Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er liksom det riktige å gjøre? Kommer jo vel ann på alvorlighetsgraden av tillitsbruddet. Men si at personen forteller noe videre som du sa til de i betroelse? Er det folk som avslutter vennskapet av en enkelthendelse som det? Eller tar du bare avstand?

Fortell om tillitsbrudd du har opplevd og hvordan løste du det

Anonymkode: 05d63...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun la seg etter fyren min. 

Dumpet henne Selvfølgelig på flekken.

Anonymkode: af151...fc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er ille. Da hadde nok jeg også ansett vennskapet som over! 

Men mindre ting da? Jeg fikk selv høre at jeg er for hårsår når jeg lukket kontakten med en veninne. Hun hadde fortalt flere om at jeg slet veldig psykisk en periode. Jeg spurte henne på forhånd om dette kunne bli mellom oss, og hun sa selvfølgelig blir dette mellom oss kjære deg.

Nå sier hun jeg er hårsår når minst to personer har sagt til meg at hun har sladret

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Kommer an på hva som ble viderefortalt.

Anonymkode: 27d37...d42

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men mindre ting da? Jeg fikk selv høre at jeg er for hårsår når jeg lukket kontakten med en veninne. Hun hadde fortalt flere om at jeg slet veldig psykisk en periode. Jeg spurte henne på forhånd om dette kunne bli mellom oss, og hun sa selvfølgelig blir dette mellom oss kjære deg.

Nå sier hun jeg er hårsår når minst to personer har sagt til meg at hun har sladret

Du er ikke for hårsår. Du ba om å holde det mellom dere. Tillitsbrudd er riktig ord. Men kanskje ikke så veldig alvorlig, kommer an på hvordan hun har lagt det frem også

Anonymkode: a9326...dc2

Skrevet

Jeg slutter tvert å fortelle dem personlige ting. Jeg hadde en slik venninne, og hun klagde over at jeg aldri fortalte henne noe....så rart du. Null selvinnsikt. Men kuttet henne ikke ut pga det.
Noen andre jeg var venner med, det var et par, de brukte personlige ting mot meg i en masse meldinger de sendte til meg. De kuttet jeg ut tvert, for det var onskapsfult. Med hun første venninna tror jeg bare hadde elendig impulskontroll og var dårlig på å holde hemmeligheter.

Anonymkode: fc601...71a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørs litt om det var en forsnakkelse, evt om hun mente det ville være deg til hjelp at hun sa det til andre. Det kunne vært en forklaring jeg muligens kunne godtatt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å si at noen er hårsår er en hersketeknikk. Hun høres ikke ut som grei "venninne". Jeg ville kuttet henne ut for å beskyttet meg selv.

Hun forteller andre personlige ting om deg og når du tar det opp med henne kaller hun deg hårsår som om det ikke betydde noe og som om det er DEG det er noe i veien med. Hun høres giftig ut. 🚩

Anonymkode: 7f625...92d

Skrevet

Støtter den over som sier hersketeknikk. Er dette første gang, eller er det gjentagende? Kuttet nylig kontakt med en jeg har vært veldig nær i 30 år. Livene våre utviklet seg i veldig ulike retninger, men vi holdt fortsatt sammen. Takknemlig for gode minner og opplevelser, men det gikk for langt. "Slutt å vær så hårsår", "ikke le så høyt", "MÅ du mene så teite ting"... Overså mye, men vi er blitt for ulike. Toppen kom når hun fortalte en felles venn noe jeg hadde sagt og ment positivt, men hun gjenfortalte det med en negativ vri til vedkommende. Da var det over. Trist, men jeg forandrer ikke personlighet for noen. Kommunikasjon er viktig, kan en samtale endre noe? Så prøv. I mitt/ vårt tilfelle endre hver samtale med at jeg følte meg dritt, og konklusjonen var alltid hårsårhet... Ingenting er verdt å være bare delvis god nok... ❤️

Anonymkode: d7c61...365

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Samme her. Ble dumpings av henne. Fra min og kjøresten min sin side (vi var en vennegjeng). 

En annen begynte å si til eksen at jeg hadde hatt sex med andre. Stemte ikke.

En var bare slem alltid. Orket ikke mer.

Anonymkode: 757d2...187

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...