AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:05 #1 Skrevet torsdag kl. 08:05 Når fikk dere positiv test? Var den svak hele veien eller sterk? Når startet dere å blø? Jeg er 40 år og fått svak pos nå 12 dpo,har ingen symptomer. Anonymkode: c0bca...d21
mommyaka Skrevet torsdag kl. 09:34 #2 Skrevet torsdag kl. 09:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når fikk dere positiv test? Var den svak hele veien eller sterk? Når startet dere å blø? Jeg er 40 år og fått svak pos nå 12 dpo,har ingen symptomer. Anonymkode: c0bca...d21 Positive digitale test p ca 13 dpo og negativt dagen etter Svak positiv 12 betyr ikke kjemisk. Mange får ikke symptomer før flere uker etterpå
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #3 Skrevet torsdag kl. 09:38 mommyaka skrev (3 minutter siden): Positive digitale test p ca 13 dpo og negativt dagen etter Svak positiv 12 betyr ikke kjemisk. Mange får ikke symptomer før flere uker etterpå Hadde du symptomer? Anonymkode: c0bca...d21
mommyaka Skrevet torsdag kl. 09:59 #4 Skrevet torsdag kl. 09:59 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde du symptomer? Anonymkode: c0bca...d21 Nei. Vært gravid 2 ganger og de kom ikke før uke 6. Husk at om du har svak test nå bety det at du trolig har lite hgc. ..som betyr at du ikke har symptomer ennå. Når hgc virkelig slår ut vil du begynne å merke noen symptomer 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:04 #5 Skrevet torsdag kl. 10:04 mommyaka skrev (3 minutter siden): Nei. Vært gravid 2 ganger og de kom ikke før uke 6. Husk at om du har svak test nå bety det at du trolig har lite hgc. ..som betyr at du ikke har symptomer ennå. Når hgc virkelig slår ut vil du begynne å merke noen symptomer Sjansen er vel veldig stor for kjemisk for en 40 åring Anonymkode: c0bca...d21
mommyaka Skrevet torsdag kl. 10:06 #6 Skrevet torsdag kl. 10:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjansen er vel veldig stor for kjemisk for en 40 åring Anonymkode: c0bca...d21 Nei. Mange får kjemisk ute at de vet det..du kan få det når du er 20 og 50... Men hvorfor tror du at du har kjemisk? Du har jo fått positive test..du er jo gravid
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:07 #7 Skrevet torsdag kl. 10:07 Jeg testet ikke før 3-4 dager forbi ikm. Testet fordi jeg fikk en merkelig mens. Fikk da en meget svak strek og forstod at jrg sikkert hadde hatt en kjemisk. Anonymkode: 80ff3...f68
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:13 #8 Skrevet torsdag kl. 10:13 det kommer jo også an på hvilke tester du bruker, de billige "ebay tester" som nå selges overalt for så vidt, de virker mer følsomme og gir tidligere positiv resultat. Men, uansett, jeg har fått positiv test 4 ganger som resulterte i 2 fullkomne graviditerer og 2 barn, men jeg kunne alltid teste positivt 11-12 dager dpo. Jeg brukte alltid ebay-tester... Anonymkode: 82e39...9cc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:16 #9 Skrevet torsdag kl. 10:16 streken på testen ble bare sterkere og sterkere menn så beynte jeg og blø litt i uke 5, digital testene viste ikke riktig uke og symptomene forsvant brått så da bestilte jeg time til gynokolog, jeg tok en test på morgenen før vi dro som også var veldig tydelig men hun fant ingen ting på ultralyden dagen etter var den negative Anonymkode: 81389...cea
Hjertefisk Skrevet torsdag kl. 11:10 #10 Skrevet torsdag kl. 11:10 Varierte fra gang til gang. Har stort sett fått positiv test ved dag 8, 9, 10 og 12 dpo. Noen ganger var det fin utvikling med sterke streker. For så å falle brått. Andre ganger har det vært svak strek hele veien.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:38 #11 Skrevet torsdag kl. 11:38 mommyaka skrev (1 time siden): Nei. Mange får kjemisk ute at de vet det..du kan få det når du er 20 og 50... Men hvorfor tror du at du har kjemisk? Du har jo fått positive test..du er jo gravid Har en følelse på det. Anonymkode: c0bca...d21 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:05 #12 Skrevet fredag kl. 21:05 Fått syyyyyltynne streker før ikm og fått mensen noen dager etter. Sist nå i juni. Aldri vært gravid sånn offisielt med tydelig strek, digital osv. Skal i gang med ivf om noen dager Anonymkode: c2656...ee6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:07 #13 Skrevet fredag kl. 21:07 AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 10.05): Når fikk dere positiv test? Var den svak hele veien eller sterk? Når startet dere å blø? Jeg er 40 år og fått svak pos nå 12 dpo,har ingen symptomer. Anonymkode: c0bca...d21 Positiv 11 dpo. Var svak hele veien før den plutselig forsvant. Husker ikke når jeg blødde. Anonymkode: 5ea4c...db0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:10 #14 Skrevet fredag kl. 22:10 Positiv test 9 dpo og sterkere og sterkere strek frem til 15 dpo, da svakere og svakere igjen. Anonymkode: 0b79c...980
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:28 #15 Skrevet fredag kl. 22:28 jeg hadde økning på stris hele tiden men ikke på digital test, jeg husker ikke helt hvor mange dager jeg blødde men jeg hadde blødd noen dager før det ble nagative test og blødde noen dager etter det Anonymkode: 81389...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå