AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Skal møte en kvinne jeg ikke kjenner eller har sett. Ho skal være lettkledd, sexy og ha blindfolding og spille TØS. Jeg møter henne for første gang, f.eks. på hotellrom. Hvordan går jeg frem? Noen med erfaring som kan gi fornuftige råd? Anonymkode: d75c7...39d
SlemUlv Skrevet 25. september #2 Skrevet 25. september Ikke gjør det. Det høres ut som en oppskrift på å få voldtektsanklager mot seg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal møte en kvinne jeg ikke kjenner eller har sett. Ho skal være lettkledd, sexy og ha blindfolding og spille TØS. Jeg møter henne for første gang, f.eks. på hotellrom. Hvordan går jeg frem? Noen med erfaring som kan gi fornuftige råd? Anonymkode: d75c7...39d Hvor gammel er du? vær forsiktig.. ikke gjør det! Anonymkode: 6350c...8d3
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Skrevet 25. september En slik lek på et første treff høres jævlig lite lurt ut. Tenk med rette hodet nå. Anonymkode: ec187...3a2 2
Bamseklemmer Skrevet 25. september #5 Skrevet 25. september (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal møte en kvinne jeg ikke kjenner eller har sett. Ho skal være lettkledd, sexy og ha blindfolding og spille TØS. Jeg møter henne for første gang, f.eks. på hotellrom. Hvordan går jeg frem? Noen med erfaring som kan gi fornuftige råd? Anonymkode: d75c7...39d Ja men farken.. fant du henne på KIK eller? det minner meg om disse irriterende botene😅 For å være litt alvorlig: Du kan bli utsatt for pengeutpressing, oppbanket og ranet.. av "Menn som utgir seg å være en kvinne" Se litt mere på Åsted Norge.. så skjønner du hvor lett det er å bli lurt. Endret 25. september av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Skrevet 25. september Ha skriftlig samtale i forkant hvor dere avtaler alt av grenser. Hva hver av dere synes er ok eller ikke. Vær NØYE. Med nye partnere, uansett om det er kink eller vanlig sex, har jeg alltid den samtalen. Det kan være dritsexy, å oppdage felles ting man tenner på, også vet man hva man skal unngå. Ikke bare spør "hard sex?". Bryt det ned. Bli tatt hardt i? Er det noen steder som ikke er ok å ta hardt? Hva med spanking, er det ok? Med hånd, med leker? Motta/gi munnsex eller ikke, hvor går grensa hennes for å dytte penis inn i munn f.eks, (noen av oss har veldig sterk gag reflex). Analsex? Rimming? Lugging (husk å ikke dra i tynne lokker, store deler med hår er best), spytting, nedgraderende språk, er det innafor eller over grensa? Definisjonen av "hard" er ekstremt varierende, og det er derfor viktig å ha definert tydelig hva som er innafor for begge. Ha et sikkerhetsord. Og husk å faktisk memorisere hva dere har avtalt. Anonymkode: 20199...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå