AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #1 Skrevet 25. september 2025 bør jeg gå til lege? hvor mye kan jeg bruke armen? jobber i helse så ganske avhengig av den🙈 verkende følelse konstant og enkelte bevegelser gjør dritvondt... men hva får en lege gjort liksom? Anonymkode: bf274...d58
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #2 Skrevet 25. september 2025 Legen kan vurdere om det er betennelse eller ikke. Er det betennelsedempende kan betennelsedempende være ett tiltak. En fysioterapeut eller manuellterapeut kan også være en aktuell behandler. Anonymkode: 8e5b0...93e 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #3 Skrevet 25. september 2025 Tennisalbue? Anonymkode: 88723...a63
Vimsa84 Skrevet 25. september 2025 #4 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tennisalbue? Anonymkode: 88723...a63 det går vel mer på underarm?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #5 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Legen kan vurdere om det er betennelse eller ikke. Er det betennelsedempende kan betennelsedempende være ett tiltak. En fysioterapeut eller manuellterapeut kan også være en aktuell behandler. Anonymkode: 8e5b0...93e Leger flest tar etter min erfaring ikke engang og undersøker smertestedet, så det er begrenset hvor nyttig det er å gå til de først. Min erfaring er at det er å gå først til Fysioterapaut eller manuell terapeut og be om å bli undersøkt grundig, deretter sørge for å få legetime etterpå hvor en har med uttalelse fra en grundig undersøkelse. Jeg har vært igjennom noen betennelser i senefester og dette ses normalt ikke hos annet enn revmatikere. Hvile har hos meg vært vesentlig for tilhelinga, og det hadde jeg ikke fått om ikke fysikalsk behandling og fastlege hadde trukket i samme retning. Lege har noen ganger foreskrevet betennelsesdempende. Anonymkode: ca2f5...f0d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 #6 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Leger flest tar etter min erfaring ikke engang og undersøker smertestedet, så det er begrenset hvor nyttig det er å gå til de først. Min erfaring er at det er å gå først til Fysioterapaut eller manuell terapeut og be om å bli undersøkt grundig, deretter sørge for å få legetime etterpå hvor en har med uttalelse fra en grundig undersøkelse. Jeg har vært igjennom noen betennelser i senefester og dette ses normalt ikke hos annet enn revmatikere. Hvile har hos meg vært vesentlig for tilhelinga, og det hadde jeg ikke fått om ikke fysikalsk behandling og fastlege hadde trukket i samme retning. Lege har noen ganger foreskrevet betennelsesdempende. Anonymkode: ca2f5...f0d hva med osteopat/naprapat? det er lettest tilgjengelig her... Anonymkode: bf274...d58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå