehus flere ganger det siste året med sterke smerter og operasjon. Kjæresten min har stilt veldig opp for meg, og jeg er svært takknemlig. Det har også vært ensomt, og jeg savner å jobbe. Det jeg lurer på er om dette forholdet kan fungere, og hvordan jeg eventuelt kan lære å leve med hans meninger. Jeg har prøvd å ta dette opp i rolige sammenhenger, fordi jeg svært gjerne vil prøve å forstå han, spesielt med tanke på menneskesynet hans (jeg kan ikke utbrodere nærmere om dette på et offentlig forum). Han blir bare defensiv når jeg har prøvd et par ganger å ta det opp, og nekter å snakke om det. Hvis noen har tanker om dette, og hvordan jeg kan lære meg å leve med disse sidene jeg finner problematisk ved ham, så hadde jeg blitt takknemlig. Jeg vet at jeg ikke må bli sint, og dette er noe jeg har begynt å jobbe med selv. Anonymkode: 769ae...f21 Er veldig lei for å si det, men han er fullstendig feil for deg. Ikke vær sammen med noen bare fordi de er snill med deg. Du fortjener så mye bedre! Han kommer aldri til å forandre seg. ♥️ 1
Pippi Lotta Skrevet fredag kl. 07:25 #7 Skrevet fredag kl. 07:25 Forstår veldig gåt du blir sint, forstår ikke hvorfor du skulle unskylde sinne dit..... Det et ikke alle vi passer sammen med desvere, han høres ikke helt god ut så da er det kansje likke greit at dere ikke passer sammen? Jeg tipper sinne dit er et signal på at han ikke er bra for deg. Bli sint og gå fra han, du fortjener bedre!!!!
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:51 #8 Skrevet fredag kl. 07:51 Holdningene hans er skremmende. Hva tenker du om du får en datter og han har slike verdier? Årsaken til at du blir sint er nok fordi hans holdninger og verdier kolliderer med dine. Send ny henvisning til DPS, utbroder godt hvordan oppveksten din preger deg. Les om symptomer og skriv ned og ta med til legen. Anonymkode: 4a72d...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå