AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Jeg har hatt fivehead siden jeg var liten, men nå har det trukket seg bittelitt høyere opp. Før hadde jeg lugg. Jeg har også prøvd skallet, men merker jentene liker meg mindre da Anonymkode: 200a3...e67
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Skrevet 25. september Er bare å barbere først som sist. Du får en mye bedre look i stedet for å bekymre deg over det uunngåelige. Høvel og maskin er alt du trenger, aldri mer kostbare frisører. Anonymkode: 02c77...349
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Skrevet 25. september Jude Law ser kul ut i Black Rabbit. Der er hårfestet meget høyt. Det viktigste er at du eier det. Selvfølelsen må være på plass. Anonymkode: 3af41...c2c
Bælfeit Skrevet 25. september #4 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har hatt fivehead siden jeg var liten, men nå har det trukket seg bittelitt høyere opp. Før hadde jeg lugg. Jeg har også prøvd skallet, men merker jentene liker meg mindre da Anonymkode: 200a3...e67 Overfladiske jenter er ikke noe å spare på.Klipp deg kort. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september Denne hårfrisyren, kanskje? Jeg synes den er fin på menn med høy panne Anonymkode: 8badf...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå