AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Jeg har nå jobbet noen år som RIB og driver i hovedsak med detaljprosjektering av boligprosjekter (næring og boligbygg). Kjenner på at hverdagen er mindre interessant og spennende enn jeg trodde den skulle være. Det blir mye rutinearbeid og lite kreativt. Litt for mye på kontoret foran en skjerm dagen lang. Andre negative faktorer er korte tidsfrister, tidvis mye arbeidspress. I tillegg er det en bransje hvor det ikke er mye penger. I hvert fall ikke i min del av bransjen. Om lønnen var vesentlig høyere hadde det nok hjulpet, men jeg opplever at vi må krangle for hver eneste krone. Samtidig begynner jeg å bli rimelig flink og erfaren, så det gjør jo ting mer interessant. Allikevel kjenner jeg meg usikker på om jeg skal satse videre på dette eller begynne å se meg etter noe nytt. Jeg har kun jobbet i to andre firma, så har lite sammenligningsgrunnlag. Kanskje finnes det noen som jobber som RIB og stortrives med en mer variert hverdag enn jeg har? Eller kanskje finnes det noen her som gjorde som jeg vurderer og fant noe bedre? Anonymkode: 61a60...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå