AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #61 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jo, du er helt klart desperat etter nærhet, du skal bare ha kroppen og sex. Det er stusselig og du fremstår OVERHODET ikke selvstendig, du fremstår derimot som svært uselvstendig som ikke takler mer enn 2 uker uten sex. Patetisk er vel ordet. Anonymkode: 60226...5e4 Jeg har i det minste respekt og omtanke for folk, fremfor deg som angriper random folk som skriver ærlige og sårbare innlegg. Du må ha store problemer med din egen psyke. Anonymkode: e272e...8be 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #62 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 15.46): Sex uten forelskelse kan knapt kalles sex. Amen 🙏 Anonymkode: 63a61...a57 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #63 Skrevet 19 timer siden Samme her, men jeg savner en ektefelle. M39 Anonymkode: ec0bb...091 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #64 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er nysgjerrig selv på hvordan menn holder ut livet slik. Selv er jeg ufrivillig singel på syvende året men har enormt med følelser, lidenskap og ønske om nærhet og tilknytning i meg og den eneste måten jeg holder ut å være singel på er at jeg til enhver tid har mange menn etter meg som jeg kan ha god sex med og ligge i armene til etterpå. En lidenskapelig natt og påfølgende dusj og frokost sammen dekker behovet for maks 2 uker så må jeg ha mer. Er veldig selvstendig men hadde ikke klart å være singel så lenge uten all denne sexen og nærheten. Skriver ikke for å gni inn urettferdighet, bare fordi jeg oppriktig ikke forstår hvordan menn klarer det. Anonymkode: e272e...8be Det er jo ikke så mye «å forstå» egentlig😊 Folk er bare forskjellig. Jeg klarer heller ikke å forstå hvordan det er å ha det forholdet til dette som det du beskriver. Men jeg vet jo at noen har det sånn. Jeg er singel fordi jeg ønsker å være singel. Jeg har vært i flotte forhold med supre damer. Jeg har ingen kjipe erfaringer fra de forholdene jeg har vært i. Men nå gir livet meg mer av de tingene jeg liker aller best og de tingene innebærer ikke en partner. Det er ikke værre en som så. Tingene jeg prioriterer å bruke tiden og energien min på, er helt andre ting og en partner ville bare vært en som gjorde det vanskeligere for meg å prioritere de tingene jeg ønsker. Det du beskriver om behov for sex/nærhet er heller ikke noe jeg forstår. Grunnen til at jeg ikke forstår det, er jo bare fordi jeg ikke fungerer sånn selv. Sex med en kjæreste er gøy og godt det altså, for all del. Men det er ikke sånn at jeg trenger det liksom. Å våkne med en på armen etc er for meg ikke en positiv ting. For meg representerer det bare nok en natt uten søvn 😂. Anonymkode: 73df8...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #65 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har i det minste respekt og omtanke for folk, fremfor deg som angriper random folk som skriver ærlige og sårbare innlegg. Du må ha store problemer med din egen psyke. Anonymkode: e272e...8be Jeg sier sannheten til deg, gå i terapi! At du ikke tåler å høre det, kan ikke jeg hjelpe deg med. Anonymkode: 60226...5e4
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #66 Skrevet 19 timer siden Aldri forhold, aldri sex, aldri kysset. Har hatt muligheter, men har aldri tatt de. Har sikkert en haug med grunner til at jeg aldri har tatt mulighetene, men akkurat nå klarer jeg ikke tanken på å måtte forholde meg til en person som hele tiden vil noe. Dra hit , dra hit, gjøre ditt, gjøre datt. Nei, jeg vil bare ha fred. Skulle jeg hatt kjæreste måtte det ha vært en dame som aksepterer særbo og uker uten å treffes eller snakkes utenom korte sporadiske meldinger. Det er jo helt tullete, så da er et fredelig singelliv helt greit for meg. Anonymkode: 48386...7c7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #67 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg sier sannheten til deg, gå i terapi! At du ikke tåler å høre det, kan ikke jeg hjelpe deg med. Anonymkode: 60226...5e4 En oppfordring kan ikke være en sannhet. Anonymkode: 48a92...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #68 Skrevet 19 timer siden Sex er ekstremt oppskrytt. Stas når man er nyforelsket, men for de aller fleste så dabber sexlysten fort av noen år inn i forholdet. Mener jeg leste en undersøkelse på at sex-akten i langvarige forhold i gjennomsnitt varer i cirka 5 minutter. Det passer godt for min egen del, som har vært gift i snart tjue år og som har vært møkk lei sex i hvert fall i 10 av dem. Anonymkode: 74b6e...f92 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #69 Skrevet 18 timer siden Ble sammen med dame som aldri hadde vært i forhold (40). Tok meg 5 år og forstå hvorfor, men kjedlig.com er vel den enkle beskrivelse av henne.... Anonymkode: 1151a...128
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #70 Skrevet 18 timer siden Hadde jeg vært mann og aldri hatt sex, håper jeg jeg hadde gått til en sexarbeider. Sex er utrolig viktig for menn og bør skje ca når kompiser debuterer. Å ikke være en del av de som får pult er ødeleggende for en mann. Jeg har sett det skje. Hele livet hans ble et mas av løgner, usikkerhet, dårlig selvbilde. Han måtte late som, men vi visste jo. Alt ble angst og stress, fikk seg aldri dame, barn. Løy om at han ikke ville ha dame, barn, alt. Hadde han bare fått pult en gang tror jeg alt hadde løsnet. Anonymkode: 51e9f...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #71 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært mann og aldri hatt sex, håper jeg jeg hadde gått til en sexarbeider. Sex er utrolig viktig for menn og bør skje ca når kompiser debuterer. Å ikke være en del av de som får pult er ødeleggende for en mann. Jeg har sett det skje. Hele livet hans ble et mas av løgner, usikkerhet, dårlig selvbilde. Han måtte late som, men vi visste jo. Alt ble angst og stress, fikk seg aldri dame, barn. Løy om at han ikke ville ha dame, barn, alt. Hadde han bare fått pult en gang tror jeg alt hadde løsnet. Anonymkode: 51e9f...8ab Men hvorfor kan ikke menn pule hverandre da? De vil i det minste begge pule. Så kan damene få være i fred. Anonymkode: 74b6e...f92
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #72 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er jo ikke så mye «å forstå» egentlig😊 Folk er bare forskjellig. Jeg klarer heller ikke å forstå hvordan det er å ha det forholdet til dette som det du beskriver. Men jeg vet jo at noen har det sånn. Jeg er singel fordi jeg ønsker å være singel. Jeg har vært i flotte forhold med supre damer. Jeg har ingen kjipe erfaringer fra de forholdene jeg har vært i. Men nå gir livet meg mer av de tingene jeg liker aller best og de tingene innebærer ikke en partner. Det er ikke værre en som så. Tingene jeg prioriterer å bruke tiden og energien min på, er helt andre ting og en partner ville bare vært en som gjorde det vanskeligere for meg å prioritere de tingene jeg ønsker. Det du beskriver om behov for sex/nærhet er heller ikke noe jeg forstår. Grunnen til at jeg ikke forstår det, er jo bare fordi jeg ikke fungerer sånn selv. Sex med en kjæreste er gøy og godt det altså, for all del. Men det er ikke sånn at jeg trenger det liksom. Å våkne med en på armen etc er for meg ikke en positiv ting. For meg representerer det bare nok en natt uten søvn 😂. Anonymkode: 73df8...0b8 Takk for ærlig svar på spørsmålet mitt. Det er jo fint å lese at du lever godt uten disse behovene, jeg tenker livet er kort og det er fint å se at man kan leve det som gjør en lykkelig, og hva som funker for deg 😊 Ikke alt er A4! Anonymkode: e272e...8be 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #73 Skrevet 18 timer siden Du går ikke glipp av noe. Bestefedrene våre var nok siste generasjon hvor forhold med en kvinne virkelig var verdt det, og de fikk mange barn og bygde landet. Dagens kvinner klager over det tredjeskiftet, du må forholde deg til svigerfamilie og en sur dame 24/7. For de FLESTE så varer ikke denne relasjonen og den ender med et katastrofalt brudd. Som mann lykkes du i dag ved å sørge for å holde deg i fysisk toppform, jobbe hardt og tjene så mye penger som mulig for så å ligge rundt når du kjenner lysten kommer. Anonymkode: ddd32...7bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #74 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du går ikke glipp av noe. Bestefedrene våre var nok siste generasjon hvor forhold med en kvinne virkelig var verdt det, og de fikk mange barn og bygde landet. Dagens kvinner klager over det tredjeskiftet, du må forholde deg til svigerfamilie og en sur dame 24/7. For de FLESTE så varer ikke denne relasjonen og den ender med et katastrofalt brudd. Som mann lykkes du i dag ved å sørge for å holde deg i fysisk toppform, jobbe hardt og tjene så mye penger som mulig for så å ligge rundt når du kjenner lysten kommer. Anonymkode: ddd32...7bd Ikke rart du er singel, i alle fall. Anonymkode: dc969...7ce 1 4
Nowayback Skrevet 18 timer siden #75 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du går ikke glipp av noe. Bestefedrene våre var nok siste generasjon hvor forhold med en kvinne virkelig var verdt det, og de fikk mange barn og bygde landet. Dagens kvinner klager over det tredjeskiftet, du må forholde deg til svigerfamilie og en sur dame 24/7. For de FLESTE så varer ikke denne relasjonen og den ender med et katastrofalt brudd. Som mann lykkes du i dag ved å sørge for å holde deg i fysisk toppform, jobbe hardt og tjene så mye penger som mulig for så å ligge rundt når du kjenner lysten kommer. Anonymkode: ddd32...7bd Mange sannheter i dette innlegget. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #76 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du går ikke glipp av noe. Bestefedrene våre var nok siste generasjon hvor forhold med en kvinne virkelig var verdt det, og de fikk mange barn og bygde landet. Dagens kvinner klager over det tredjeskiftet, du må forholde deg til svigerfamilie og en sur dame 24/7. For de FLESTE så varer ikke denne relasjonen og den ender med et katastrofalt brudd. Som mann lykkes du i dag ved å sørge for å holde deg i fysisk toppform, jobbe hardt og tjene så mye penger som mulig for så å ligge rundt når du kjenner lysten kommer. Anonymkode: ddd32...7bd Jeg er enig i at man var flinkere til å gi sjanser før. Men mange kvinner forble i voldelige forhold og verre fordi de ikke hadde noe valg. Nå som man kan forsørge seg selv finner man seg ikke i slikt og velger etter hjertet og ikke lommeboka. Syns også det er artig at jeg kjenner mange menn i forhold som ikke er en man ville snudd seg etter rent fysisk, men som gjerne har sine gode egenskaper. Men virker som menn lukker øynene for dette bare for å bruke en falsk sannhet at kun «perfekte» menn får forhold. Anonymkode: e272e...8be 5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #77 Skrevet 17 timer siden Hvorfor vente på den rette. Om du vil ha sex må du jo bare slå til på første mulighet. Anonymkode: 34d63...da3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #78 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sex er ekstremt oppskrytt. Stas når man er nyforelsket, men for de aller fleste så dabber sexlysten fort av noen år inn i forholdet. Mener jeg leste en undersøkelse på at sex-akten i langvarige forhold i gjennomsnitt varer i cirka 5 minutter. Det passer godt for min egen del, som har vært gift i snart tjue år og som har vært møkk lei sex i hvert fall i 10 av dem. Anonymkode: 74b6e...f92 Så trist for partneren din da, men det kan jo hende han/hun har noen de besøker fast slik mange har som ikke får noe hjemme. Selv har jeg som kvinne STOR glede av sex, både med og uten følelser. Mannen min og jeg har vært sammen i 20 år. Jeg har rundet 50 og håper lyst og helsen gir meg enda mange fine år på det seksuelle plan. Til dere som ikke har opplevd dette, sier en svært god venn av meg at det er enkelt og veldig tilfredstillende å kjøpe sex. Selv har jeg problemer med tanken på å ha sex med noen som ikke tenner på meg, men han sier at det bryr han seg ikke om. I tillegg er visst svært mange av de som selger sex også vant at mange menn har behov for å ha noen å prate med. Særlig der kona ikke viser han forståelse og nærhet. Mange sexarbeidere forteller at det hender ofte at de bruker mer tid på pratingen etterpå, enn selve sexen. Anonymkode: 5e982...5f1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #79 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 15.36): Ja, jeg begynner å nærme meg alderen når sex blir overflødig . Kanskje lysten forsvinner med tiden Anonymkode: 49fe5...ea6 Trodde du var 40 og ikke 80. Er selv 60 og sex er viktigere og har mye mer nå enn når jeg var 40 og hadde yngre unger. Anonymkode: 83992...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå